E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Πωλήσεις

SPIN® Δεξιότητες Πώλησης - SPIN® Selling Skills

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
ICAP Training Solutions
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
21/10/2021 έως 25/10/2021
09:15 - 13:30
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
19/11/2021 έως 23/11/2021
09:15 - 13:30
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
13/12/2021 έως 15/12/2021
09:15 - 13:30

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Απευθύνεται σε όλα τα στελέχη τα οποία εμπλέκονται σε πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών σημαντι- κής αξίας και / ή συνεπάγονται σημαντικές αποφάσεις από πλευράς αγοραστή. Απευθύνεται επίσης σε στελέχη υποστήριξης πωλήσεων και στελέχη marketing ή σε οποιονδήποτε άλλον έρχεται σε επαφή με πελάτες και κρίσιμο αντικείμενο της δουλειάς του είναι, ή θα έπρεπε να είναι, η δημιουργία αξίας για τον πελάτη.

ΣΚΟΠΟΣ

Στο τέλος του προγράμματος ο κάθε συμμετέχων θα:

  • έχει αναλύσει τα δυνατά και αδύναμα σημεία του στυλ και των μεθόδων που ο ίδιος χρησιμοποιεί στη διάρκεια της πώλησης
  • είναι σε θέση να αναγνωρίσει το που βρίσκεται ο πελάτης σε σχέση με την απόφαση και να προσαρμόσει την προσέγγισή του ανάλογα
  • είναι σε θέση να αξιοποιεί τους βασικούς τρόπους προσέγγισης και να εφαρμόσει τις δεξιότητες που χρησιμοποιούν οι πιο αποτελεσματικοί πωλητές, στις επαφές τους με πελάτες
  • έχει μάθει να σχηματίζει ένα πλαίσιο αναφοράς για τον προγραμματισμό των συναντήσεών του
  • έχει εξασκηθεί στο να εντοπίζει και αναπτύσσει τις ανάγκες του πελάτη, με τρόπο που να μειώνει δραστικά την πιθανότητα εμφάνισης αντιρρήσεων
  • είναι σε θέση να χειρίζεται τους δύσκολους πελάτες
  • έχει τη δυνατότητα να μετρήσει αντικειμενικά την απόδοσή του, συγκρίνοντάς την με το μοντέλο δεξιοτήτων και θα έχει δημιουργήσει ένα πλάνο για τη συνεχή του ανάπτυξή.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Οι πωλητές γίνονται πιο πειστικοί, όταν αποδείξουν στους πελάτες, ότι μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους. Παρότι αυτό είναι προφανές τότε, γιατί οι πωλητές ξοδεύουν το 95% του χρόνου τους, κάνοντας κάτι άλλο; Η έρευνα της Huthwaite, που βασίζεται στην παρατήρηση και ανάλυση 40.000 συναντήσεων πώλησης, αποκαλύπτει τι ακριβώς κάνουν οι αποτελεσματικοί πωλητές, αλλά και πόσο σπάνια αυτό συμβαίνει!

Σας βοηθάμε να αντιμετωπίσετε θέματα όπως:

«Οι πελάτες δεν καταλαβαίνουν για ποιο λόγο η λύση μας χρεώνεται υψηλότερα από τον ανταγωνισμό»
«Μας αντιμετωπίζουν όπως τους υπόλοιπους προμηθευτές, καθώς δεν αντιλαμβάνονται την αξία των λύσεών μας»
«Πολλοί από τους πωλητές μας έχουν τεχνικό υπόβαθρο, με αποτέλεσμα να επικεντρώνουν τη συζήτηση σε τεχνικά χαρακτηριστικά, αντί να διερευνούν τα θέματα, τις προκλήσεις και τις ανάγκες του συνόλου του οργανισμού»
«Χρειαζόμαστε οι πωλητές μας να έχουν κοινή προσέγγιση, να μιλούν την ίδια γλώσσα και να έχουν κοινή αντίληψη σχετικά με το τι σημαίνει για εμάς επιτυχία»
«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι πωλητές μας χτίζουν αξία για τα σημεία που μας διαφοροποιούν”.

Αναπτύσσοντας τις λεκτικές συμπεριφορές των στελεχών πωλήσεων, έτσι ώστε να αποκαλύπτουν και να αναπτύσσουν τις ανάγκες των πελατών μέσα από συζητήσεις που δημιουργούν αξία. 
Το πρόγραμμα SPIN® Selling Skills, το πιο γνωστό πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων πώλησης παγκοσμίως, ιδανικό για B2B πωλήσεις, βοηθά τους ανθρώπους των πωλήσεων να αναδείξουν το συμβουλευτικό τους ρόλο, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.
Αυτός είναι και ο λόγος, που κάθε χρόνο 14.000 στελέχη πωλήσεων, επιλέγουν το πρόγραμμα SPIN® Selling Skills για να αναπτύξουν τις πωλησιακές τους δεξιότητες.

Περιεχόμενα προγράμματος

  • Τα ψυχολογικά στάδια της Αγοραστικής Απόφασης.
  •  Πώς να καταλάβετε το σημερινό σας στυλ πώλησης - με ποιο τρόπο χρησιμοποιείτε τα στυλ
  • πειθούς Ώθησης και Έλξης.
  •  Το «Άνοιγμα» της Συνάντησης - αποφεύγοντας μια τυποποιημένη προσέγγιση - αποσπώντας το δικαίωμα να κάνετε ερωτήσεις.
  •  Η ένταση και τα διαφορετικά είδη αναγκών.
  •  Αποκαλύπτοντας και Αναπτύσσοντας τις Ανάγκες του Πελάτη μέσω του μοντέλου
  • συμπεριφορών SPIN®:
    •  Ερωτήσεις Συνθηκών
    •  Ερωτήσεις Προβλημάτων
    •  Ερωτήσεις Συνεπειών
    •  Ερωτήσεις Κερδών.
  •  Απόδειξη Ικανότητας - ο πραγματικός ορισμός του Οφέλους - οι κίνδυνοι των Χαρακτηριστικών και των Πλεονεκτημάτων.
  •  Αντιρρήσεις - πώς να τις προλάβετε - πώς να τις χειριστείτε. l Κλείσιμο - πώς να αποσπάσετε την κατάλληλη δέσμευση.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Τι είναι τα Virtual workshops;
• μια ζωντανή, διαδραστική εμπειρία εκπαίδευσης χωρίς φυσική παρουσία στην αίθουσα
• με αλληλεπίδραση μεταξύ των συμμετεχόντων και των εισηγητών
• με άμεση δυνατότητα ενσωμάτωσης - εφαρμογής στην εργασία, δεξιοτήτων και εργαλείων

Γιατί να επιλέξετε τα Virtual Workshops της ICAP Training;
• είναι δοκιμασμένες λύσεις σε πολλές χώρες του κόσμου, χωρίς συμβιβασμούς στο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα
• πραγματοποιούνται από εισηγητές μας, που εκπαιδεύτηκαν και πιστοποιήθηκαν στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση
• είναι ένας ευέλικτος τρόπος σύγχρονης εκπαίδευσης

Πώς πραγματοποιούνται τα Virtual workshops;
• σε πραγματικό χρόνο με πρόσβαση σε πλατφόρμα που παρέχει η ICAP Training
• για ολιγομελείς ομάδες ατόμων
• με πληθώρα ασκήσεων, συζητήσεων και παιξιμάτων ρόλων

Τι λαμβάνουν οι συμμετέχοντες;
• Εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή
• Τα εργαλεία των προγραμμάτων
• Πιστοποιητικό παρακολούθησης και εγγραφής στο μητρώο εκπαιδευμένων της Huthwaite

Τι θα χρειαστείτε;
Η/Υ με αξιόπιστη σύνδεση στο Διαδίκτυο, Ηχεία
ή Ακουστικά, Camera, Μικρόφωνο

Διάρκεια
Το πρόγραμμα θα είναι τριήμερο και η κάθε ημέρα θα έχει 4 ώρες & 15 λεπτά με δυο διαλείμματα

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας