Πρακτικές τεχνικές και μικρά μυστικά για να φέρεστε επαγγελματικά, να εξυπηρετείτε σωστά και να αντιμετωπίζετε κάθε δυσκολία με τους πελάτες!
ΓΙΑTI ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το τηλέφωνο χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια ως εργαλείο-μέσο εξυπηρέτησης. Και θα συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμη.
Το τηλέφωνο είναι ο ‘βασιλιάς της εξυπηρέτησης’!
Είναι ιδανικό εργαλείο επικοινωνίας γιατί μπορεί να καλύψει σε πολύ μεγάλο ποσοστό τα ζητούμενα των πελατών. Τόσο σε αποτέλεσμα, όσο και σε
συναίσθημα-ψυχολογία.
Η συμπεριφορά σας στο τηλέφωνο, επηρεάζει πολύ τους πελάτες. Επηρεάζει το πώς χαρακτηρίζουν τον επαγγελματισμό σας, την σοβαρότητά σας, την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχετε.
Αντίθετα απ’ ότι πιστεύουν πολλοί, πρέπει να καταβάλλετε μεγαλύτερη προσπάθεια για να περάσετε μια ολοκληρωμένη και θετική ‘ακουστική εικόνα’ στον πελάτη. Όσο πιο θετικά είναι τα συναισθήματα που δημιουργείτε στους πελάτες σας, τόσο καλύτερα. Τόσο πιο καλά αισθάνεστε ως επαγγελματίες, για τον εαυτό σας και για τη δουλειά σας.
Και τόσο πιο πολλά τα κέρδη για εσάς και την επιχείρησή σας.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η εκπαίδευση, είτε πρόκειται για live σεμινάριο είτε για online, είναι εργαστηριακής μορφής (workshop). Δεν πρόκειται για θεωρητική επιμόρφωση ακαδημαϊκού τύπου ή για μια τυποποιημένη και βαρετή παρουσίαση powerpoint. Είναι μια ενεργητική, συμμετοχική διαδικασία, με πρακτικές, εφαρμόσιμες συμβουλές, τύπου ‘how-to’.
Βασίζεται στις αρχές της θετικής εμπειρίας (positive experience) και της προσωπικής εμπλοκής (personal involvement). Οι συμμετέχοντες, ακόμη και με την online μέθοδο, αισθάνονται σαν να είναι σε πραγματική αίθουσα. Νιώθουν ευχάριστα, χωρίς να βαριούνται κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Ωφελούνται από την προσωπική τους ενεργή συμμετοχή με ερωτήσεις και απαντήσεις, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις, προσωπικά case studies, παρατηρήσεις, διάλογο.