Κατηγορία:
Τουρισμός / Μαγειρική, Τουρισμός, Ξένες Γλώσσες, Αγγλικά

Hotels and Catering English

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Computer Start
ΑΘΗΝΑ
19/09/2019
ΑΘΗΝΑ
17/10/2019
ΑΘΗΝΑ
21/11/2019

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο Hotels and Catering English απευθύνεται συγκεκριμένα σε: ξενοδοχοϋπαλλήλους, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, receptionist, οροφοκόμους, τραπεζοκόμους, υπαλλήλους εταιρειών Catering, σερβιτόρους, μάγειρες, barista, bartender κλπ που θέλουν να εργαστούν ως επαγγελματίες φιλοξενίας προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και να είναι σε θέση να εξυπηρετούν τους ξένους επισκέπτες και να μπορέσουν να διεκδικήσουν θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία & σε catering.

ΣΚΟΠΟΣ

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να εκπαιδεύσει στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων - επαγγελματίες φιλοξενίας που θέλουν να βελτιώσουν τα αγγλικά τους και τις δεξιότητες επικοινωνίας τους στο χώρο εργασίας. Η αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα καθιστά απαραίτητη την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας από τους εργαζόμενους στον τομέα των ξενοδοχειακών μονάδων, επιχειρήσεων, καταλυμάτων και των υπηρεσιών Catering. Παρέχει εξειδίκευση στο λεξιλόγιο την ανάγνωση, την κατανόηση, την ομιλία και τη σύνταξη για τα στελέχη ξενοδοχειακών μονάδων και υπηρεσιών catering.Το σεμινάριο προσφέρει πάνω από 400 λεξιλογικούς όρους και φράσεις, ασκήσεις για τη δομή του γραπτού λόγου και τις ακουστικές ικανότητες και οδηγεί τους σπουδαστές σε ένα καλό επίπεδο επικοινωνίας αναφορικά με την ορολογία του εξοπλισμού ξενοδοχείων, τις κρατήσεις, υπηρεσίες τροφίμων και ποτών, θέματα ασφάλειας και τις επιλογές καριέρας.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Θεματικές Ενότητες

1. Meet our staff
2. Welcome!
3. Hotel amenities
4. Family-friendly lodging
5. Valet service
6. The guest room
7. Checking in
8. Meet the restaurant staff
9. Taking a reservation
10. Breakfast service
11. At the bar
12. Meet the kitchen staff
13. Utensils
14. Food service equipment
15. Food preparation
16. Making a room reservation
17. Loyalty programs
18. Confirming a reservation
19. Housekeeping
20. Concierge
21. Airport transfers
22. Evacuation
23. Checking out
24. Greeting and seating guests
25. Explaining the menu
26. Taking an order
27. Room service
28. Banquets
29. Food storage
30. Ordering food supplies
31. Special functions
32. Business travelers
33. Responding to requests
34. Reservation problems
35. Broken!
36. Responding to complaints
37. Hotel safety
38. Money matters
39. Making suggestions
40. Problems in the dining room
41. How will you pay?
42. Working together
43. Kitchen safety and sanitation
44. Writing a resume
45. Job interviews
46. Glossary

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διάρκεια & Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
- Διάρκεια: 20 ώρες. Στο σεμινάριο περιλαμβάνεται υλικό εκπαίδευσης
- Το σεμινάριο δύναται να πραγματοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά.
- Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί μέχρι και 100% από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ -ΟΑΕΔ.
- Στην προσπάθεια για ευέλικτη διδασκαλία υπάρχει η δυνατότητα εκπαίδευσης από απόσταση (e-learning).

Πιστοποίηση
Βεβαίωση Κατάρτισης σεμιναρίου πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας – Κε.Δι.Βι.Μ 1 COMPUTERSTART
Το σεμινάριο είναι εγκεκριμένο από τον ΕΟΠΠΕΠ Υπουργείο Παιδείας

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας