E-Learning:
Ψυχολογία, Συμβουλευτική - Μετεκπαιδεύσεις

Πρόγραμμα εκπαίδευσης στη Συμβουλευτική Γονέων

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Το Πολύτεχνο

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Ψυχολογία, Συμβουλευτική - Μετεκπαιδεύσεις

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΗ (Απόφοιτη του Π.Τ.Δ.Ε Αθήνας Υπ Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών, Πτυχιούχος Ειδικής Αγωγής - ΕΚΠΑ Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών «Τ.Π.Ε στην Εκπαίδευση» ΤΕΑΠΗ Αθήνας)
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΕΡΑΣΙΩΤΗ (Dipl.-Psych. ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΠΕΤΣΙΩΤΟΥ(PhD Επικοινωνιολόγος - Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας)
ΜΑΡΙΑ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ(ΜSc Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια)
ΣΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (ΜSc Παιδοψυχίατρος)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ: ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
• Ενεργητική ακρόαση • Αντανάκλαση συναισθήματος • Αντανακλαση περιεχομένου Περίληψη / σύνθεση • Ενσυναίσθηση (empathy)
*******************************
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ SOCIAL DISTANCING
ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
● Διατήρηση των σημαντικών σχέσεων και προστασία του εαυτού
● νέοι τρόποι ικανοποιητικής σύνδεσης και κοινωνικοποίησης
● Η διατήρηση των κοινωνικών σχέσεων και σχέσεων οικειότητας,
*******************************
ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΤΥΠΟΥ ASPERGER

ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Είναι στο φάσμα του Αυτισμού άραγε;
Έχει asperger; Πώς θα το καταλάβω;
Πώς θα το αντιμετωπίσω;
*******************************
ΠΑΙΔΙ & ΔΙΑΖΥΓΙΟ
ΣΑΒΒΑΤΟ 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
• Τι κρύβεται πίσω από το θυμό • Ο θυμός και το σχολείο.
• Η ανάγκη των μεγάλων να κατανοήσουν τις δυσκολίες
των θυμωμένων παιδιών
*******************************
ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ - ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
• Προσεγγίσεις - τρόπος αντιμετώπισης και αποκατάστασης, • Aντιμετώπιση - εκπαίδευση, αποκατάσταση - κοινωνική ένταξη.
• Παρουσιάζονται αιτιολογικά μοντέλα που ερμηνεύουν την επιθετικότητα στα παιδιά.
******************************
ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ  ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
• Αρχή μουτζουρώνει και μετά αποτυπώνει
• Σχεδιάζει
• Χρωματίζει
• Η κατανόηση και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ερμηνείας
• Μελέτες περιστατικών • Πρακτική εφαρμογή περιστατικών
*******************************
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΡΟΛΩΝ-ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ
ΣΑΒΒΑΤΟ28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
• Ευαισθητοποίηση και ψυχοεκπαιδευση ομάδας γονέων • Τεχνικές ομαδικής συμβουλευτικής • Παιχνίδια ρόλων • Η συστημική προσέγγιση στην εκπαίδευση • Το σχολείο ως σύστημα
*******************************
ΤΟ ΘΥΜΩΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ: Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ  ΤΟΥ ΘΥΜΟΥ & ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ
ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
• Τι κρύβεται πίσω από το θυμό Ο θυμός και το σχολείο. • Η ανάγκη των μεγάλων να κατανοήσουν τις δυσκολίες των θυμωμένων παιδιών
*******************************
ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ & ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
• Κακοποιητικών σχέσεων Σωματική & συναισθηματική κακοποίηση
•Η αναγνώριση τους• Αντιμετώπιση
******************************

 ΠΑΙΔΙΚΗ & ΕΦΗΒΙΚΗ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΙΑΝΟΥΣΑΡΙΟΥ
• Παιδική κατάθλιψη • Κατάθλιψη στην εφηβεία
• Κατάθλιψη στη βρεφική ηλικία • Κλινική εικόνα της κατάθλιψης
• Αιτιολογία κατάθλιψης σε παιδιά και εφήβους
• Παράγοντες πρόληψης και αντιμετώπισης
*******************************
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ: ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ  ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ & ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΟΥ BULLYING
ΣΑΒΒΑΤΟ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
• Είδη σχολικού εκφοβισμού • Παιδιά θύτες και θύματα • Επιπτώσεις στο παιδί • cyber-bullying και τρολάρισμα • Προληπτικές ενέργειες, στήριξη και αντιμετώπιση από γονείς και εκπαιδευτικούς
*******************************
ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
• Οι δυσκολίες των παιδιών στην σχολική τάξη • Σχέσεις με τους συμμαθητές τους • Στενή επαφή συνεργασίας με τους γονείς
*******************************
(ΔΕΠ-Υ)ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ  ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ – ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
• Δεν είναι συγκεντρωμένος • Είναι αφηρημένος • «Δεν προσέχει στο μάθημα • Είναι συνεχώς όρθιος μέσα στην τάξη
• Τι κρύβεται πίσω από αυτές τις φράσεις; •Ποια παιδιά αφορά;
*******************************
ΤΟ ΝΤΡΟΠΑΛΟ ΠΑΙΔΙ: ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ  ΤΗΝ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ & ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ
ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
• αυτοεκτίμηση • αυτοπεποίθηση • αυτοσεβασμός • ενίσχυση αυτοεκτίμησης • ντροπαλό παιδί
*******************************
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ & ΠΑΙΓΝΊΔΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ
•Αναπτύσσει την επικοινωνίας & Από την θεωρία στην πράξη θα μάθουμε παίζοντας κι εμείς πως θα βοηθήσουμε τα παιδιά με αναπηρία να βρούνε το χώρο τους στην ομάδα της τάξης τους.
*******************************
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ VIDEOGAMES
ΣΑΒΒΑΤΟ27 ΜΑΡΤΙΟΥ
• Τι είναι και τι δεν είναι προβληματική χρήση • Οι θετικές πλευρές της νέας τεχνολογίας •Η ορθολογική χρήση κα η οριοθέτηση • Η σημασία της επικοινωνίας και της σχέσης με το παιδί
*******************************
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
•Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον
• Καταστάσεις που δυσκολεύουν εκπαιδευτικούς - μαθητές – γονείς • Οι μαθησιακές δυσκολίες στο σχολικό περιβάλλον,
*******************************
Η ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
• Το σχολείο ως σύστημα • Η συστημική προσέγγιση στο εκπαιδευτικό πλαίσιο • • Συναισθηματική αγωγή, • Συναισθηματική νοημοσύνη
• Διαχείριση συναισθήματος
******************************
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 8 MAIOY

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας