E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση πελατών | CRM

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ- ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΠΕΛΑΤΗΣ MYSTERY CLIENT- GUEST SATISFACTION

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Εξυπηρέτηση πελατών | CRM

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Αργύρης Νταουλιάρης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

- Διευθυντές Ξενοδοχείων
- Διευθυντές Πωλήσεων
- Τμηματάρχες (υποδοχής, οροφοκομίας, οικονομικού ελέγχου, επισιτιστικών)
- Τμηματάρχες Κρατήσεων
- Εργαζόμενους Ξενοδοχείων

ΣΚΟΠΟΣ

Tο συγκεκριμένο σεμινάριο, δημιουργεί τις προδιαγραφές αξιολόγησης της ποιότητας και φυσικά στοχεύει σε τεχνικές πωλήσεων και λειτουργίας για την επανάληψη του πελάτη. 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας μας, χρειάζεται να ενημερώνονται καθημερινά για τις επιδόσεις τους σε ξενοδοχειακό επίπεδο αλλά και ατομικό. Άρα, η διαπίστωση, διατύπωση και ανάλυση αξιολόγησης της λειτουργίας είναι μονόδρομος.
Το σεμινάριο του Mystery Client- Guest Satisfaction ορίζει στο ξενοδοχείο την κριτική μέσω διαδικασιών που θα κάνουμε σε ένα πακέτο παροχής υπηρεσιών. Επίσης, το συγκεκριμένο σεμινάριο, δημιουργεί τις προδιαγραφές αξιολόγησης της ποιότητας και φυσικά στοχεύει σε τεχνικές πωλήσεων και λειτουργίας για την επανάληψη του πελάτη.

Περιεχόμενα:

  • Ποιος είναι ο ρόλος και η σημασία του mystery client (προβολή αποτελεσμάτων mystery client)
  • Πως μία ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να δημιουργήσει διαδικασίες και ποιοτική συμπεριφορά
  • Ποια είναι η σχέση της ταυτότητας (target group) ενός πελάτη με την ολική ποιότητα και την οικονομική διαδικασία ενός ξενοδοχείου
  • Τι είναι το ερωτηματολόγιο και ποια η σκοπιμότητά του (Δημιουργία ερωτηματολογίου)
  • Πως δημιουργείται μέσα από τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου ο επαναλαμβανόμενος πελάτης και πόσο βοηθάει ο mystery client την όλη διαδικασία
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας