Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Υπάλληλος ξενοδοχείου και υποδοχής κρατήσεων (Receptionist)

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
ΙΕΚ Εκπαιδευτική Ένωση
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
22/12/2022
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
22/01/2023

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους θέλουν να απασχοληθούν στον τουριστικό τομέα αποκτώντας μια σημαντική επαγγελματική κατάρτιση. Επίσης, σε ήδη απασχολούμενους στον τουριστικό τομέα που επιθυμούν να διευρύνουν τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν πιστοποιημένη ειδίκευση.

Σκοπός

Το Πρόγραμμα «Υπάλληλος ξενοδοχείου και υποδοχής κρατήσεων (Receptionist)» στοχεύει στην εκπαίδευση υπαλλήλων υποδοχής με πλήρη κατάρτιση, ώστε να μπορούν να εργασθούν άμεσα σε ξενοδοχειακά συγκροτήματα της Ελλάδος και του εξωτερικού. Ο τουρισμός στη χώρα μας αναπτύσσεται ραγδαία και αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης, με σημαντικές προοπτικές στην αγορά εργασίας, παρουσιάζοντας συνεχή αύξηση στα έσοδα και στις αφίξεις επισκεπτών. Σήμερα, ο τουριστικός κλάδος στο πλαίσιο της συνεχούς στρατηγικής αναβάθμισης, εστιάζει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, και στην προσέλκυση περισσότερων τουριστών, όλες τις εποχές του χρόνου. Το εξειδικευμένο προσωπικό αποτελεί αναμφίβολα ανάγκη για την ανάπτυξη αυτή, καθώς έχει δημιουργηθεί η ανάγκη στελέχωσης των τουριστικών επιχειρήσεων με άτομα άρτια θεωρητικά και, κυρίως, πρακτικά καταρτισμένα, ώστε να είναι ικανά να διαχειριστούν το εκάστοτε πελατολόγιο, να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους πελάτες και να διαχειρίζονται τα ζητήματα οργάνωσης της ξενοδοχειακής μονάδας.

Περιγραφή σεμιναρίου

O απόφοιτος είναι σε θέση να πληροφορεί για Δρομολόγια και Ναύλους μεταφορικών μέσων, να πληροφορεί για τιμές και άλλα χρήσιμα στοιχεία για διαμονή σε ξενοδοχείο, κρουαζιέρες και κάθε άλλες τουριστικές υπηρεσίες (π.χ. έκδοση τουριστικής VISA κ.ά.), να διοργανώνει εκδρομές στο εσωτερικό ή εξωτερικό της χώρας με όλα τα διαθέσιμα μέσα, να διοργανώνει και υποστηρίζει συνέδρια – σεμινάρια - εκθέσεις στο εσωτερικό ή εξωτερικό, να νοικιάζει για λογαριασμό των πελατών του μικρά ή μεγάλα σκάφη για θαλάσσιο και αεροπορικό τουρισμό, να αντιπροσωπεύει και προμηθεύει τουριστικές υπηρεσίες σε άλλους τουριστικούς πράκτορες και εν γένει τουριστικούς επαγγελματίες.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

1. Εισαγωγή στον Τουρισμό
2. Οργάνωση και λειτουργία τουριστικών επιχειρήσεων
3. Υποδοχή τουριστών
4. Διαχείριση παραπόνων
5. Τηλεφωνικές και διαδικτυακές κρατήσεις
6. Εξυπηρέτηση πελατών
7. Διαχείριση αφίξεων – αναχωρήσεων
8. Συστήματα ψηφιακής διαχείρισης τουριστών
9. Βασικές αρχές marketing
10. Digital marketing
11. Στοιχειώδεις αρχές επικοινωνίας
12. Οργάνωση και λειτουργία ξενοδοχειακών μονάδων
13. Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
14. Τουριστικό δίκαιο
15. Ξένη Γλώσσα

Πληροφορίες συμμετοχής

Πλεονεκτήματα
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να απασχοληθούν σε οποιοδήποτε επιχείρηση έχει σχέση με τον τουρισμό, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό ως:
1. Υπάλληλοι Υποδοχής - Reception
2. Υπάλληλοι Ξενοδοχείου
3. Σύμβουλοι τουριστικών επιχειρήσεων
4. Συνεργάτες- στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων
5. Ιδιοκτήτες- πάροχοι τουριστικών επιχειρήσεων
6. Στελέχη- υπάλληλοι τουριστικών γραφείων

​Συνεργασία με τον τουριστικό όμιλο ATLANTICA

Σε όλα τα προγράμματα του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης «Εκπαιδευτική Ένωση Κ.Δ.Β.Μ.» απονέμονται πιστωτικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης ECVET.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.