Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων
Κατηγορίες Σεμιναρίων
Δείτε Επίσης
Αρχική Σελίδα Σεμιναρίων E-Learning
Κατηγορίες Σεμιναρίων E-Learning
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση πελατών | CRM
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΣΚΟΠΟΣ
Tο συγκεκριμένο σεμινάριο, δημιουργεί τις προδιαγραφές αξιολόγησης της ποιότητας και φυσικά στοχεύει σε τεχνικές πωλήσεων και λειτουργίας για την επανάληψη του πελάτη.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας μας, χρειάζεται να ενημερώνονται καθημερινά για τις επιδόσεις τους σε ξενοδοχειακό επίπεδο αλλά και ατομικό. Άρα, η διαπίστωση, διατύπωση και ανάλυση αξιολόγησης της λειτουργίας είναι μονόδρομος. Το σεμινάριο του Mystery Client- Guest Satisfaction ορίζει στο ξενοδοχείο την κριτική μέσω διαδικασιών που θα κάνουμε σε ένα πακέτο παροχής υπηρεσιών. Επίσης, το συγκεκριμένο σεμινάριο, δημιουργεί τις προδιαγραφές αξιολόγησης της ποιότητας και φυσικά στοχεύει σε τεχνικές πωλήσεων και λειτουργίας για την επανάληψη του πελάτη.
Περιεχόμενα:
Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας