Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
TQM Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Δραϊνάκης Εμμανουήλ
Κάτοχος Executive MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει διατελέσει CEO στην εταιρεία «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ» και στα Ελληνικά Ταχυδρομεία καθώς και Γενικός Διευθυντής Επιχειρησιακής Μονάδας Συναλλαγής στον ίδιο Οργανισμό. Διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία και έχει καταγράψει σημαντικές επιτυχίες στον χώρο του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων, στην Οργάνωση & Ανάπτυξη Ομάδων και Δικτύων Πωλήσεων σε διαφορετικές εταιρείες. Ξεκίνησε την καριέρα του από το τμήμα Πωλήσεων της Siemens και μετά από επιτυχημένες εμπειρίες σε διάφορες εταιρείες ανέλαβε, ως Γενικός Διευθυντής, την ευθύνη του Δικτύου Καταστημάτων των ΕΛΤΑ, του μεγαλύτερου Δικτύου Καταστημάτων Λιανικής στην χώρα μας, καθώς και των Ομάδων B2B Πωλήσεων. Μέχρι πρόσφατα, ως Διευθύνων Σύμβουλος της «ΧΡΥΣΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΕ», είχε την ευθύνη για τη μεγαλύτερη ομάδα Πωλήσεων στην Ελλάδα, η οποία αριθμούσε περί τους 250 πωλητές (premise & tele). Παράλληλα έχει υλοποιήσει, ως εξωτερικός σύμβουλος, σημαντικά έργα αναδιοργάνωσης και ανάπτυξης ομάδων πωλήσεων, ενώ διδάσκει σε εξειδικευμένα σεμινάρια, Μάρκετινγκ, Πωλήσεων και Επικοινωνίας από το 1987 στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τα τελευταία 15 χρόνια, ως συνεργάτης της AQS, υλοποιεί σεμινάρια παρουσιάσεων και βελτίωσης επικοινωνίας με μεγάλη επιτυχία.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε Στελέχη των Εμπορικών Τμημάτων (Πωλήσεις, Μάρκετινγκ, CRM, Επικοινωνία, Διαφήμιση) καθώς και του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, τα οποία έρχονται σε επικοινωνία με Πελάτες, Προμηθευτές ή εξωτερικούς συνεργάτες, πραγματοποιούν παρουσιάσεις ή έχουν την ευθύνη της εσωτερικής επικοινωνίας και την υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης.

Σκοπός

ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Οι συμμετέχοντες θα:

  • Κατανοήσουν πλήρως τη σκοπιμότητα και τον σημαντικό ρόλο της αποτελεσματικής Ενδοεταιρικής Επικοινωνίας και των επιτυχημένων παρουσιάσεων, καθώς και το πώς επηρεάζουν θετικά την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.
  • Σχεδιάζουν σωστά και ολοκληρωμένα ένα Πλάνο Εσωτερικής Επικοινωνίας, θα θέτουν Στόχους και θα τους αναλύουν σε Δράσεις.
  • Μεταφέρουν σωστά και ολοκληρωμένα τα μηνύματα προς τους αποδέκτες εντός της εταιρείας και θα κατευθύνουν με τον κατάλληλο τρόπο τους συνεργάτες τους για τα συγκεκριμένα θέματα.
  • Αξιοποιούν σωστά τη διαχείριση της σιωπής για την επιτυχία της Επικοινωνίας.
  • Αποκωδικοποιούν σωστά τα μηνύματα που λαμβάνουν από τους συνεργάτες τους, καθώς και τα παραγλωσσικά στοιχεία της επικοινωνίας.
  • Αναγνωρίζουν τα εξωλεκτικά μηνύματα για να κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις αναθέρμανσης όταν αυτά είναι αρνητικά.
  • Σχεδιάζουν και θα προετοιμάζουν τις κατάλληλες κάθε φορά παρουσιάσεις, ανάλογα με το κοινό που απευθύνονται, το περιεχόμενο και τον διαθέσιμο χρόνο.
  • Κατανοήσουν πλήρως και θα εφαρμόζουν όλα τα βήματα μιας σωστής και ολοκληρωμένης παρουσίασης.
  • Δημιουργούν περιεκτικές παρουσιάσεις, απλής και κατανοητής έκφρασης, με βάση τη σύνθεση του ακροατηρίου και τις δυνατότητες κατανόησής του.
  • Κερδίζουν το ενδιαφέρον και την προσοχή του κοινού που απευθύνονται και κυρίως να κάνουν απολύτως κατανοητό το νόημα των παρουσιάσεών τους.
  • Μπορούν να έχουν την κατάλληλη παρουσία, τις σωστές κινήσεις και εκφράσεις, να χρησιμοποιούν τον κατάλληλο τόνο της φωνής τους και να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του ακροατηρίου σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης.

Περιγραφή σεμιναρίου

PRESENTATION & COMMUNICATION SKILLS

Η ποιότητα της Επικοινωνίας της εταιρείας με Πελάτες - Προμηθευτές, η αποτελεσματική Ενδοεταιρική Επικοινωνία και οι Επιτυχημένες Παρουσιάσεις, συνιστούν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Γίνεται παρουσίαση στη διαδικασία της Επικοινωνίας, στις μορφές Επικοινωνίας, στους Παράγοντες που καθορίζουν το αποτέλεσμά της, στα Εμπόδια και στους Τρόπους που μπορούν αυτά να ξεπεραστούν, στις Καλές Πρακτικές, στα Συνήθη Λάθη και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σωστής αποκωδικοποίησης των λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων.
Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία της επιτυχημένης παρουσίασης, τα αναλυτικά βήματα που την καθορίζουν και τα οποία θα πρέπει να ακολουθούνται κάθε φορά, από την προετοιμασία μέχρι την πραγματοποίησή της, τις τεχνικές διατήρησης του ενδιαφέροντος του ακροατηρίου, τη διαχείριση των αντιρρήσεων, τη διαχείριση της σιωπής, χρήσιμες πρακτικές καθώς και σημεία που κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.
Με Case Studies και Role Playing θα γίνουν κατανοητά τα κύρια σημεία για τους συμμετέχοντες, ώστε να είναι άμεσα εφαρμόσιμα στην καθημερινότητά τους και παράλληλα θα πεισθούν ότι η συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων τους, αποτελεί προϋπόθεση εταιρικής και προσωπικής επιτυχίας.

 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Ο ρόλος της επικοινωνίας στη λειτουργία της επιχείρησης.
  • Η επικοινωνία ως Διαδικασία. Έννοια και Μορφές Επικοινωνίας.
  • Τα βασικά εμπόδια και προβλήματα της Ενδοεταιρικής Επικοινωνίας.
  • Η Διαχείριση των Προβλημάτων και οι τρόποι αντιμετώπισής τους.
  • Τα κρίσιμα θέματα και οι τεχνικές της Αποτελεσματικής Επικοινωνίας.
  • Η μη λεκτική Επικοινωνία και οι τεχνικές σωστής χρήσης της.
  • Το τηλέφωνο ως μέσο επικοινωνίας. Ιδιαιτερότητες – Πλεονεκτήματα.
  • Προετοιμασία και σχεδιασμός της Παρουσίασης. Καθορισμός Στόχων.
  • Τα «μυστικά» της σωστής και κατανοητής παρουσίασης.
  • Η εκμαίευση και ανάλυση των αναγκών του ακροατηρίου.
  • Η Διαχείριση των αντιρρήσεων.
  • Συνήθεις «παγίδες» και τρόποι αντιμετώπισής τους.
  • Ο χειρισμός των διακοπών και των ερωτήσεων.
  • Ο έλεγχος του χρόνου διάρκειας της παρουσίασης και η τήρηση του προγράμματος.
  • Τρόποι και ενέργειες ελέγχου του άγχους παρουσίασης σε κοινό.
  • Ο σωστός τονισμός της προστιθέμενης αξίας.
  • Το σωστό «άνοιγμα» και το κατάλληλο «κλείσιμο» της παρουσίασης.
  • Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, ενθουσιασμού και ενδιαφέροντος στο ακροατήριο.

Πληροφορίες συμμετοχής

ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ:
Εγχειρίδιο «Δεξιότητες Παρουσίασης & Επικοινωνίας»
Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
Checklist Καλού Παρουσιαστή
Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα μας για την λήψη του υλικού του σεμιναρίου
Βεβαίωση Παρακολούθησης
Ένα έτος δωρεάν υποστήριξη σε θέματα του σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.