Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Διαφήμιση & Διαφήμιση στο Internet

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
FUTURE BUSINESS SCHOOL
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
18/04/2024
24 ώρες
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
23/05/2024
24 ώρες

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων από τον χώρο του marketing, αλλά και εκτός του συγκεκριμένου χώρου με σκοπό να έχουν την δυνατότητα να κρίνουν ή ακόμη και να δημιουργούν διαφημιστικά κείμενα. Τέλος, απευθύνεται σε φοιτητές που τους ενδιαφέρει ο τομέας της διαφήμισης και θα ήθελαν να ασχοληθούν με αυτό.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν την έννοια της διαφήμισης, να μάθουν την ιστορία της καθώς επίσης και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να γίνει μία διαφήμιση όπως τηλεοπτική διαφήμιση, ραδιοφωνική διαφήμιση κλπ. Θα μπορούν να θέτουν τους λεγόμενους διαφημιστικούς στόχους και να διαχειρίζονται το διαθέσιμο budget τους. Ακόμη, θα έχουν την δυνατότητα να καταλαβαίνουν τον καταναλωτή και τι επιθυμίες έχει καθώς και τον τρόπο με τον οποίο με τον οποίο θα κάνουν στρατηγική έρευνα έτσι ώστε να δημιουργούν αποτελεσματικές και εύστοχες διαφημίσεις.

Περιγραφή σεμιναρίου

  •  Εισαγωγή - Έννοιες - Μέσα
  •  Τι είναι διαφήμιση
  •  Στόχοι Διαφήμισης
  •  Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
  •  Μοντέλο AIDA
  •  Προσέγγιση Dagmar
  •  Ιεραρχική Κλιμάκωση Αποτελεσμάτων της Διαφήμισης
  •  Μέσα Διαφήμισης
  •  Η ιστορία της διαφήμισης
  •  Διαφήμιση & προβολή προϊόντος
  •  Διαφημιστικό κείμενο
  •  Μορφές επικεφαλίδας
  •  Σλόγκαν- Λογότυπο
  •  Είδη διαφήμισης
  •  Διαφημιστική καμπάνια
  •  Target Group
  •  Ψυχολογία & Διαφήμιση
  •  Ψυχολογικές τακτικές που χρησιμοποιούν  οι marketers  για να επηρεάσουν  τηνσυμπεριφορά των καταναλωτών
  •  Αγοραστική συμπεριφορά
  •  Ο ρόλος της συμπεριφοράς  του καταναλωτή στη διαφήμιση
  •  Επιδράσεις περιβάλλοντος, οικογενειακής, κοινωνικής τάξης
  •  Παράγοντες που επηρεάζουν την συμπεριφορά των καταναλωτών
  •  Η διαδικασία  της αγοραστικής απόφασης
  •  Media Planning, Media Planners, communications planners, brand planners, strategists or… key players
  •  Στρατηγικές προώθησης
  •  Promotion Mix
  •  Διαφημιστικές Εταιρείες
  •  Διαφημιστική Καμπάνια
  •  Σχεδιασμός & Παρουσίαση Καμπάνιας
  •  Contemporary Advertising  & Integrated Marketing
  •  Online Διαφήμιση
  •  Online Display Advertising
  •  Display Marketing
  •  Social Media Marketing
  •  Search Engine Marketing
  •  Email Marketing
  •  Content Marketing
  •  Mobile Marketing
  •  Native Advertising
  •  Bασικές Έννοιες της Διαφήμισης στο Διαδίκτυο
  •  Ειδικά Θέματα: Internet Marketing - Social Media
  •  Transmedia Storytelling

Πληροφορίες συμμετοχής

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 24 ώρες / 4 εβδομάδες με e-Learning.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Ασύγχρονη e-Learning Μεθοδολογία

Η e-Learning εκπαιδευτική διαδικασία διεξάγεται μέσω του διαδικτύου με τη χρήση υπερσύγχρονης ηλεκτρονικής πλατφόρμας η οποία είναι mobile friendly.

Η διαδικασία προσφέρει στον εκπαιδευόμενο «αυτονομία», δηλαδή τη δυνατότητα μελέτης στο χώρο και στον χρόνο που τον εξυπηρετεί.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Το Future Business School είναι κορυφαίος  εκπαιδευτικός φορέας και δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό από το 2000. Παρέχει ποιοτικά προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης που  πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς, e-learning Diplomas και Σεμινάρια πιστοποιημένα από κορυφαίους φορείς πιστοποίησης.

Τα προγράμματα σπουδών που προσφέρει έχουν δομηθεί και σχεδιαστεί σε συνεργασία με κορυφαίους επαγγελματίας του κλάδου ώστε να πληρούν τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας διεθνώς και προσαρμόζονται στις νέες τάσεις και συνθήκες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Το σεμινάριο είναι πιστοποιημένο από την TUV AUSTRIA ACADEMY (HELLAS).
Παρέχεται η δυνατότητα απόκτησης Πιστοποίησης Advanced από την GLOBALCERT.
Η πιστοποίηση GLOBALCERT Advanced πιστοποιεί αντικείμενα που παρουσιάζουν ζήτηση στην αγορά εργασίας με σκοπό τη συμπλήρωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση των σπουδών.
Οι εξετάσεις είναι πολλαπλής επιλογής και διεξάγονται online μετά τη λήξη του σεμιναρίου.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.