E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση πελατών | CRM

Στρατηγικές Διαχείρισης Πελατών – CRM

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
ΙΒΕΠΕ – ΣΕΒ
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
22/11/2021 έως 25/11/2021
24 ώρες

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Περιεχόμενο

  •  Η σημασία της εξυπηρέτησης των πελατών για την επιχείρηση
  •  Ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών: Προβλήματα στην εξυπηρέτηση που αφορούν τους υπαλλήλους επαφής. Προετοιμασία υπαλλήλων για κάλυψη των κενών στην εξυπηρέτηση (Συμπεριφορά, γνώση, κατάλληλη προετοιμασία, ενσυναίσθηση, απαιτήσεις πελατών).
  •  Η σημασία της επικοινωνίας με τον πελάτη. Ο υπάλληλος ως εικόνα της επιχείρησης.
  •  Γνώση της θέσης της επιχείρησης και του προϊόντος: Πολιτική επιχείρησης για την προώθηση του προϊόντος/υπηρεσίας, θέση στην αγορά, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά προϊόντος, υποστήριξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Υποστήριξη νέων προϊόντων - υπηρεσιών.
  •  Πρακτικές διευκόλυνσης της πώλησης
  •  Διαχείριση προβλημάτων και παραπόνων πελατών. Πώς τα παράπονα μπορούν να γίνουν ευκαιρία για εξαιρετική εξυπηρέτηση;
  •  Στρατηγικές Διαχείρισης Πελατών: Πληροφόρηση της επιχείρησης από και προς «τον έξω κόσμο». Ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και διαδικασιών Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών του οργανισμού.
  •  Δίαυλοι επικοινωνίας με τους πελάτες
  •  Μοντέλο διαχείρισης: γνώση χαρακτηριστικών της πελατειακής βάσης-τμηματοποίηση. Βελτιστοποίηση διαδικασιών. Καθορισμός νέου μοντέλου διαχείρισης πελατών. Διαχείριση της αλλαγής.
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας