Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Front Desk Representative - AHLEI

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Skills Hub
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Τουρισμός / Εστίαση

Εισηγητής

Γρίβα Μαρίνα, Tourism Expert, Εκπαιδευτής Ενηλίκων

Είναι πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων με μεταπτυχιακή εξειδίκευση στη Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων. Έχει λάβει εκτενή ακαδημαϊκή κατάρτιση σε θέματα που αφορούν στο vocational training, train the trainer, diversity and inclusion, coaching and mentoring. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων, διαθέτει παιδαγωγική επάρκεια και είναι μέλος επιστημονικής επιτροπής εξετάσεων του ΕΟΠΠΕΠ.

Δραστηριοποιείται στον χώρο του Τουρισμού περισσότερα από 15 χρόνια, με την προϋπηρεσία της να έχει ως πυρήνα την καρδιά της φιλοξενίας, το Front Office. Έχει απασχοληθεί σε ξενοδοχεία πόλης, luxury resorts και boutique hotels ως reservation agent, receptionist, concierge και front office manager. Επιπλέον, έχει απασχοληθεί στο destination management, προωθώντας και διαμορφώνοντας την τουριστική και πολιτισμική ταυτότητα σημαντικών ταξιδιωτικών προορισμών της χώρας.

Με την πολυετή εμπειρία της στην εκπαίδευση ενηλίκων, έχει καταρτίσει εκατοντάδες νέους επαγγελματίες για την εισαγωγή και την εξειδίκευσή τους στα τουριστικά επαγγέλματα. Πιστεύει πως ο τουρισμός είναι κουλτούρα και στάση ζωής. Ένα ταξίδι στην πολυπολιτισμικότητα, την προσφορά, την αποδοχή και την

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Νέους επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου που επιθυμούν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους.
  • Front-liners στον Τουριστικό κλάδο ή όσους έχουν ως στόχο να τον επιλέξουν για την καριέρα τους.
  • Όσους έρχονται σε επαφή με πελάτες και συνεργάτες και θέλουν να εκπροσωπήσουν άριστα την επιχείρηση στην οποία εργάζονται ή θα εργαστούν.
  • Σπουδαστές που επιλέγουν τον Τουριστικό κλάδο για τη μετέπειτα επαγγελματική πορεία τους.

Σκοπός

Τι θα Μάθω
Στο σεμινάριο θα γνωρίσετε τις κύριες λειτουργίες Υποδοχής ενός ξενοδοχείου, τη σπουδαιότητα της σωστής εξυπηρέτησης και τα αποτελέσματά της. Θα εξοικειωθείτε με τα εργαλεία Υποδοχής και θα αποκτήσετε δεξιότητες για την παρουσία σας μπροστά σε πελάτες, με ιδιαίτερη έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής ξενοδοχειακής αγοράς. Θα βελτιστοποιήσετε τις δυνατότητές σας με στόχο την ένταξή σας στις καλύτερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της χώρας, ενώ θα κατανοήσετε πλήρως τη λειτουργία της Ελληνικής τουριστικής αγοράς και των κανόνων που τη διέπουν. Θα εκπαιδευτείτε στη διαχείριση κρίσεων και παραπόνων και την επαγγελματική αντιμετώπισή τους και θα ενδυναμώσετε τις απαραίτητες επικοινωνιακές δεξιότητες (μη λεκτική επικοινωνία, λεκτική επικοινωνία, γλώσσα σώματος).

Περιγραφή σεμιναρίου

Παγκοσμίου φήμης εξειδίκευση με τη σφραγίδα του American Hotel & Lodging Educational Institute [AHLEI]

Το σεμινάριο στοχεύει στη δημιουργία άριστα καταρτισμένων επαγγελματιών που θα δραστηριοποιηθούν στον Τουριστικό κλάδο και στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν «οδηγό» για τις καθημερινές λειτουργίες της Υποδοχής (Reception) ενός ξενοδοχείου, ο οποίος στοχεύει στην εξοικείωσή σας με όλες τις απαιτήσεις της σύγχρονης τουριστικής αγοράς και των επιτυχημένων στελεχών της, καθώς και των απαιτήσεων του σύγχρονου τουρίστα.

Θεματολογία

  • Εξοπλισμός και συστήματα που χρησιμοποιούνται από το προσωπικό της ρεσεψιόν
  • Κατανόηση της σημασίας ελέγχου των κλειδιών
  • Βημάτων και καθήκοντα που σχετίζονται με την προ-άφιξη, το check in και την αναχώρηση του πελάτη
  • Επίδειξη αποτελεσματικών τεχνικών πωλήσεων και upselling που χρησιμοποιεί η ρεσεψιόν

Πληροφορίες συμμετοχής

Τύπος Σεμιναρίου: Online σύγχρονη εκπαίδευση - Zoom

Διάρκεια: 5 εβδομάδες, 30 ώρες

Χρονοδιάγραμμα Ανά Εβδομάδα
Ημέρα: Σάββατο
Ώρα:10:00 - 14:00  μέσω Zoom

Πιστοποίηση
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου χορηγείται Επαγγελματική Πιστοποίηση Διεθνούς κύρους του American Hotel & Lodging Educational Institute [AHLEI], κατόπιν εξετάσεων.

Ο παγκόσμιος κλάδος της φιλοξενίας απευθύνεται στο AHLEI για την καλύτερη δυνατή κατάρτιση και εκπαίδευση σε όλους τους τομείς. Για περισσότερα από 65 χρόνια, το AHLEI εργάζεται για να παρέχει στους οργανισμούς και τις σχολές Τουρισμού & Γαστρονομίας ποιοτικούς πόρους για την κατάρτιση, εκπαίδευση και πιστοποίηση των επαγγελματιών, πρώτα ως εκπαιδευτικός βραχίονας της American Hotel & Lodging Association και από τον Φεβρουάριο του 2017 ως μέρος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης της National Restaurant Association.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και τη διαδικασία εγγραφής, πατήστε παρακάτω για να μεταφερθείτε στη σελίδα του διοργανωτή
Σελίδα Διοργανωτή