Διεξάγεται και με εξ αποστάσεως παρακολούθηση (e-learning).
Περισσότερες πληροφορίες
Σκοπός
Με το πέρας του συγκεκριμένου σεμιναρίου, θα έχετε τη δυνατότητα και την ικανότητα να αναπτύξετε τον τρόπο σκέψης σας για να γίνετε αποτελεσματικοί πωλητές.
Περιγραφή σεμιναρίου
Το συγκεκριμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα δεν είναι τυχαία αυτό με τη μεγαλύτερη ζήτηση σήμερα! Η μεγάλη ζήτηση της αγοράς για εξειδικευμένα στελέχη και η ανάγκη για Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών, το καθιστούν ως το πιο επίκαιρο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Μάθετε πώς να κερδίσετε με απλά βήματα την εμπιστοσύνη του υποψήφιου πελάτη, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον και να διατηρήσετε με τις κατάλληλες τεχνικές το πελατολόγιό σας ενεργό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (8 ώρες):
1. Γιατί η εξυπηρέτηση είναι σημαντική 2. Ηγεσία: Πόσο σημαντική είναι στην εξυπηρέτηση 3. Ποιότητα Υπηρεσιών 4. Εστίαση στους πελάτες 5. Πρότυπα εξυπηρέτησης 6. Παράπονα και διαχείρισή τους 7. Συναισθηματική Νοημοσύνη 8. Γλώσσα Σώματος 9. Τύποι Πελατών και εξυπηρέτησή τους 10. Ομάδες καταναλωτών και χαρακτηριστικά τους (Φόβοι, Αντιδράσεις, Αντιμετώπιση)
Clients Process Management
Customer Care & Support
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...
Πληροφορίες συμμετοχής
Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου: Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00 Σάββατο: 10.00-13.00
Διάρκεια: 8 ώρες
Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:
Κόστος Συμμετοχής
€ 250
ΈΚΠΤΩΣΗ 20% ΣΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΣΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος