Περιγραφή σεμιναρίου
Θεματολογία Σεμιναρίου:
1. Διαφορές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών σε σχέση με το Μάρκετινγκ Προϊόντων 2. H έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης 3. Η Πελατοκεντρική Προσέγγιση 4. Η σημασία της ποιότητας στα Ξενοδοχεία (Customer Satisfaction & Service quality) 5. Οι 5 διαστάσεις που οριοθετούν την ποιότητα στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες. Από τη θεωρία στην Πράξη 6. H έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης 7. Μοντέλο ποιότητας των υπηρεσιών 8. Η σημασία της ποιότητας στα Ξενοδοχεία 9. Τι περιλαμβάνει η εξυπηρέτηση πελατών 10. Αντίληψη της ποιότητας και πρότυπα ποιότητας 11. Προσδοκίες, επιθυμίες των πελατών 12. Εσωτερικό και εξωτερικό Μάρκετινγκ 13. Διαδικασίες για την δημιουργία κλίματος παροχής ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών 14. H Τέχνη της Επικοινωνίας, Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων 15. Αξιολόγηση Ποιότητας και Μέτρηση της ικανοποίησης των Πελατών (customer experience quality /experience management)
Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια σεμιναρίου: 4 ώρες, Ώρες: 10.00-14.00 ή 16.00-20.00 | Τα σεμινάρια μας μπορούν να πραγματοποιηθούν εκτός των προγραμματισμένων ημερών και ωρών, σε ώρες και ημέρες που σας διευκολύνουν.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος