E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Marketing

Στρατηγική επικοινωνίας

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Marketing

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Γιώργος Φρίγκας
Δημήτρης Πεφάνης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

• Στελέχη δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας
• Διευθύνοντες Συμβούλους επιχειρήσεων (CEO’s)
• Συμβούλους Επιχειρήσεων
• Στελέχη Μάρκετινγκ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ένα βασικό ζητούμενο στην ανάπτυξη μιας καμπάνιας επικοινωνίας είναι να ακολουθεί ένα στρατηγικό πλάνο, το οποίο λαμβάνει υπόψη τη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρείας ή οργανισμού, αλλά και τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι καλούνται να αναπτύξουν επικοινωνιακές δράσεις και αναλύει ζητήματα που επηρεάζουν την επιτυχία της επικοινωνίας. Οι εκπαιδευόμενοι κατανοούν σε βάθος τις τεχνικές λήψης στρατηγικών αποφάσεων, τον τρόπο αντίδρασης σε συνθήκες κρίσης ή σε απρόβλεπτες καταστάσεις, τις προσεγγίσεις απέναντι σε συγκεκριμένες προκλήσεις.

Μεταξύ άλλων αναλύονται ζητήματα όπως η ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού, η τμηματοποίηση και στόχευση σε συγκεκριμένες ομάδες κοινού, η έννοια του branding και της φήμης. Παράλληλα, παρουσιάζονται πραγματικά case studies και πραγματοποιούνται ασκήσεις και παιχνίδια ρόλων που επιτρέπουν στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν στην πράξη τα σημαντικότερα θεωρητικά ζητήματα.

Περιεχόμενα

ž1) Η έννοια της Στρατηγικής: a) Τρόποι επιλογής στρατηγικές b) Στρατηγικές κατευθύνσεις c) Η στρατηγική στο πεδίο της επικοινωνίας

2) Στρατηγικές ανάπτυξης καμπανιών επικοινωνίας a) Κάλυψη vs συχνότητα b) Τμηματοποίηση c) Στόχευση d) Τοποθέτηση

3) Στρατηγικές ανταγωνισμού

4) Branding a) Η σημασία της εταιρικής φήμης b) Το χτίσιμο ενός Brand c) Brand Equity

5) Ψηφιακή στρατηγική επικοινωνίας a) Επιλογή δικτύων και πλατφορμών b) Στρατηγική επικοινωνίας και social media c) Αξιοποιώντας τους influencers

6) Πρακτική άσκηση με βάση πραγματικά παραδείγματα

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας