E-Learning:
ISO/Βιομηχανία/Περιβάλλον, Βιομηχανία

ΠΩΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΛΟΙ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες ISO/Βιομηχανία/Περιβάλλον, Βιομηχανία

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Μανόλης Καλογεράκης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

- Ελεύθερους επαγγελματίες τεχνικούς και μηχανικούς, που θέλουν να εξελίσσονται, να ξεχωρίζουν για το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών τους και να είναι πάντα η πρώτη επιλογή των πελατών τους.
- Τεχνικούς κάθε βαθμίδας και κάθε ειδικότητας που θέλουν να βρίσκονται πάντα στην κορυφή της επιτυχίας στο επάγγελμα τους, να διατηρούν ενθουσιασμένους και πιστούς τους πελάτες τους και να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους συνεργάτες τους.
- Προϊσταμένους συνεργείων και διευθυντές τεχνικής υποστήριξης εγκαταστάσεων και μηχανημάτων, που θέλουν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα και την απόδοση της τεχνικής ομάδας τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Αρκεί η άριστη τεχνική κατάρτιση για να εξασφαλίσει την επαγγελματική επιτυχία μας στην παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης εγκαταστάσεων και μηχανημάτων; Ποιες ιδιαίτερες παραμέτρους βάζει ο “παράγοντας άνθρωπος”; Τι χρειάζεται για να κτίσουμε μακροχρόνιες σχέσεις εκτίμησης και εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας αλλά και τους συνεργάτες μας; Με ποια “εργαλεία” μπορούμε να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητα μας; Πως πετυχαίνουμε να διαφοροποιηθούμε, να ξεχωρίσουμε, να προσθέσουμε αξία στην δουλειά μας και να ξεφύγουμε από την ισοπέδωση του κριτηρίου της “χαμηλότερης τιμής”; Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι να εμπνεύσει και να δώσει απαντήσεις και πρακτικές οδηγίες στον σύγχρονο τεχνικό της μεταβλητής και πολύπλοκης εποχής μας.

Περιεχόμενα

  • Τι χρειάζεται για να πετύχει ένας επαγγελματίας τεχνικός στην δύσκολη εποχή μας;
  • Ποια είναι η διαφορά του έμπειρου από τον πεπειραμένο τεχνικό;
  • To “χτίσιμο” του προσωπικού μας brand, όχι απλή πράξη αλλά συνήθεια.
  • Ο αγώνας για την διαφοροποίηση – Κερδίστε την πώληση “κάνοντας την διαφορά”.
  • Πώς να διαχειριστείτε τον χρόνο και το stress για να είστε πάντα συνεπείς.
  • Τι ανάβει την φλόγα του ενθουσιασμού στον πελάτη μας και πως την διατηρούμε.
  • Πώς να μετατρέψετε έναν παραπονεμένο πελάτη σε πιστό οπαδό σας, βήμα-βήμα.
  • Οι 4 διαφορετικοί τρόποι σκέψης και πως τους αξιοποιούμε στην δουλειά μας.
  • Πως να κάνετε ελκυστική μια προσφορά και εντυπωσιακή μια τεχνική έκθεση.
  • Αξία προς Τιμή, το ασφαλέστερο κριτήριο επιλογής. Επενδύστε σε αυτό και ξεχωρίστε.
  • Πώς να ξεφύγετε από την ισοπέδωση της “χαμηλότερης τιμής” αναδεικνύοντας την αξία σας.
  • Η μαγεία και η κατάρα των λέξεων – Η δύναμη των αριθμών.
  • Τηλεφωνική επικοινωνία: Ποια τραγικά λάθη μας εκθέτουν άθελα μας;
  • Τα 10 κομμάτια του πάζλ της ολικής ποιότητας στην δουλειά του τεχνικού.
  • Αξιοποιήστε το ανθρώπινο δυναμικό σας με εμπνευσμένο Leaderment (Ηγεσία+Διοίκηση).
  • Γιατί το σωστό coaching στην ομάδα αναπτύσσει τους ανθρώπους και μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα;
  • Τα εργαλεία της σύγχρονης επαγγελματικής προβολής και η κατάλληλη χρήση τους.

Μεθοδολογία
Η απόκτηση γνώσεων, η ανάπτυξη ικανοτήτων και ο επαναπροσδιορισμός της στάσης απέναντι στα πράγματα, επιτυγχάνονται με εξαιρετικά αποτελεσματικές μεθόδους όπως οι βιωματικές ασκήσεις, το παιχνίδι ρόλων, η ανάλυση περιπτώσεων, η διήγηση ιστοριών, η χρήση video και φωτογραφιών κ.α.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 Το σεμινάριο είναι πολύπλευρο και διαφορετικό από τα συνηθισμένα γιατί είναι ειδικά σχεδιασμένο για τεχνικούς από έναν άνθρωπο που έχει ζήσει δεκαετίες μέσα στους τεχνικούς. Περιλαμβάνει εκπαίδευση με βιωματική δραστηριότητα, μέσα από την οποία περνάνε και αφομοιώνονται εύκολα και ευχάριστα τα εκπαιδευτικά μηνύματα. Μπορεί να γίνει και ενδοεπιχειρησιακά.

Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας