Κατηγορία:
Ξένες Γλώσσες, Αγγλικά, Εξυπηρέτηση Πελατών

English for Call Center Operators

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Computer Start
ΑΘΗΝΑ
24/01/2019
ΑΘΗΝΑ
14/02/2019
ΑΘΗΝΑ
07/03/2019

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο English for Call Center Operators απευθύνεται σε υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων και τους βοηθά ώστε να ανταποκρίνονται σωστά στον επαγγελματικό τομέα με συγκεκριμένη ορολογία.

ΣΚΟΠΟΣ

Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων που θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητες επικοινωνίας τους στα Αγγλικά σε ένα περιβάλλον εργασίας. Παρέχει εξειδίκευση στο λεξιλόγιο, την ανάγνωση, την κατανόηση, την ομιλία και τη σύνταξη έτσι ώστε να αντιμετωπίζουν θέματα όπως ο εξοπλισμός που χρειάζονται, το πώς να απαντούν στις εισερχόμενες κλήσεις, ζητήματα τεχνικής υποστήριξης, καθώς και επιλογές για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Το σεμινάριο προσφέρει πάνω από 400 όρους λεξιλόγιο και φράσεις, ασκήσεις για τη δομή του γραπτού λόγου και τις ακουστικές ικανότητες και οδηγεί τους σπουδαστές σε ένα άριστο επίπεδο επαγγελματικής επικοινωνίας.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Θεματικές Ενότητες

1. Call Center Layout
2. Tools & Equipment
3. Work Hours
4. Qualities of a Representative
5. Skills 1
6. Skills 2
7. Basic Actions
8. Phone Communication 1
9. Phone Communication 2
10. Leaving Messages
11. Transfers
12. Taking Payments
13. Call Types
14. Answering Services
15. Training
16. Conversation Cycle 1
17. Conversation Cycle 2
18. Inbound Calls: Customer Service
19. Inbound Calls: Tech Support 1
20. Inbound Calls: Tech Support 2
21. Outbound Calls: Sales 1
22. Outbound Calls: Sales 2
23. Outbound Calls: Collections
24. Technology 1
25. Technology 2
26. Metrics
27. Performance Evaluation
28. Performance Incentives
29. Scheduling 1
30. Scheduling 2
31. Time Management
32. Language Barriers
33. Handling Angry Customers
34. Handling Difficult Customers
35. Handling Unusual Situations
36. Customer Relationship Management
37. Customer Satisfaction Survey
38. Customer Privacy
39. Online Support 1
40. Online Support 2
41. Managing Stress
42. Health
43. Outsourcing
44. Management
45. Careers
46. Glossary

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διάρκεια & Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
- Διάρκεια: 20 ώρες. Στο σεμινάριο περιλαμβάνεται υλικό εκπαίδευσης
- Το σεμινάριο δύναται να πραγματοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά.
- Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί μέχρι και 100% από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ.
- Στην προσπάθεια για ευέλικτη διδασκαλία υπάρχει η δυνατότητα εκπαίδευσης από απόσταση (e- learning).

Πιστοποίηση
Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας Κε.Δι.Βι.Μ 1 COMPUTER STARΤ
Το σεμινάριο είναι εγκεκριμένο από τον ΕΟΠΠΕΠ Υπουργείο Παιδείας

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας