Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Εμπορική Διαχείριση (ERP) Στοιχεία Λογιστικής και Μισθοδοσίας

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Euro Logic
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθυνόμαστε σε Νέους Ανθρώπους, που θέλουν να μπουν στην Αγορά Εργασίας. Θέλουν να αποκτήσουν τις γνώσεις που χρειάζεται για να εργασθούν σε Εμπορικές και άλλες επιχειρήσεις Η καλή γνώση των μηχανισμών της αγοράς, αλλά και του τρόπου αποδοτικής λειτουργίας μιας σύγχρονης επιχείρησης, αλλά και κάποιες γνώσεις Λογιστικής και Μισθοδοσίας, αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για εύρεση εργασίας και στη συνέχεια, για αποδοτική εργασία σε οποιονδήποτε τομέα της οικονομίας. Ο εργαζόμενος πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά όλους τους μηχανισμούς, να ξέρει πως γίνεται κάθε ενέργεια, να παίρνει γρήγορα σωστές αποφάσεις, να κινείται γρήγορα, σωστά, αποδοτικά, για τον ίδιο και την επιχείρηση. Μη ξεχνάμε. Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση εισβάλει και στη χώρα μας. Όλα αυτοματοποιούνται. Αυτές οι γνώσεις παρέχονται, σ αυτή τη σειρά μαθημάτων Τα Μαθήματα Παρέχονται από Απόσταση και είναι e Learning. Ο σπουδαστής, ξεκινάει όποτε θέλει, παρακολουθεί με το ρυθμό που θέλει, τις ώρες που θέλει, χωρίς συνεννόηση με κανέναν, 24ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο. Απλά ανοίγει τον υπολογιστή και εργάζεται. Η πραγματική Χρονική Διάρκεια των Μαθημάτων, προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε Σπουδαστή. Αυτή η Σειρά Μαθημάτων, έχει αναπτυχθεί από Ομάδα ατόμων, που είναι απόφοιτοι Ελληνικών Ανωτάτων Σχολών, με Μεταπτυχιακά Αγγλικών Πανεπιστημίων και με μεγάλη εμπειρία, στην Ελληνική αγορά. Το πρώτο μάθημα, παρέχεται Δωρεάν και αν ο σπουδαστής ικανοποιηθεί, πληρώνει και συνεχίζει. Εναλλακτικά, μπορείτε να δείτε, πως γίνεται το Μάθημα, μέσα από ένα Video και να σχηματίσετε γρήγορα μία εικόνα.

Περιγραφή σεμιναρίου

Όπως είναι γνωστό, τα προγράμματα Enterprise Resource Planning (ERP), είναι μία κατηγορία προγραμμάτων, δηλαδή ολοκληρωμένες εφαρμογές, που χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις, με σκοπό τη συλλογή, αποθήκευση, διαχείριση και επεξεργασία πληροφοριών, που σχετίζονται με όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης, από το σχεδιασμό της παραγωγής, μέχρι τη προώθηση και παρακολούθηση των πωλήσεων.

Τα μαθήματα ξεκινούν με μία Γενική Ενημέρωση, που αφορά την Οργάνωση και Λειτουργία της Αγοράς. Ανάγκη για ύπαρξη της αγοράς, Οικονομικές Μονάδες, Επιχειρήσεις. Λειτουργία Εμπορικής επιχείρησης και επιχείρησης Παραγωγής Προϊόντων. Ατομικές και Εταιρικές επιχειρήσεις. Γενικές πληροφορίες για τις εταιρίες. Εκπροσώπηση και Δέσμευση των εταιριών. Στοιχεία που προσδιορίζουν μια επιχείρηση. Παραστατικά: Αποδεικτικά Στοιχεία των Συναλλαγών. Παραστατικά: Γενικά Χαρακτηριστικά.
Μηχανισμός του ΦΠΑ. Συντελεστές και Παραδείγματα υπολογισμού του Φόρου.
Εργασίες που γίνονται, μέσα από τα Γραφεία των επιχειρήσεων.

Συναλλαγές μεταξύ Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων με Ιδιώτες Καταναλωτές. Διαδικασία Πώλησης Εμπορευμάτων. Αποστολή Υλικών. Έκδοση Δελτίου Αποστολής, Χειρόγραφα. Παράδοση Εμπορευμάτων. Απόδειξη Παραλαβής. Πώληση Εμπορευμάτων που έχουν σταλεί σε πελάτες. Έκδοση Τιμολογίου Πώλησης Χειρόγραφα. Αποστολή Εμπορευμάτων με ταυτόχρονη Πώληση. Έκδοση Τιμολογίου Χειρόγραφα.
Ασκήσεις έκδοσης Παραστατικών, Χειρόγραφα.

Πληρωμές μεταξύ επιχειρήσεων. Τραπεζικοί Λογαριασμοί, μεταφορά χρημάτων μέσω Internet. Λογαριασμοί Όψεως – Επιταγές. Χαρακτηριστικά των Επιταγών. Έκδοση Επιταγής. Είσπραξη Επιταγής. Μεταχρονολογημένες επιταγές – Πίστωση στις πωλήσεις. Μεταβίβαση επιταγής. Παραλαβή και σύντομη εξέταση επιταγής. Ακάλυπτη επιταγή. Δίγραμμες επιταγές – Συναλλαγές άνω των 15.000.
Ασκήσεις εξοικείωσης με της επιταγές και σύντομου ελέγχου, για εντοπισμό πιθανών προβλημάτων.

Οργάνωση και Διαχείριση των Πληροφοριών.
Η ανάγκη για οργάνωση των πληροφοριών. Οργάνωση των πληροφοριών σε καρτέλες – χειρόγραφα. Οργάνωση Καρτελών σε Αρχεία. Δημιουργία Καρτέλας Πελάτη – χειρόγραφα. Ενημέρωση χειρόγραφης καρτέλας. Χρήση υπολογιστών για αρχειοθέτηση. Είδη πληροφοριών, σε Ηλεκτρονικές καρτέλες. Εισαγωγή στο πρόγραμμα Πελάτες. Τα πρώτα πλεονεκτήματα της Μηχανογράφησης.
Γίνονται ασκήσεις με χειρόγραφες καρτέλες, με σκοπό οι σπουδαστές, να δουν τις δυσκολίες και στη συνέχεια, να αντιληφθούν τα σημαντικά πλεονεκτήματα της μηχανογράφησης.

Εργασία με προγράμματα Πελάτες, Προμηθευτές, Αποθήκη
Τα μαθήματα ξεκινούν από τη περιγραφή κάθε τύπου καρτέλας, εξηγούν για παράδειγμα τι είναι η Αναλυτικά Κίνηση και ποια τα χαρακτηριστικά της. Τονίζονται τα στοιχεία εκείνα, που είναι κοινά σε όλα τα προγράμματα Μηχανογράφησης.
Οι σπουδαστές κάνουν ασκήσεις, για δημιουργία Νέων καρτελών, για εντοπισμό Καρτελών, δηλαδή πληροφοριών, με διάφορους τρόπους, με Ονομασία, με Κωδικό κλπ. Εξοικειώνονται με τους όρους Χρέωση και Πίστωση καρτέλας Πελάτη, Προμηθευτή και Εισαγωγή, Εξαγωγή στην Αποθήκη. Μαθαίνουν τον τρόπο ενημέρωσης Καρτέλας Πελάτη, Προμηθευτή και Αποθήκης, για διάφορες περιπτώσεις συναλλαγών.
Μαθαίνουν να κάνουν βασικές επεξεργασίες, όπως είναι η εκτύπωση Καταλόγων με επιλογή Υπολοίπων κλπ.

Τιμολόγηση Μηχανογραφικά – Παραλαβές Εμπορευμάτων
Οι σπουδαστές με κινούμενες εικόνες και animations, πληροφορούνται, πια είναι η διάταξη που απαιτείται για έκδοση Παραστατικών Μηχανογραφικά: Υπολογιστής, Φορολογικός Μηχανισμός, Εκτυπωτής, Πακέτο Προγραμμάτων και το ρόλο κάθε στοιχείου. Ενημερώνονται για τα πλεονεκτήματα παρέχει η εργασία με αυτό το τρόπο.

Μαθαίνουν το μηχανισμό έκδοσης Παραστατικών και καταχώρησης Αγοράς Εμπορευμάτων, που αφορούν Πωλήσεις, Ακυρώσεις Πωλήσεων, Αγορές και γενικά Διακίνηση Εμπορευμάτων Μηχανογραφικά. Κάνουν ασκήσεις σ αυτό. Παράλληλα αποκτούν κάποιες επιπλέον γνώσεις, σημαντικές για την εργασία τους, όπως είναι η ενημέρωση για τις σειρές Παραστατικών και τη χρήση τους, πως γίνονται παραδόσεις εμπορευμάτων με Συγκεντρωτικό Δελτίο κλπ.
Ο στόχος δεν είναι να μάθουν, τους χειρισμούς κάποιου συγκεκριμένου προγράμματος, αλλά τους μηχανισμούς, με τους οποίους γίνονται αυτές οι εργασίες σε όλα τα προγράμματα και τι προσφέρουν. Σωστή έκδοση Παραστατικών, με ταυτόχρονη ενημέρωση καρτελών Πελάτη, Αποθήκης κλπ.
Αρχείο Υπηρεσιών και Τιμολόγια Υπηρεσιών Μηχανογραφικά
Οι σπουδαστές μαθαίνουν τι είναι το Αρχείο Υπηρεσιών και το Μηχανισμό Έκδοσης Τιμολογίων Υπηρεσιών Μηχανογραφικά.
Κάνουν ασκήσεις σ αυτά.

Πρωτόκολλο – Παρακολούθηση Εγγράφων
Οι σπουδαστές μαθαίνουν τι είναι το Πρωτόκολλο, πως γίνεται η καταγραφή και παρακολούθηση της Διακίνησης εγγράφων σε ένα γραφείο και μία επιχείρηση. Κάνουν ασκήσεις σ αυτό.

Διευθυνσιογράφος
Οι σπουδαστές μαθαίνουν τι είναι ένας Διευθυνσιογράφος και πως αξιοποιείται. Κάνουν ασκήσεις σ αυτό.

Δίκτυα Υπολογιστών
Οι σπουδαστές μαθαίνουν τι είναι τα Δίκτυα υπολογιστών και τι προσφέρουν στη λειτουργία των επιχειρήσεων. Μαθαίνουν πως βελτιώνουν τη παραγωγικότητα μιας επιχείρησης. Κάνουν ασκήσεις σ αυτό.

Εισαγωγή στην Εμπορική Αλληλογραφία. Παραδείγματα, Ασκήσεις. Δημιουργία Προσφορών. Δημιουργία και Αποστολή Εμπορικών Επιστολών.

Στη συνέχεια γίνεται μία Εισαγωγή στη Λογιστική. Καταγράφουμε συνοπτικά, την ύλη της Λογιστικής που αναπτύσσεται:

Αρχίζουμε αναπτύσσοντας την απαραίτητη θεωρία. Ασχολούμεθα με Λογαριασμούς της Λογιστικής, το Λογιστικό Σχέδιο κλπ. Μαθαίνουμε το Μηχανισμό του ΦΠΑ, από τη πλευρά της Λογιστικής και τη Δημιουργία των βασικών καταχωρήσεων της Λογιστικής. Μαθαίνουμε να δημιουργούμε Λογιστικά Άρθρα Αγορών, Πωλήσεων, Εισπράξεων, Πληρωμών, Γενικών Εξόδων και Παγίων. Κάνουμε μερικές ασκήσεις δημιουργίας Λογιστικών Άρθρων και τα καταχωρούμε στο πρόγραμμα, με σκοπό την εξοικείωση.
Ασχολούμεθα με τα είδη των Παραστατικών, τη χρήση τους και τα χαρακτηριστικά τους.
Τέλος ασχολούμεθα με τους τύπους, που δίνουν τα Οικονομικά αποτελέσματα μιας επιχείρησης. Οι τύποι χρησιμοποιούνται, για το κλείσιμο του ισολογισμού.
Γίνονται αρκετές ασκήσεις, σε ένα πρόγραμμα Μηχ/νης Λογιστικής, που παρέχεται μαζί με όλο το υλικό του Σεμιναρίου. Ο σκοπός ΔΕΝ είναι να μάθουμε να χειριζόμαστε το πρόγραμμα. Απλά, χρησιμοποιούμε το πρόγραμμα σαν εργαλείο, για να μάθουμε να δημιουργούμε το Λογιστικό περιεχόμενο.

Στη συνέχεια γίνεται μία Εισαγωγή στη Μισθοδοσία. Καταγράφουμε συνοπτικά, την ύλη της Μισθοδοσίας που αναπτύσσεται:

Νόμιμο και Συμβατικό Ωράριο, Νόμιμος και Συμβατικός Μισθός, Μικτός και Καθαρός Μισθός, Ασφαλιστικές Εισφορές, Φόρος Μισθωτών Υπηρεσιών
Τακτικές και Εκτακτες Αποδοχές, Οικιοθελείς Παροχές, Βασική Αμοιβή και Επιδόματα, Υπολογισμός Αμοιβής Εργαζομένου.
Εισαγωγή στα Δώρα Εορτών, Δώρο Πάσχα, Δώρο Χριστουγέννων.
Εισαγωγή στις Αδειες - Κανονική Αδεια, Υπολογισμός Ημερών Κανονικής Αδείας, Αποδοχές και Επίδομα Αδείας, Υπολογισμός Αποδοχών – Επιδόματος Υπαλλήλων και Εργατών

Λύση Σύμβασης Εργασίας – Περιπτώσεις – Προυποθέσεις, Παράγοντες που καθορίζουν την Αποζημίωση, Ποσά αποζημίωσης Υπαλλήλων και Εργατών.
Σε όλα αυτά τα θέματα γίνονται ασκήσεις και σε όλες τις Ασκήσεις παρέχονται οι απαντήσεις.

Η Σειρά αυτή, παρέχει μία πολύ καλή εκμάθηση της Εμπορικής Διαχείρισης και μια καλή Εισαγωγή στη Λογιστική και τη Μισθοδοσία.

Η πραγματική Χρονική Διάρκεια των Μαθημάτων
Τα Μαθήματα από Απόσταση, στηρίζονται σε τελείως διαφορετική λογική, από τα Μαθήματα που γίνονται σε τάξη, με καθηγητή.
Όπως είναι γνωστό, στις Σχολές, οι Σπουδαστές οργανώνονται σε τμήματα. Ακολουθούν συγκεκριμένο πρόγραμμα. Τα Μαθήματα γίνονται συγκεκριμένες Ημέρες και ώρες και ολοκληρώνονται, όταν συμπληρωθούν οι ώρες.
Για να έχουν απόδοση, πρέπει να έχει γίνει επιλογή των Σπουδαστών, ενός τμήματος. Πρέπει όλοι οι Σπουδαστές, να βρίσκονται περίπου, στο ίδιο επίπεδο, ώστε να μπορούν να ακολουθήσουν τον ίδιο ρυθμό προόδου. Στα τμήματα, προχωράνε όλοι μαζί.
Αυτό στη πράξη, ισχύει σε ελάχιστες περιπτώσεις.
Ο καθηγητής σε μία τάξη, σε κάθε περίπτωση, θα κινηθεί αναγκαστικά με το μέσο όρο της τάξης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα ο ικανός Σπουδαστής, αυτός με τις περισσότερες προηγούμενες γνώσεις και ικανότητες, να μην αισθάνεται ικανοποιημένος, επειδή το τμήμα προχωράει αργά. Από την άλλη ο λιγότερο ικανός, αυτός με τις λιγότερες προηγούμενες γνώσεις και ικανότητες, θα τρέχει συνέχεια και είναι αμφίβολο, αν μπορεί να παρακολουθήσει.
Οσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά επιπέδου, μεταξύ των σπουδαστών ενός τμήματος, τόσο μεγαλύτερο είναι το πρόβλημα.
Στα Μαθήματα από Απόσταση, ο Σπουδαστής εργάζεται στο Σπίτι. Εργάζεται ατομικά. Ανοίγει τον υπολογιστή όποτε θέλει, παρακολουθεί και κάνει ασκήσεις. Κινείται με το ρυθμό του. Πηγαίνει όπως μπορεί. Δεν υπάρχει κανείς, να τον υποχρεώσει να αλλάξει ρυθμό. Προχωράει με το ρυθμό που μπορεί.
Ο ρυθμός ενός Σπουδαστή, εξαρτάται από τις προηγούμενες γνώσεις που έχει, την ευκολία με την οποία αφομοιώνει νέες γνώσεις και από άλλους προσωπικούς παράγοντες. Ενας από αυτούς τους παράγοντες, είναι ο χρόνος που μπορεί να διαθέσει για την εκπαίδευσή του.
Εμείς, στη Euro Logic Studies, θέλουμε να ικανοποιήσουμε όλους τους Σπουδαστές. Δεν θέλουμε, κανείς να ολοκληρώσει, χωρίς να μάθει αυτό που χρειάζεται. Εχουμε οργανώσει το Σύστημά μας, με τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνεται και σε δύσκολες περιπτώσεις.
Στις διαφημίσεις μας, δίνουμε τη χρονική διάρκεια μιας Σειράς Μαθημάτων, σε ώρες, για παράδειγμα 30 με 40 ώρες. Παράλληλα, δίνουμε τη χρονική διάρκεια σε μήνες, για παράδειγμα, 4 μήνες. Κάτι πρέπει να πούμε.
Θα εξηγήσουμε όμως τι εννοούμε.
Όταν η χρονική διάρκεια είναι πχ 4 μήνες, με το ξεκίνημα, καταχωρείται στο Σύστημα η λήξη. Αυτό έχει στόχο, να μην έχουμε την ανάγκη, να διαγράφουμε ένα προς ένα, τους Σπουδαστές που έχουν ολοκληρώσει. Το Σύστημα τους διαγράφει αυτόματα.
Αν κάποιος Σπουδαστής, έχει πολύ ελεύθερο χρόνο και θέλει να ολοκληρώσει συντομότερα, μπορεί να το κάνει. Θα μπορούσε για παράδειγμα να είναι άνεργος και να επείγεται να ολοκληρώσει, για να διεκδικήσει, μία θέση εργασίας.
Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Μπορεί να ολοκληρώσει συντομότερα.
Σ' αυτή τη περίπτωση, δίνουμε τη Βεβαίωση στο Σπουδαστή, να ψάξει για δουλειά και αφήνουμε τον υπολογιστή του συνδεδεμένο στο Σύστημά και μετά τη λήξη των Μαθημάτων. Επιπλέον, συνιστούμε στο Σπουδαστή, να κάνει επαναλήψεις, για να αφομοιώσει. Θεωρούμε, πως αν κάνει τα Μαθήματα γρήγορα, με σκοπό να βρει μία δουλειά, ίσως να μην έχει το αποτέλεσμα που επιθυμεί. Θυμίζουμε: «Η επανάληψη είναι η μήτηρ της Μαθήσεως».
Στις περισσότερες όμως περιπτώσεις, ισχύει το εντελώς αντίθετο. Περνάει η χρονική διάρκεια και ο Σπουδαστής, δεν έχει ολοκληρώσει. Αυτό όμως ΔΕΝ σημαίνει τίποτα. Δίνουμε πάντοτε παράταση.
Τα Μαθήματα στη Euro Logic Studies, ΔΕΝ τελειώνουν μόλις συμπληρωθεί ο χρόνος. Τελειώνουν, όταν ολοκληρώσει ο Σπουδαστής και μάλιστα, όταν ολοκληρώσει σωστά, όχι απλά να περάσει την ύλη στα γρήγορα.
Ανάμεσα στους Σπουδαστές, υπάρχουν άτομα με πολλές υποχρεώσεις, πχ κυρίες με οικογένειες και παιδιά, ελεύθεροι επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων κλπ, που δεν μπορούν να διαθέσουν πολύ χρόνο.
Παράλληλα υπάρχουν άτομα, που έχουν τελειώσει τα Σχολεία, πριν πολλά χρόνια και δυσκολεύονται να προσαρμοστούν. Θέλουν κάποιο χρόνο παραπάνω, για να μπουν στο πνεύμα.
Εξυπηρετούμε όλους αυτούς, δίνοντας παράταση.
Ένα πράγμα ζητάμε από τους Σπουδαστές, Ολα αυτά να γίνονται μέσα σε λογικά πλαίσια. Δεν θέλουμε να έχουμε σπουδαστές, που κάνουν πέντε χρόνια να ολοκληρώσουν !!!
Σημειώνουμε, πως κάνουμε συνεχείς αναβαθμίσεις στο Σύστημα και μία τέτοια κατάσταση, θα δημιουργούσε πρόβλημα.
Παρέχουμε στους Σπουδαστές μας, ένα σύγχρονο Σύστημα Εκπαίδευσης. Πρακτικά τους δίνουμε, όσο χρόνο χρειάζονται, να παρακολουθήσουν και κυρίως να αφομοιώσουν. Δεν πιέζουμε κανέναν, να ολοκληρώσει σε σύντομο χρόνο.
Το υλικό, που αφορά όλες τις Σειρές Μαθημάτων, είναι συνεχώς διαθέσιμο, στους εγγεγραμμένους σπουδαστές. Είναι ολόκληρο, εγκατεστημένο στο Server της Euro Logic Studies.
Ο Σπουδαστής, δεν πιέζεται να κινηθεί γρήγορα, γιατί σε λίγο, το υλικό ΔΕΝ θα υπάρχει στο Server.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: Διάρκεια 35-55 Ώρες, Ολοκλήρωση σε 4 μήνες
Ενάρξεις: Καθημερινά

Κόστος Συμμετοχής

440€, Προκαταβολή: 90€ και 7 Δόσεις 50€
Τιμή για Μετρητοίς: 350€
Ειδικές Τιμές για: Ανέργους και Φοιτητές

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.