Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Η νευροψυχολογία των Διαταραχών Μάθησης - Θεωρία & Πρακτική

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Brain Matters Institute
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Ψυχολογία

Εισηγητής

Η Δρ. Αλεξάνδρα Πενταράκη, είναι Διδάκτωρ Ψυχολογικής Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, King’s College London, UK. Η ίδια έχει ολοκληρώσει τις Μεταπτυχιακές της σπουδές στην Γνωστική Ψυχολογία στο University of Essex, UK.  Είναι Αναγνωρισμένη Ψυχολόγος της Βρετανικής Ένωσης Ψυχολόγων (επαγγελματικό μέλος), Επισκέπτρια Ερευνήτρια του Ινστιτούτου Ψυχιατρικής, Ψυχολογίας & Νευροεπιστήμης, King’s College London, του Ηνωμένου Βασιλείου, και διετέλεσε Λέκτορας Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας & Ψυχικής Υγείας του University of  Liverpool, του University of Roehampton και του University of Essex του Ηνωμένου  Βασιλείου, και  δίδαξε στο King’s College London, UK τόσο στο Τμήμα Ψυχολογίας όσο και στο Τμήμα Δημόσιας Υγείας. Η Δρ. Πενταράκη έχει εποπτεύσει δεκάδες Μεταπτυχιακές εργασίες στην ψυχολογία και έχει εξαιρετική εμπειρία στις ερευνητικές μεθόδους και την εποπτεία ερευνών.   Από τον Νοέμβριο του 2019 εποπτεύει μεταπτυχιακές και διδακτορικές έρευνες καθώς και εποπτεύει νέους ψυχοθεραπευτές στο New School of Psychotherapy and Counselling-Middlessex University, UK και διδάσκει μαθήματα ψυχολογίας.Επίσης διδάσκει Γνωστική Ψυχολογία στο Τμήμα Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Cambridge, UK.. Από τον Νοέμβριο του 2021 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2022 εργάστηκε ως εκλεγμένη Λέκτορας στο Τμήμα Ψυχολογίας του British University in Cairo στο Κάιρο της Αιγύπτου.
Η ίδια είναι εκπαιδευμένη στη κλινική ψυχολογία, στην κλινική νευροψυχολογία και την ψυχοθεραπεία για ενήλικες και παιδιά και στην δικαστική ψυχολογία.

Έχει αποκτήσει σημαντική κλινική εμπειρία τόσο σε επίπεδο διαγνωστικής εκτίμησης όσο και σε επίπεδο διαχείρισης και αντιμετώπισης των ψυχικών διαταραχών και νευρολογικών διαταραχών στο Ηνωμένο Βασίλειο (Maudsley Hospital, Bethlem Royal Hospital, Fulbourn Hospital, Cambridge, Ηνωμένο Βασίλειο) και στην Ελλάδα (Επιστημονική Συνεργάτης του Ψυχιατρικού Τμήματος του Ιπποκράτειου Γ.Ν. Θεσσαλονίκης, Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών, Αιγινήτειο, Κλινική Άγιος Λουκάς, Θεσσαλονίκη).
Από το 2009 εργάζεται ιδιωτικά στην Ελλάδα και παρέχει τις υπηρεσίες της ως Κλινική Ψυχολόγος & Νευροψυχολόγος παιδιών και ενηλίκων-ψυχοθεραπεύτρια.  Η θεωρητική και κλινική της πρακτική βασίζεται πάνω στη γνωσιακή-συμπεριφορική και βραχεία ψυχοδυναμική προσέγγιση, εκλεκτικές προσεγγίσεις, τη προσέγγιση σώμα/νους και το Mindfulness. Έχει εκπαιδευτεί σε ψυχοθεραπευτικές μεθόδους καθώς και σε ειδικά προγράμματα διαχείρισης άγχους, κατάθλιψης και ψύχωσης.
Η ίδια είναι Εγγεγραμμένη Δικαστική Πραγματογνώμων σε Ευρωπαϊκά και Ελληνικά δικαστήρια.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το σεμινάριο θα ενημερώσει τους ειδικούς της ψυχικής υγείας και θα προσφέρει εξειδικευμένη γνώση στην αξιολόγηση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών μέσα από το πρίσμα της νευροψυχολογίας και της λογοθεραπείας. Ο γρήγορος εντοπισμός μαθησιακών δυσκολιών, η σωστή αξιολόγηση των γνωστικών λειτουργιών στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες, η διαφοροδιάγνωση διαταραχών όπως το σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής που συνϋπάρχει με τις μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για την παρέμβαση και αποκατάσταση των μαθησιακών δυσκολιών. Ο στόχος του σεμιναρίου είναι να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες στην γνωστική δυσλειτουργία και αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών καθώς και στις μεθόδους αποκατάστασής τους από το πρίσμα της νευροψυχολογίας και της λογοθεραπείας. Το σεμινάριο μπορούν να το παρακολουθήσουν και εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα λάβουν σημαντική γνώση που θα τους βοηθήσει στην καθημερινή τους διδασκαλία και πρακτική στο σχολείο.

Θεματικές ενότητες

  • Τελευταίες εξελίξεις στις μαθησιακές δυσκολίες (π.χ. συνοσηρότητα, ερευνητικά δεδομένα από μαγνητικές τομογραφίες εγκεφάλου).
  • Η γνωστική αξιολόγηση των ατόμων με μαθησιακές δυσκολίες
  • Ποιές γνωστικές λειτουργίες ανταποκρίνονται στην αποκατάσταση (π.χ. γλώσσα, προσοχή/συγκέντρωση, ακουστική και λεκτική επεξεργασία)
  • Εξατομικευμένη εννοιολογική κατανόηση του ασθενή και θεραπευτικός σχεδιασμός(νευροψυχολογική & λογοθεραπευτική παρέμβαση)
  • Η σημασία της πρώϊμης αξιολόγησης & παρέμβασης ( ο ρόλος των εκπαιδευτικών, γονιών, φροντιστών)

Πληροφορίες συμμετοχής

Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Κόστος Συμμετοχής

100€

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.