Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Tabula Rasa - Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Χάρης Λαζαρόπουλος

Περιγραφή σεμιναρίου

Κέρδισε το κοινό σου!

Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν το κορυφαίο στρατηγικό σύστημα επικοινωνίας, τη χρησιμότητα του οποίου αναδεικνύει το νέο δυναμικό και διαδραστικό σεμινάριο του εργαστηρίου δημιουργικής γραφής “Tabula Rasa”. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να γνωρίσουν τη στρατηγική των δημοσίων σχέσεων που είναι απαραίτητη για να υποστηριχθεί μια επιχείρηση, ένας οργανισμός, κυβερνητικοί μηχανισμοί, επιτελεία προβολής και επικοινωνίας διακεκριμένων – προβεβλημένων προσώπων (λ.χ. πολιτικών, καλλιτεχνών, συγγραφέων κλπ.).
Το σεμινάριο κινείται σε τέσσερις κατευθύνσεις. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διδαχθούν τις βασικές αρχές για να κάνουν έρευνα, ανάλυση, σχεδιασμό και ορθολογικές μεθόδους αποτελεσματικής επικοινωνίας. Μαθαίνουν πώς να προσεγγίζουν στοχευμένα πρόσωπα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, να συντάσσουν Δελτία Τύπου, να οργανώνουν την τηλεφωνική επικοινωνία με ευρύ ή συγκεκριμένο κοινό, να διαχειρίζονται τη θετική ή την αρνητική δημοσιότητα στα ΜΜΕ, στο διαδίκτυο ή στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Στο σεμινάριο αυτό θα αναλυθεί ο τρόπος διοίκησης και διαχείρισης της δημοσιότητας με βάση case studies που εξετάζονται διεθνώς, όπως για παράδειγμα η προεκλογική εκστρατεία του Ντόναλντ Τράμπ ή η προώθηση μιας παγκόσμιας περιοδείας της Μαντόνα.
Οι επαγγελματίες που θα παρακολουθήσουν αυτό το σεμινάριο του εργαστηρίου δημιουργικής γραφής “Tabula Rasa” θα μάθουν πώς μέσω των δημοσίων σχέσεων μπορούν να δημιουργήσουν κλίμα εμπιστοσύνης, στοχεύοντας σε:

  • Καλή φήμη,
  • Αποδεκτό όνομα,
  • Υψηλό γόητρο,
  • Αρμονικές σχέσεις.

Με αυτές τις αρετές εξασφαλίζεται αύξηση της επαγγελματικής απόδοσης, βελτίωση της εικόνας ενός προϊόντος (ή μηνύματος), παραγωγή έργου στην πράξη ώστε να ξεχωρίσουν εκείνοι που φιλοδοξούν να διακριθούν στο χώρο που δραστηριοποιούνται.
Σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες που ανακοινώθηκαν στις ΗΠΑ από κορυφαίους οργανισμούς Επικοινωνίας & Προβολής, η συντριπτική πλειοψηφία νέων επαγγελματιών που αναλώνονται σε εξωστρεφείς δραστηριότητες (όπως είναι οι πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ηθοποιοί, καλλιτέχνες, συγγραφείς και σκηνοθέτες) επενδύουν και εξαρτώνται κατά 70% από τις δημόσιες σχέσεις και το αποκαλούμενο «προσωπικό μάρκετινγκ», δηλαδή τον τρόπο άμεσης επικοινωνίας με ομάδες κοινού.
Στα χρόνια αποθέωσης της επικοινωνίας μέσω των social media, όσοι λάβουν μέρος σε αυτό το σεμινάριο θα μάθουν πώς θα αφήσουν θετική γνώμη και θα πείσουν ότι μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Μην χάσετε την ευκαιρία να αναπτύξετε νέους διαύλους επικοινωνίας με ομάδες κοινού που θα αναγνωρίσουν τον επαγγελματισμό, τη σαφήνεια και κυρίως τη δύναμη του μηνύματος που θέλετε να επικοινωνήσετε στο χάος της αγοράς ή τις «Συμπληγάδες» του ανταγωνισμού.

Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:
- Βασικές αρχές Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
- Image making: Πώς οικοδομείται το επαγγελματικό προφίλ.
- Επικοινωνία και προβολή πολιτιστικού προϊόντος (Branding).
- Marketing & Communication Management.
- Ανάλυση συμπεριφοράς για Επικοινωνία.
- Συνέντευξη: Ένα προσωπικό «τηλεοπτικό ριάλιτυ».
- Προσαρμόστε τα προσόντα σας σύμφωνα με αυτόν που έχετε απέναντί σας.
- Έρευνα: Το κλειδί της επιτυχίας στις δημόσιες σχέσεις.
- Τεστ προσωπικότητας: Σκιαγραφώντας το προφίλ μας.
- Τεστ προσωπικότητας: Ανακαλύπτοντας ποιον έχουμε απέναντί μας.
- Διαπραγματεύσεις αμοιβής και μέθοδοι επικοινωνίας.
- Image making: Ξεπεράστε το τρακ απέναντι σε νέο κοινό.
- Image making: Πώς θα κάνετε καλή εντύπωση και θαυμασμό.
- Επαγγελματικό προφίλ, Δελτία Τύπου, Διαχείριση επικοινωνίας. Πώς χτίζουμε σχέσεις με δημοσιογράφους και ΜΜΕ.
- Image making: Δημόσιες σχέσεις στην πολιτική και στις επιχειρήσεις.
- Image making: Μυστικά διάκρισης στον καλλιτεχνικό χώρο.
- Πώς διαχειριζόμαστε φήμες και αρνητική δημοσιότητα.
- Δέκα συμβουλές να αποφύγετε τις κακές κριτικές.
- Ατάκες που σε βάζουν (ή σε βγάζουν) από τη… showbiz.
- Πώς αντιμετωπίζονται οι «ακατάλληλες ερωτήσεις».
- Οι κινήσεις για να εξασφαλίσετε το μέλλον σας στον κόσμο της δημοσιότητας.

~ Το συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορεί να συμπεριληφθεί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με παρακολούθηση των μαθημάτων μέσω ενός απλού υπολογιστή.

Σημείωση: Το πρόγραμμα απευθύνεται για περιορισμένο αριθμό σπουδαστών. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.

Στο τέλος του προγράμματος, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση πιστοποίησης από το εργαστήρι "Tabula Rasa".

Πληροφορίες συμμετοχής

Ώρες μαθημάτων: Κάθε Παρασκευή 18:00-20:00
Δίδακτρα: 45 ευρώ
Διάρκεια σπουδών: 5 μήνες
Max. 15 άτομα

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.