Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Αρχική Σελίδα Προπτυχιακών
Κατηγορίες Προπτυχιακών
Αρχική Σελίδα Μεταπτυχιακών
Κατηγορίες Μεταπτυχιακών
Αρχική Σελίδα ΙΕΚ
Κατηγορίες ΙΕΚ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
Το σεμινάριο αυτό έχει ως σκοπό να εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων που θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητες επικοινωνίας τους στα Αγγλικά σε ένα περιβάλλον εργασίας. Παρέχει εξειδίκευση στο λεξιλόγιο, την ανάγνωση, την κατανόηση, την ομιλία και τη σύνταξη έτσι ώστε να αντιμετωπίζουν θέματα όπως ο εξοπλισμός που χρειάζονται, το πώς να απαντούν στις εισερχόμενες κλήσεις, ζητήματα τεχνικής υποστήριξης, καθώς και επιλογές για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Το σεμινάριο προσφέρει πάνω από 400 όρους λεξιλόγιο και φράσεις, ασκήσεις για τη δομή του γραπτού λόγου και τις ακουστικές ικανότητες και οδηγεί τους σπουδαστές σε ένα άριστο επίπεδο επαγγελματικής επικοινωνίας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Θεματικές Ενότητες
1. Call Center Layout 2. Tools & Equipment 3. Work Hours 4. Qualities of a Representative 5. Skills 1 6. Skills 2 7. Basic Actions 8. Phone Communication 1 9. Phone Communication 2 10. Leaving Messages 11. Transfers 12. Taking Payments 13. Call Types 14. Answering Services 15. Training 16. Conversation Cycle 1 17. Conversation Cycle 2 18. Inbound Calls: Customer Service 19. Inbound Calls: Tech Support 1 20. Inbound Calls: Tech Support 2 21. Outbound Calls: Sales 1 22. Outbound Calls: Sales 2 23. Outbound Calls: Collections 24. Technology 1 25. Technology 2 26. Metrics 27. Performance Evaluation 28. Performance Incentives 29. Scheduling 1 30. Scheduling 2 31. Time Management 32. Language Barriers 33. Handling Angry Customers 34. Handling Difficult Customers 35. Handling Unusual Situations 36. Customer Relationship Management 37. Customer Satisfaction Survey 38. Customer Privacy 39. Online Support 1 40. Online Support 2 41. Managing Stress 42. Health 43. Outsourcing 44. Management 45. Careers 46. Glossary
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Διάρκεια & Εκπαιδευτικές υπηρεσίες - Διάρκεια: 20 ώρες. Στο σεμινάριο περιλαμβάνεται υλικό εκπαίδευσης - Το σεμινάριο δύναται να πραγματοποιηθεί και ενδοεπιχειρησιακά. - Το σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί μέχρι και 100% από το Πρόγραμμα ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ. - Στην προσπάθεια για ευέλικτη διδασκαλία υπάρχει η δυνατότητα εκπαίδευσης από απόσταση (e- learning). Πιστοποίηση Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας Κε.Δι.Βι.Μ 1 COMPUTER STARΤ Το σεμινάριο είναι εγκεκριμένο από τον ΕΟΠΠΕΠ Υπουργείο Παιδείας
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας