Με τον όρο Visual merchandising ορίζουμε την τέχνη να δημιουργεί κάποιος μια ελκυστική βιτρίνα, που θα τραβάει τους πελάτες για να αυξάνονται οι πωλήσεις (άρα και τα κέρδη) της επιχείρησης. Είναι η τέχνη της επικοινωνίας με τον δυνητικό πελάτη. Με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που προσφέρει το πρόγραμμά μας, θα τον προσελκύετε να αγοράσει τα προϊόντα, που προβάλλετε.
Τα μυστικά της συγκεκριμένης τέχνης (διότι περί τέχνης πρόκειται) είναι πολλά. Το E-Training Center της IDEC αποφάσισε να δημιουργήσει το πρόγραμμα σπουδών «Visual Merchandising» με σκοπό οι μελλοντικοί Visual Merchandisers να αποκτήσουν όλα τα απαραίτητα εφόδια, που θα τους επιτρέψουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του συγκεκριμένου επαγγέλματος.
Η IDEC δημιούργησε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών με τίτλο «Visual Merchandising» με γνώμονα, την σημερινή κατάσταση της αγοράς η οποία ευνοεί την απορρόφηση τέτοιων επαγγελματιών. Το πρόγραμμα προσφέρεται εξ αποστάσεως (e-learning) και είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για αυτοδιδασκαλία, έχει διάρκεια τριών ημερολογιακών μηνών και αντιστοιχεί σε 60 διδακτικές ώρες.
Περιγραφή σεμιναρίου
Το πρόγραμμα αποτελείται από δώδεκα ενότητες, οι οποίες είναι οι εξής:
ENOTHTA 1. Η συμπεριφορά του καταναλωτή
ENOTHTA 2. Κατανοώντας την έννοια του εμπορικού σήματος
ENOTHTA 3. Χρώμα
ENOTHTA 4. Οι παράμετροι του Visual Merchandising
ENOTHTA 5. Πως να ντύσετε ένα μανεκέν
ENOTHTA 6. Διαχείριση του χώρου
ENOTHTA 7. Συντήρηση - τακτοποίηση καταστήματος (Trimming)
ENOTHTA 8. Κατευθυντήριες γραμμές
ENOTHTA 9. Οδηγίες κατάρτισης στο Visual Merchandising
ENOTHTA 10. Δουλεύοντας με τις τάσεις της μόδας
ENOTHTA 11. Συλλογή (collection)
ENOTHTA 12. Σχέδιο δράσης μάρκετινγκ
Μεθοδολογία: Το πρόγραμμα είναι εξ’ αποστάσεως και περιλαμβάνει: Σειρά εκπαιδευτικών videos, εργασιών και ασκήσεων.