Εισηγητής
Σκοπός
Στόχος του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές ένα κοινό εργαλείο – κώδικα κατηγοριοποίησης των ερωτήσεων. Όταν οι μαθητές εξοικειωθούν με το μοντέλο, διατυπώνουν ερωτήσεις προκειμένου να «ξεκλειδώσουν» κείμενα, να υποστηρίξουν τη μελέτη τους καθώς και να οργανώσουν αποτελεσματικότερα τις απαντήσεις τους.
Περιγραφή σεμιναρίου
Ξεκινώντας από την προβληματική της κατανόησης κειμένου συναντάμε την έννοια του «γραμματισμού». Αποδομώντας τα στοιχεία του, προκύπτει «η διατύπωση ερωτήσεων» ως μία από τις στρατηγικές που προσφέρονται για την επεξεργασία του κειμένου.
Το μοντέλο «Οι τέσσερις ρόλοι των ερωτήσεων» αποτελεί μία απλοποιημένη κατηγοριοποίηση ερωτήσεων προκειμένου να μπορεί να εφαρμοστεί στην τάξη από εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μετά τη γνωριμία με το μοντέλο, οι μαθητές χειρίζονται αποτελεσματικότερα τα διαφορετικά νοήματα που μπορούν να αντλήσουν από το κείμενο.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος