Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Market Research & Branding

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Skills Hub
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Κασσιός Χαράλαμπος, Global Account Director, KANTAR

Απόφοιτος του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ με δύο μεταπτυχιακούς τίτλους από το London School of Economics (LSE), MSc in Management και MSc in European Politics and Policy.
Διαθέτει πολυετή εμπειρία στην έρευνα Marketing, ενώ έχει χειριστεί ερευνητικά projects για μεγάλα πολυεθνικά brands, μεταξύ αυτών Nestle, Pepsico, Coca Cola, Vivartia κ.α. Έχει εργαστεί σε εταιρείες με ηγετική παρουσία στον χώρο και τα τελευταία 12 χρόνια εργάζεται στην Kantar, όπου σήμερα κατέχει την θέση του Global Account Director. Παράλληλα, δραστηριοποιείται ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε startup εταιρείες.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Φοιτητές / απόφοιτους business, μάρκετινγκ και επικοινωνίας
  • Στελέχη Marketing (marketing managers, product managers, κλπ), τα οποία καλούνται να διεξάγουν και να αξιοποιήσουν έρευνες αγοράς
  • Στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν μια πιο επικεντρωμένη και αναλυτική γνώση για τη χρήση και τα οφέλη της έρευνας αγοράς, δεδομένου ότι αποτελεί βασικό εργαλείο κατανόησης των καταναλωτών και των αλλαγών/τάσεων στο οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον

Σκοπός

Τι θα Μάθω
To σεμινάριο θα σας εκπαιδεύσει σε όλα τα απαραίτητα στάδια σχεδιασμού, διεξαγωγής ενός ποσοτικού ή ποιοτικού ερευνητικού project και ερμηνείας των ερευνητικών ευρημάτων κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για ένα brand και μία επιχείρηση. Θα ενημερωθείτε για όλες τις τελευταίες τάσεις της διεθνούς αγοράς και, μέσα από πραγματικά παραδείγματα ερευνών, θα αποκτήσετε μία ολοκληρωμένη εικόνα για την απαραίτητη μεθοδολογία μίας αποτελεσματικής έρευνας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές ποιότητας και τον κανονισμό που διέπουν τον ερευνητικό κλάδο.

Περιγραφή σεμιναρίου

Η Έρευνα Marketing στην υπηρεσία του Brand μέσα από real case-studies

Το σεμινάριο δίνει μια σταθερή βάση στις αρχές και τις πρακτικές της έρευνας αγοράς (Marketing Research), ξεκινώντας από όλα τα βήματα σχεδιασμού μίας έρευνας με βάση τους επιχειρηματικούς στόχους του πελάτη και την ανάλυση δεδομένων, μέχρι την αναγνώριση και παρουσίαση των ερευνητικών ευρημάτων, μέσα από πραγματικά παραδείγματα. Επιπλέον, κάνει αναφορά στον κρίσιμο ρόλο των ερευνητικών ευρημάτων ως εργαλεία για την λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων που αφορούν στο υπό διερεύνηση Brand.

Θεματολογία

  • Βασικές έννοιες χρήσιμες για το σεμινάριο
  • Εισαγωγή στην Έρευνα Αγοράς
  • Σχεδιασμός Έρευνας
  • Τρόποι και μεθοδολογίες συλλογής δεδομένων
  • Ανάλυση δεδομένων
  • Τρόποι αναγνώρισης ευρημάτων
  • Αναφορά και παρουσίαση ευρημάτων
  • Αναδυόμενες τάσεις στην έρευνα αγοράς
  • Εφαρμογές της Έρευνας Αγοράς #1
  • Εφαρμογές της Έρευνας Αγοράς #2

Πληροφορίες συμμετοχής

Τύπος Σεμιναρίου: Online σύγχρονη εκπαίδευση - Zoom

Διάρκεια: 6 εβδομάδες, 30 ώρες

Χρονοδιάγραμμα Ανά Εβδομάδα
Ημέρα: 2 φορές την εβδομάδα
Ώρα: 18:30 - 21:30 (ενδεικτικά)

Πιστοποίηση
Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση (Basic) από την ΑCΤΑ

Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ [Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης].

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και τη διαδικασία εγγραφής, πατήστε παρακάτω για να μεταφερθείτε στη σελίδα του διοργανωτή
Σελίδα Διοργανωτή