Η ποιότητα της Επικοινωνίας της εταιρείας με Πελάτες - Προμηθευτές, η αποτελεσματική Ενδοεταιρική Επικοινωνία και οι Επιτυχημένες Παρουσιάσεις, συνιστούν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Στο Σεμινάριο αυτό γίνεται αναφορά στη διαδικασία της Επικοινωνίας, στις μορφές Επικοινωνίας, στους Παράγοντες που καθορίζουν το αποτέλεσμά της, στα Εμπόδια και στους Τρόπους που μπορούν αυτά να ξεπεραστούν, στις Καλές Πρακτικές, στα Συνήθη Λάθη και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σωστής αποκωδικοποίησης των λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων.
Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία της επιτυχημένης παρουσίασης, τα αναλυτικά βήματα που την καθορίζουν και τα οποία θα πρέπει να ακολουθούνται κάθε φορά, από την προετοιμασία μέχρι την πραγματοποίησή της, τις τεχνικές διατήρησης του ενδιαφέροντος του ακροατηρίου, τη διαχείριση των αντιρρήσεων, τη διαχείριση της σιωπής, χρήσιμες πρακτικές καθώς και σημεία που κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.
Με Case Studies και Role Playing θα γίνουν κατανοητά τα κύρια σημεία για τους συμμετέχοντες, ώστε να είναι άμεσα εφαρμόσιμα στην καθημερινότητά τους και παράλληλα θα πεισθούν ότι η συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων τους, αποτελεί προϋπόθεση εταιρικής και προσωπικής επιτυχίας.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
- Ο ρόλος της επικοινωνίας στη λειτουργία της Επιχείρησης.
- Η επικοινωνία ως Διαδικασία. Έννοια και Μορφές Επικοινωνίας.
- Τα βασικά εμπόδια και προβλήματα της Ενδοεταιρικής Επικοινωνίας.
- Η Διαχείριση των Προβλημάτων και οι τρόποι αντιμετώπισής τους.
- Τα κρίσιμα θέματα και οι τεχνικές της Αποτελεσματικής Επικοινωνίας.
- Η μη λεκτική Επικοινωνία και οι τεχνικές σωστής χρήσης της.
- Το τηλέφωνο ως μέσο επικοινωνίας. Ιδιαιτερότητες – Πλεονεκτήματα.
- Προετοιμασία και σχεδιασμός της Παρουσίασης. Καθορισμός Στόχων.
- Τα «μυστικά» της σωστής και κατανοητής παρουσίασης.
- Η εκμαίευση και ανάλυση των αναγκών του ακροατηρίου.
- Η Διαχείριση των αντιρρήσεων.
- Συνήθεις «παγίδες» και τρόποι αντιμετώπισής τους.
- Ο χειρισμός των διακοπών και των ερωτήσεων.
- Ο έλεγχος του χρόνου διάρκειας της παρουσίασης και η τήρηση του προγράμματος.
- Τρόποι και ενέργειες ελέγχου του άγχους παρουσίασης σε κοινό.
- Ο σωστός τονισμός της προστιθέμενης αξίας.
- Το σωστό «άνοιγμα» και το κατάλληλο «κλείσιμο» της παρουσίασης.
- Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, ενθουσιασμού και ενδιαφέροντος στο ακροατήριο.