Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Executive Diploma in Games Development

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πληροφορική

Εισηγητής

Ο Γιώργος Κουράκος, είναι ιδρυτής της Startup εταιρίας KMS Productions που ασχολείται με κάθε τομέα της Ψηφιακής Διασκέδασης και Τεχνολογίας. Ως κάτοχος προπτυχιακών σπουδών στο τομέα της Πληροφορικής και αντίστοιχα μεταπτυχιακών στο τομέα Διοίκησης Επιχειρήσεων, χρησιμοποιεί τις γνώσεις του αλλά και την εμπειρία του στην δημιουργία μίας ενωμένης κοινότητας που δεν θα έχει εθνικά όρια. Στόχος του είναι η ενημέρωση, εκπαίδευση αλλά και σωστή – εποικοδομητική ψυχαγωγία χρησιμοποιώντας τα τελευταία μέσα της Τεχνολογίας.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε αποφοίτους Λυκείου, ΙΕΚ, ΤΕΙ ή ΑΕΙ, οι οποίοι θέλουν να αποκτήσουν γνώσεις γύρω από τον προγραμματισμό και την όλη δημιουργική διαδικασία που οδηγεί στην παραγωγή βιντεοπαιχνιδιών. Απευθύνεται, ακόμη, σε άτομα τα οποία έχουν σπουδές σχετικές με το αντικείμενο, όπως προγραμματισμός, σκηνοθεσία, γραφιστική, 3d modeling, audio design, music production και θέλουν να εξειδικευθούν στην παραγωγή βιντεοπαιχνιδιών.

Σκοπός

 Ο βασικός στόχος του Diploma είναι να έρθουν οι ενδιαφερόμενοι σε άμεση επαφή με άτομα της βιομηχανίας, ώστε να μην λάβουν απλά στείρα, θεωρητική γνώση γύρω από τη μεγαλύτερη βιομηχανία παγκοσμίως, αλλά να αποκτήσουν hands on experience και ένα insider view.

Με αυτόν τον τρόπο μπορούν πολύ γρήγορα να φτάσουν σε ένα επίπεδο το οποίο θα τους επιτρέπει να διεκδικήσουν θέσεις εργασίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ακόμη και να δημιουργήσουν την δική τους εταιρία εκ του μηδενός.

Σκοπός είναι να εξετάσουν οι ενδιαφερόμενοι τις άπειρες προοπτικές που έχει η ενασχόληση με τη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Περιγραφή σεμιναρίου

1η ΕΝΟΤΗΤΑ

  • Unity3D Basics. Καλύπτεται η γενική γνώση του περιβάλλοντος Unity3D Editor καθώς και βασικές ορολογίες. 8 ώρες
  • Unity3D Advanced. Καλύπτεται η σκίαση, τεχνικές βελτιστοποίησης γραφικών, physics, ενσωμάτωση άλλων packages και engines στην Unity3D για μεγαλύτερη λειτουργικότητα (Simplygon, FMOD κ.α.) 14 ώρες
  • C#. Καλύπτονται όλα όσα μπορεί να χρειαστεί ένας προγραμματιστής στην Unity3D μέσω κώδικα. Επίσης καλύπτεται social coding (git) και project collaboration / management (slack). 20 ώρες
  • Game Design Theory. Καλύπτεται όλη η θεωρία πίσω από την δημιουργία ενδιαφερόντων διαδραστικών κόσμων και εφαρμογών με επιλογές που παίζουν ρόλο και σωστή «διήγηση». 6 ώρες
  • 3DSMax. Καλύπτεται η γνώση που χρειάζεται κανείς για να μπορέσει να φτιάξει τα δικά του τρισδιάστατα μοντέλα καθώς και οι μέθοδοι συνεργασίας με 3d modelers, texture artists και προγραμματιστές. 12 ώρες
  • Audio Design. Καλύπτονται όλες οι αρχές για σωστό audio design αλλά και την ενσωμάτωση των ήχων και της μουσικής στην μηχανή. 6 ώρες

2η ΕΝΟΤΗΤΑ

  • Porting. Καλύπτονται όλες οι απαραίτητες γνώσεις για να γίνει η μεταφορά του παιχνιδιού από μια πλατφόρμα σε μια άλλη, καθώς και η εκμετάλλευση των όποιων νέων δυνατοτήτων αυτή προσφέρει. 8 ώρες
  • Photoshop. Καλύπτονται όλες οι γνώσεις που χρειάζεται κανείς για να φτιάξει τα δικά του 2d γραφικά είτε ως textures για τα μοντέλα του, είτε ως κομμάτια του Περιβάλλοντος Διεπαφής (User Interface) της εφαρμογής του. 6 ώρες
  • Marketing. Καλύπτονται οι γνώσεις για ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ για νέα και υπάρχοντα ψηφιακά διαδραστικά προϊόντα. Παρακολούθηση της εφαρμογής της στρατηγικής μάρκετινγκ. Επανεξέταση και διαχείριση στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου. Σχεδιασμός και εκτέλεση εκστρατειών, εκδηλώσεων, ψηφιακού μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων. 4 ώρες
  • VR/AR Design and Implementation. Όλες οι εξελίξεις στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο χώρο της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας καθώς και τεχνικές ενσωμάτωσης των προαναφερθέντων τεχνολογιών στα παιχνίδια. 8 ώρες
  • UX, User Experience. Όλες οι γνώσεις για την σχεδίαση σωστού περιβάλλοντος διεπαφής αλλά και σωστών τρόπων «συνομιλίας» με τον χρήστη. 4 ώρες
  • Beta Testing/ Debugging. Όλες οι τεχνικές για την σωστή εκσφαλμάτωση/ έλεγχο του παιχνιδιού αλλά και πώς να παίρνουμε feedback από τους χρήστες. 4 ώρες

Πληροφορίες συμμετοχής

 Το Diploma είναι πιστοποιημένο από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/κης με το Σήμα Ποιότητας Εκπαίδευσης QUALITY TRAINING LABEL Επιπέδου ADVANCE με κωδικό QTL-CERT-008-.

Το Diploma μπορεί να χρηματοδοτηθεί ως και 100% από το πρόγραμμα ΟΑΕΔ – ΛΑΕΚ 0,24% για στελέχη που θα το παρακολουθήσουν μέσω της εταιρείας τους.

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Δημιουργία προσωπικού λογαριασμού με ατομικούς κωδικούς στην ηλεκτρονική μας πλατφόρμα
  • Ηλεκτρονικές Σημειώσεις
  • Υποστηρικτικό υλικό ανά μάθημα (video – case studies – βιβλιογραφία κλπ)
  • Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον εισηγητή για την επίλυση αποριών
  • e- εξετάσεις & αξιολόγηση επίδοσης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ2 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.