Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Εξυπηρέτηση Πελατών - Με Δυνατότητα Πιστοποίησης ELA (σε συνεργασία με την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
projectyou
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Κατερίνα Θεοφανίδου

Διευθύντρια της projectyou, Βιομηχανική Διοίκηση, Msc, Business Development Consultant, Project Manager από το 2004, Πιστοποιημένη στο Project Management IPMA-D, Εισηγήτρια σεμιναρίων Project Management από το 2009, Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ και την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων της Γερμανίας.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Στελέχη τμημάτων Εξυπηρέτησης πελατών, Πωλήσεων, Logistics
  • Νέους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών

Σκοπός

Στόχος του σεμιναρίου είναι η επιμόρφωση των εργαζομένων σε τμήματα που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών, σε δοκιμασμένες και πρωτοποριακές μεθόδους και πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία, με τις όποιες διασφαλίζεται η μακροχρόνια ικανοποίηση του πελάτη.

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιεχόμενα του σεμιναρίου

  • Κατανόηση των διαδικασιών της εξυπηρέτησης πελατών
  • Από την εξυπηρέτηση πελάτη στην εμπειρία πελάτη (customer experience)
  • H πολυεπίπεδη επικοινωνία με τους πελάτες
  • Τα μυστικά της επιτυχούς τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση, πώς κτίζεται η φήμη και η πελατεία
  • Eφαρμογή πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών
  • Σχεδίαση της οργάνωσης για την εξυπηρέτηση πελατών
  • Χρήση Βασικών Δεικτών Απόδοσης (KPIs) για την αξιολόγηση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Βασικές λειτουργίες των συστημάτων διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management – CRM)
  • Κριτήρια επιλογής CRM

Πληροφορίες συμμετοχής

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης

Πέμπτη 23.05.24 15.00 – 22.00

Παροχές:

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό και βεβαίωση παρακολούθησης.

Για όσους θέλουν να συμμετέχουν στις εξετάσεις για τη Διεθνή Πιστοποίηση ΕLA – Customer Service, το κόστος διαμορφώνεται στα 70€ για το υλικό των ασκήσεων, 85€ για τα εξέταστρα και 30€ για την έκδοση πιστοποιητικού τα οποία κατατίθενται στο ILME μετά την επιτυχή εξέτασή σας.

Το κόστος συμμετοχής στην εκπαίδευση μπορεί να καλυφθεί πλήρως από το ΛΑΕΚ.

Κόστος Συμμετοχής

Το κόστος συμμετοχής στην εκπαίδευση για το Operational Level είναι 100€ και για το Managerial Level 130€.

 

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.