Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών, Τουρισμός / Μαγειρική, Τουρισμός

Ποιότητα, Διαχείριση, Ικανοποίηση και Εξυπηρέτηση Πελατών στον Ξενοδοχειακό Κλάδο

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Synergy Solution m.v.p. A.E

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση Πελατών, Τουρισμός / Μαγειρική, Τουρισμός

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Θεματολογία Σεμιναρίου:

1. Διαφορές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών σε σχέση με το Μάρκετινγκ Προϊόντων
2. H έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης
3. Η Πελατοκεντρική Προσέγγιση
4. Η σημασία της ποιότητας στα Ξενοδοχεία (Customer Satisfaction & Service quality)
5. Οι 5 διαστάσεις που οριοθετούν την ποιότητα στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες.
Από τη θεωρία στην Πράξη
6. H έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης
7. Μοντέλο ποιότητας των υπηρεσιών
8. Η σημασία της ποιότητας στα Ξενοδοχεία
9. Τι περιλαμβάνει η εξυπηρέτηση πελατών
10. Αντίληψη της ποιότητας και πρότυπα ποιότητας
11. Προσδοκίες, επιθυμίες των πελατών
12. Εσωτερικό και εξωτερικό Μάρκετινγκ
13. Διαδικασίες για την δημιουργία κλίματος παροχής ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών
14. H Τέχνη της Επικοινωνίας, Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων
15. Αξιολόγηση Ποιότητας και Μέτρηση της ικανοποίησης των Πελατών (customer experience quality /experience management)

Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διάρκεια σεμιναρίου: 4 ώρες, Ώρες: 10.00-14.00 ή 16.00-20.00 | Τα σεμινάρια μας μπορούν να πραγματοποιηθούν εκτός των προγραμματισμένων ημερών και ωρών, σε ώρες και ημέρες που σας διευκολύνουν.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας