Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Customer Service

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Project Hotel Lab
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Τα σεμινάρια και τα εκπαιδευτικά προγράμματα μας έχουν επιμεληθεί από επαγγελματίες με εκπαιδευτική εμπειρία.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο αφορά όλους τους επαγγελματίες που έρχονται σε επαφή με πελάτες.

Ένα πραγματικά απαραίτητο σεμινάριο για κάθε επαγγελματία στην αγορά εργασίας.

Σκοπός

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσει ο σπουδαστής το τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών, τι είναι στην ουσία ο πελάτης και πως μπορούμε να του προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή ικανοποίηση στις ανάγκες του.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το σεμινάριο αφορά όλους τους επαγγελματίες που έρχονται σε επαφή με πελάτες.

Στο σεμινάριο ο σπουδαστής θα κατανοήσει το τι είναι η εξυπηρέτηση πελατών, τι είναι στην ουσία ο πελάτης και πως μπορούμε να του προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή ικανοποίηση στις ανάγκες του.

Ένα πραγματικά απαραίτητο σεμινάριο για κάθε επαγγελματία στην αγορά εργασίας.

Πληροφορίες συμμετοχής

To σεμινάριο μετά την εγγραφή είναι διαθέσιμο για παρακολούθηση όποτε θέλει ο σπουδαστής χωρίς χρονικούς περιορισμούς.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και τη διαδικασία εγγραφής, πατήστε παρακάτω για να μεταφερθείτε στη σελίδα του διοργανωτή
Σελίδα Διοργανωτή