Εισηγητής
Σκοπός
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να μπορέσουν να κατανοήσουν τα είδη των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών καθώς και τον τρόπο που γίνεται η άτυπη αξιολόγησή τους, ξεκινώντας από την πρώιμη ανίχνευσή τους και τη σχολική ετοιμότητα έως την αξιολόγηση σε παιδιά δημοτικού. Με το πέρας του σεμιναρίου οι παρευρισκόμενοι θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν οι ίδιοι ασκήσεις άτυπης αξιολόγησης σε παιδιά νηπίου και δημοτικού. Θα ενημερωθούν για την αξία της φωνολογικής ενημερότητας, θα έρθουν σε επαφή με τις τεχνικές διδασκαλίας της φωνολογικής ενημερότητας αλλά και θα φτιάξουν ασκήσεις που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν με τους μαθητές τους δουλεύοντας φωνολογικά. Τέλος, εστιάζοντας στο θεωρητικό υπόβαθρο και στους τομείς της διαφοροποίησης της διδασκαλίας, θα συζητηθούν τρόποι για το πώς θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν ανάλογα σχέδια διδασκαλίας.
Περιγραφή σεμιναρίου
Το σεμινάριο χωρίζεται σε 4 μέρη:
-Κατηγοριοποίηση-Χαραχτηριστικά μαθησιακών δυσκολιών -Φωνολογική ενημερότητα-Τεχνικές και ασκήσεις -Τομείς αξιολόγησης-Ασκήσεις και παραδείγματα για αξιολόγηση σε παιδιά νηπίου και δημοτικού -Διαφοροποιημένη διδασκαλία-Στρατηγικές Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης καθώς και υλικό από το σεμινάριο.
Πληροφορίες συμμετοχής
Κόστος: Φοιτητές / Άνεργοι: 60€ Επαγγελματίες: 70€ *Περιορισμένος αριθμός συμμετοχών
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος