«Χρειάζονται 20 χρόνια για να κτίσεις φήμη και 5 λεπτά για να την καταστρέψεις»
Η διαμόρφωση της εικόνας της εταιρίας και της κοινωνικής προσωπικότητας μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού, μιας ένωσης ή ενός συλλόγου κλπ., με μοχλούς τη χορηγία, την οργάνωση εκδηλώσεων και την απαραίτητη δημοσιότητα, συναποτελούν αυτό που λέμε «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων». Ο Αβραάμ Λίνκολν έλεγε σχετικά: «Με ευνοϊκή την κοινή γνώμη, μπορείς να κανείς τα πάντα! Χωρίς αυτήν τίποτα»!
Για την επιτυχημένη και κυρίως παραγωγική άσκηση των Δημοσίων Σχέσεων απαιτούνται ειδικές γνώσεις, που αφορούν τη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας, την τήρηση συγκεκριμένων κανόνων, καθώς και δοκιμασμένων πρακτικών.
Το σεμινάριο αυτό έχει στόχο να δώσει την απαραίτητη θεωρητική βάση και κυρίως την πρακτική κατάρτιση σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών (Γεν. Διευθυντές, Διευθυντές Marketing και Γραμματείς Διοίκησης) για να εξοικειωθούν με τον αληθινό ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων και τις απαραίτητες μεθόδους για την ανάπτυξή τους, ώστε να μπορούν να επιτελούν με πληρότητα τα σχετικά καθήκοντά τους, με στόχο την αναβάθμιση της εικόνας της εταιρίας.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ: Εισαγωγικές Έννοιες
Έννοια, περιεχόμενο, ιστορική εξέλιξη
Τρόποι Οργάνωσης
Σχέση με άλλες λειτουργίες της Επιχείρησης
Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
Διαφήμιση vs Δημόσιες Σχέσεις
Αλληλεπίδραση μεταξύ Δημοσίων Σχέσεων & Marketing
Στόχοι Δημοσίων Σχέσεων
H Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στις Δημόσιες Σχέσεις
2. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΟΙΝΟΥ (ΕΝΤΟΣ – ΕΚΤΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ)
Προσωπικό
Πελάτες
Ανταγωνιστές
Προμηθευτές
Επενδυτές
Τοπική κοινότητα
Δημόσιο
Εκπαιδευτικοί Oργανισμοί
Τα 10 Θανάσιμα Λάθη στις Δημόσιες Σχέσεις
3. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Εκτίμηση της υπάρχουσας κατάστασης (Εταιρική Εικόνα)
Καθορισμός Θέσης (Positioning)
Καθορισμός Στόχων
Επιλογή μέσων και τεχνικών Επικοινωνίας
Δημιουργία πλάνου ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων
Επιμέρους Λειτουργίες Δημοσίων Σχέσεων
Έλεγχος Ποιότητας
Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων
Πλάνο Επικοινωνίας Εταιρική Ταυτότητα
Οδηγίες για Εταιρικά Δώρα
Ιδέες για Εταιρικά Δώρα
Πλάνο Διαχείρισης Κρίσεων (Crisis Management)
10 βήματα για την Επικοινωνία κατά την Διαχείριση Κρίσεων
4. ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ
Οργάνωση και διακρίσεις ΜΜΕ
Aνάπτυξη και βελτίωση σχέσεων με τα ΜΜΕ
Tρόποι Επικοινωνίας και Εφαρμογές Δελτίο Τύπου
Συναντήσεις Τύπου, Συνεντεύξεις Τύπου, Δημοσιογραφικό Υλικό
Η επίλυση των προβλημάτων Επικοινωνίας
Η επιλογή των κατάλληλων καναλιών Επικοινωνίας
5. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ (Event Management)
Καθορισμός Αρμοδιοτήτων
Ετοιμασία Χρονοδιαγράμματος
Πλάνο Επικοινωνίας και Έλεγχος Ποιότητας
Απολογισμός Αξιολογήσεων - Διορθωτικές Ενέργειες
6. ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Πώς να δημιουργήσετε μεγάλες Καμπάνιες
Βασικά Στοιχεία, Στρατηγική & Σκοποί μιας Καμπάνιας
Σχεδιασμός - Προγράμματος Καμπάνιας
Φήμη - Τα Βασικά Στοιχεία Μέτρησης της "Φήμης"
7. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ
8. ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ
Παρουσίαση Μελετών Περιπτώσεων
Αξιολόγηση