E-Learning:
Οργάνωση & Διοίκηση

Επιχειρήσεις και smart work: Οργάνωση, Επικοινωνία, Παραγωγικότητα

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IDEC

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Οργάνωση & Διοίκηση

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ο Παναγιώτης Μουρελάτος είναι οικονομολόγος με BSc in Business Adninistration (Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πατρών). Έχει συνεργαστεί συμβουλευτικά με πολλές εταιρείες όπως BIC Hellas, Medysin, ΕΛΓΕΚΑ, Μεσογειακό Κέντρο Αποκατάστασης Α.Ε., SQEMARINE κ.ά.. Σε επίπεδο Digital Marketing και εκπαίδευσης Digital Transformation έχει συνεργαστεί με εταιρείες λιανικού και χονδρικού εμπορίου, e-shops, φροντιστήρια ξένων γλωσσών, εκδοτικούς οίκους κ.ά. Επίσης, έχει συνεργαστεί με επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα του Β2Β.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

- Σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του smart work
- Ως μέρος του Business Contingency Plan της εταιρείας για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων καταστάσεων
- Σε εργαζόμενους οι οποίοι επιθυμούν να εργαστούν απομακρυσμένα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ένα σεμινάριο για το πώς θα προσαρμοστεί το προσωπικό της επιχείρησης σας στο σενάριο απομακρυσμένης πρόσβασης στην εργασία, πώς θα συνεχίσει η εταιρεία σας την εύρυθμη λειτουργία της και πώς θα διατηρήσετε την παραγωγικότητα, την αποδοτικότητα και την καλή σας διάθεση ψηλά!

Μάθετε και εξοικειωθείτε με τα πιο χρήσιμα ψηφιακά εργαλεία και τις πιο εφαρμόσιμες τεχνικές διοίκησης της ομάδας σας εξ αποστάσεως.

Τι θα μάθουμε:

  • Τι είναι το smart work και πως μπορεί να αξιοποιηθεί από την επιχείρηση μας
  • Πώς να αξιοποιήσουμε τα πλεονεκτήματα του smart work
  • Πώς να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες και τις προκλήσεις του
  • Πώς να σχεδιάσουμε την επιχειρηματική μας πολιτική smart work: Πώς θα την οργανώσουμε και γιατί μας είναι απαραίτητη
  • Ποιες είναι οι πιο εύχρηστες εφαρμογές και συστήματα για το smart work και πώς τα χρησιμοποιούμε στην πράξη
  • Πώς οργανώνουμε το περιβάλλον εργασίας και πώς γίνεται η διασύνδεση με την επιχείρηση
  • Πώς αποθηκεύουμε και πώς διαχειριζόμαστε τα αρχεία της εταιρείας (Dropbox, Google Docs)
  • Πώς επικοινωνούμε με τους εργαζομένους και την ομάδα μας; Πώς κάνουμε μια ατομική ή ομαδική τηλεδιάσκεψη (Zoom, Skype)
  • Πώς διαχειριζόμαστε τις εργασίες εξ αποστάσεως (Trello, Todoist)
  • Πώς επικοινωνούμε άμεσα με συνεργάτες και ομάδες σε ένα επιχειρηματικό πλαίσιο (Slack, Google Hangouts)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Γιατί να το παρκαολουθήσω
Είναι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο θέμα της εξ αποστάσεως εργασίας η οποία θα φανεί χρήσιμη στους συμμετέχοντες σε κάθε περίπτωση που χρειαστεί, λόγω εξωτερικών συνθηκών ή από επιλογή. Επίσης, το σεμινάριο έχει την μορφή του webinar και σας επιτρέπει να το παρακολουθήσετε live από την άνεση του σπιτιού σας ή του γραφείου σας.

Μεθοδολογία
Το σεμινάριο παρέχεται αποκλειστικά με την μορφή webinar με χρήση της πλατφόρμας GoToWebinar, σε προκαθορισμένες ημερομηνίες.

Το webinar είναι διαδραστικό και παρέχει την δυνατότητα της Online επικοινωνίας με τον εισηγητή κατά την διάρκεια του σεμιναρίου προκειμένου να τεθούν και να απαντηθούν ερωτήσεις και απορίες.

Για την παρακολούθησή του θα πρέπει να έχετε έναν υπολογιστή, σύνδεση στο διαδίκτυο και ακουστικά/ ηχεία. Με την εγγραφή σας θα σας σταλούν κωδικοί πρόσβασης και οδηγίες σύνδεσης στην πλατφόρμα του webinar.

Διάρκεια
Το σεμινάριο έχει διάρκεια τρεις (3) ώρες.

Πιστοποιητικό
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου δίδεται πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Ημερομηνίες Διεξαγωγής
Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020 18:00-21:00
Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020 18:00-21:00
Πέμπτη 2 Απριλίου 2020 17:00-20:00

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 40 ευρώ ανά συμμετέχοντα

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας