Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Μάρκετινγκ για Μικρές / Μεσαίες Επιχειρήσεις & Ελ. Επαγγελματίες

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Marketing Consultant | Θέμης Σαρανταένας
Το σεμινάριο έχει λήξει! Δείτε όλα τα ενεργά σεμινάρια πατώντας εδώ.

Εισηγητής

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Μικρών & Μεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στην Κύπρο και ασχολείται ενεργά στο χώρο τα τελευταία δέκα χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού (marketing) και εμπορικού μαρκετινγκ (Trade Marketing) στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις όπως: Biotherm (Homme), L' Oreal Professionnel, Lancome και τη νέα μάρκα για την Ελλάδα Kiehl's. Ακόμα με την πολυετή εμπειρία του στο εμπορικό μάρκετινγκ (δημιουργία μηχανισμών πώλησης στα καταστήματα), έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία. Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων ειδικά στην περίοδο της κρίσης με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων. Τέλος, είναι ο πρώτος στην Ελλάδα Πιστοποιημένος στην διαχείριση μάρκετινγκ των Social Media & μέλος του ΣΥΣΕΠ (Συνδέσμος Συμβούλων Επιχειρήσεων).

Σε ποιους απευθύνεται

Αποκλειστικά σε Ιδιοκτήτες και Μάνατζερς Μικρών/ Μεσαίων Επιχειρήσεων & Ελ. Επαγγελματίες.

Περιγραφή σεμιναρίου

Πρόκειται για ένα εργαστήριο (workshop) Επιχειρηματικής Συμβουλευτικής με τη μορφή σεμιναρίου. Θα παρουσιαστούν οι Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ αποκλειστικά για Μικρές / Μεσαίες Επιχειρήσεις & Ελ. Επαγγελματίες που θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να αντιληφθούν τις απαραίτητες τεχνικές και έννοιες μάρκετινγκ, τις οποίες μπορούν άμεσα να εφαρμόσουν στην καθημερινότητα της επιχείρησής τους για να βρουν νέους πελάτες και να αυξήσουν το τζίρο τους.

Θεματολογία:
-Τι είναι το μάρκετινγκ της Μικρομεσαίας Επιχείρησης & του Ελ. Επαγγελματία.
- Αναγνώριση και προσέλκυση τον πελάτη που μας ενδιαφέρει και μπορεί να αγοράσει από εμάς.
- Ορθή τιμολόγηση υπηρεσίες/προϊόντα ώστε να είναι ανταγωνιστικά.
- Παρουσίαση & ανάλυση αποδοτικών ενεργειών μάρκετινγκ και αξιολόγηση αποτελέσματός τους.
- Μέθοδος εντοπισμού κατάλληλου ποσού για δαπάνες μάρκετινγκ ετησίως ανάλογα τα έσοδα/έξοδα

Μεθοδολογία:
Στο εργαστήριο (workshop) θα γίνουν πρακτικές ασκήσεις και οι συμμετέχοντες με τη λήξη του εργαστηρίου θα έχουν δημιουργήσει, με τη βοήθεια του Συμβούλου Μάρκετινγκ, μια εξατομικευμένη ενέργεια μάρκετινγκ ανάπτυξης ή διατήρησης πελατολογίου και τζίρου την οποία θα μπορούν να υλοποιήσουν στην επιχείρησή τους από την επόμενη κιόλας μέρα!

Στο τέλος του ημέρας θα δοθούν οι σημειώσεις που θα παρουσιαστούν. Το εργαστήριο διεξάγεται με μικρή ομάδα συμμετεχόντων.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια;
8 ώρες με 3 διαλείμματα (το Σεμινάριο είναι μονοήμερο)

Κόστος συμμετοχής ανά άτομο:
-Για εγγραφές μέχρι 26/3/2013: 95 ευρώ (συμπεριλαμβάνει Φ.Π.Α. 23%) ανά συμμετοχή αντί 120 ευρώ (ΕΚΠΤΩΣΗ 20%)
-Για εγγραφές από 27/3/2013: 120 ευρώ (συμπεριλαμβάνει Φ.Π.Α. 23%) ανά συμμετοχή
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.