Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ: ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΔΙΕΘΝΟΥΣ MARKETING

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
PRIMUS Business & IT Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Πλ. Θωμάς
Πτυχ. Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης. Master in Science Degree in Marketing, University of Newcastle, Αγγλία. Ειδικός Σύμβουλος της μεγαλύτερης διεθνούς εταιρίας τουριστικών επενδύσεων και μόνιμος εισηγητής του Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας και άλλων επιμορφωτικών οργανισμών

Σε ποιους απευθύνεται

Κυρίως σε στελέχη επιχειρήσεων που κάνουν εξαγωγές οι οποίοι συμμετέχουν στην εξαγωγική διαδικασία από πλευράς σχεδιασμού και υλοποίησης Μάρκετινγκ. Επίσης απευθύνεται στον επιχειρηματία που βλέπει ευκαιρίες στο διεθνές περιβάλλον και θέλει να τις αξιοποιήσει, καθώς και σε νέους επιστήμονες και συμβούλους επιχειρήσεων που επιθυμούν να γνωρίσουν τον τρόπο λειτουργίας του διεθνούς εμπορίου και πως μπορούν να πραγματοποιήσουν επιτυχημένη διεθνή επιχειρηματική ανάπτυξη.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το ότι οι εξαγωγές αποτελούν μονόδρομο για την μικρομεσαία Ελληνική επιχείρηση, λέγεται εδώ και πολλά χρόνια στην χώρα μας. Με την παγκοσμιοποίηση των αγορών και την βαθιά ιδιότυπη κρίση που διέρχεται η χώρα μας, η οποία έχει σαν αποτέλεσμα τη μεγάλη πτώση της ζήτησης για αγαθά κει υπηρεσίες, η ανάγκη για εξαγωγές έχει καταστεί ακόμα πιο επιτακτική για την επιβίωση της μικρομεσαίας Ελληνικής επιχείρησης. Τι σημαίνει, όμως, εξαγωγές και πόσο εύκολο είναι για μια μικρή επιχείρηση να επεκταθεί στις ξένες αγορές.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
● Εξαγωγές ή διεθνές μάρκετινγκ
● Εθνικό μάρκετινγκ και διεθνές μάρκετινγκ – Παράγοντες περιβάλλοντος που διαφέρουν μεταξύ εθνικού και διεθνούς μάρκετινγκ
● Θα εξαγάγουμε ή όχι, και πώς;
- Γενικά
- Στρατηγικά θέματα
- Τακτικά θέματα
- Κρίσιμα θέματα στο διεθνές μάρκετινγκ
- Θα εξαγάγουμε ή όχι και γιατί;
- Σε ποιες χώρες θα επεκταθούμε;
- Σε ποια έκταση και βαθμό θα εμπλακούμε σε διεθνές μάρκετινγκ;
- Πώς θα γίνει η είσοδος στις ξένες αγορές;
- Ποιο πρόγραμμα μάρκετινγκ (marketing plan) θα χρησιμοποιηθεί για την είσοδο στην ξένη αγορά;
- Με ποιο τύπο οργάνωσης μάρκετινγκ θα επεκταθούμε διεθνώς;
- Πώς γίνεται ο έλεγχος της εφαρμογής των διεθνών σχεδίων μάρκετινγκ;
● Η συμπεριφορά του καταναλωτή στις ξένες αγορές
● Μέτρηση και αξιολόγηση ευκαιριών για διεθνή επέκταση
● Η έρευνα μάρκετινγκ στις ξένες αγορές
- Γενικά
- Πρώτο στάδιο διαδικασίας έρευνας
- Δεύτερο στάδιο διαδικασίας έρευνας
- Τρίτο στάδιο διαδικασίας έρευνας
- Εκτίμηση της δυνητικής αγοράς
- Η οργάνωση της διεθνούς έρευνας μάρκετινγκ
● Το διεθνές πρόγραμμα μάρκετινγκ
● Η διεθνής στρατηγική μάρκετινγκ
- Τμηματοποίηση των ξένων αγορών
- Στόχευση / Χωροθέτηση (Positioning)
● Η διεθνής στρατηγική προϊόντος
● Η διεθνής στρατηγική τιμολόγησης
● Η διεθνής στρατηγική διανομής και logistics
● Η διεθνής στρατηγική επικοινωνίας 

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.