Βρείτε Σεμινάρια
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πληροφορική

Σε ποιους απευθύνεται

Σε Στελέχη επιχειρήσεων που διαχειρίζονται επικοινωνιακά και σε επίπεδο marketing τα προϊόντα & τις υπηρεσίες των Εταιριών τους, σε ελεύθερους επαγγελματίες και μεμονωμένους χρήστες καθώς και σε όσους επιθυμούν να χτίσουν μία νέα σταδιοδρομία ως Internet Advertisers.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το Διαδίκτυο ως ένα νέο ισχυρό κανάλι επικοινωνίας και διαφήμισης παρέχει τη δυνατότητα σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν, να επηρεάσουν και να αλληλεπιδρούν άμεσα με τους χρήστες. Οι στοχευμένες καμπάνιες στο διαδίκτυο είναι περισσότερο αποτελεσματικές σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημιστικές καταχωρήσεις. Για αυτό και η online διαφήμιση μετατράπηκε στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία διαφήμισης.

Μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος υψηλών προδιαγραφών ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει άμεσα νέους πελάτες για λογαριασμό της επιχείρησης στην οποία εργάζεται, να ελέγξει το διαθέσιμο προϋπολογισμό μέσω του ελέγχου του κόστους διαφήμισης. Παράλληλα, μπορεί να σχεδιάσει τη διαφημιστική του καμπάνια αποσπώντας τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και τελικά να κατανοήσει πλήρως τις Βασικές Αρχές Marketing, τον τρόπο λειτουργίας του ηλεκτρονικού Marketing, τις δυνατότητες των Google AdWords και Google Analytics.

Ενότητες
• Σχεδιασμός και Βασικές Αρχές του Marketing
• Μεθοδολογία & Στρατηγικές Marketing
• Εργαλεία μεγιστοποίησης απόδοσης
• Διαφήμιση: γενικά στοιχεία κι εμφάνιση
• Case Studies
• Social Networking
• Προσφορά και δείκτης ποιότητας
• Ανάλυση επισκεψιμότητας
• Παραπομπές
• Ποσοστό εγκαταλείψεων (bounce rate)
• Pay per click advertisement
• AdWords & Analytics: χρήση και λειτουργία 

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.