E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Marketing

Δημιουργία Διαφημιστικού Σεναρίου

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AKTO - Art & Design
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
29/10/2021
40 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Άννα Αλτουβά, Creative Director
Η Άννα Αλτουβά είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (1993), υπότροφος του Πανεπιστημίου της Πάδοβας (1992-1993), στην Ιταλία, όπου σπούδασε Ψυχολογία των Μέσων Επικοινωνίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Master (MA in Mass Media and Advertising, 1996) από το Πανεπιστήμιο Sussex της Αγγλίας. Από το 1995 έως το 2009 εργάστηκε σε Ελληνικές και Πολυεθνικές Διαφημιστικές Εταιρίες, ως Διευθύντρια Δημιουργικού Τμήματος, και είναι δημιουργός πολλών επιτυχημένων ελληνικών αλλά και διεθνών διαφημιστικών εκστρατειών. Έκτοτε προσφέρει δημιουργική δουλειά, ως εξωτερικός συνεργάτης, σε Έλληνες και διεθνείς πελάτες. Από το 1993 διδάσκει στον ΑΚΤΟ Art & Design, επιθυμώντας να μεταφέρει τα μυστικά της Τέχνης της Διαφήμισης σε νέους σπουδαστές.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Σε στελέχη εταιρειών απο το χώρο της επικοινωνίας. Σε Art and Creative directors και εν γένει σε όσους εργάζονται στο ευρύτερο χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Σε φοιτητές και αποφοίτους του ευρύτερου χώρου της γραφιστικής που θέλουν να ασχοληθούν με τον κλάδο της Διαφήμισης και επιθυμούν να πάρουν μια πρώτη γεύση για τη δημιουργία διαφημιστικού σεναρίου. Σε φοιτητές φιλολογικών σχολών που θέλουν να ακολουθήσουν την καριέρα του κειμενογράφου και σε όλους εκείνους που αγαπούν το γράψιμο και επιθυμούν μια πρώτη προσέγγιση του διαφημιστικού σεναρίου.

ΣΚΟΠΟΣ

Το σεμινάριο έχει ως στόχο να έρθει ο ενδιαφερόμενος σε επαφή με τη διαφημιστικήγραφή και να μάθει τον τρόπο σκέψης και συγγραφής του διαφημιστικού σεναρίου,τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού, των διαφημιστικών τίτλων, των διαφημιστικών εντύπωνκαι των διαφημιστικών banner. Γίνεται αναφορά στη διαφημιστική στρατηγική και πώς αυτή συμβάλλει στη δημιουργία ενός επιτυχημένου διαφημιστικού, καθώς και σε παραδείγματα πετυχημένων και μη επιτυχημένων διαφημιστικών εκστρατειών. Αναπτύσσονται σενάρια τα οποία έχουν ως βάση πραγματικά briefs πελατών.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

Ενότητα 1
Εισαγωγή στην Επικοινωνία:
• Η διαδικασία της Επικοινωνίας.
• Αποτελεσματική και αναποτελεσματική επικοινωνία.
• Η διαφήμιση ως μορφή επικοινωνίας.

Ενότητα 2
Τα βασικά στοιχεία της διαφήμισης:
• Τα «συστατικά» μιας επιτυχημένης διαφήμισης.
• Ο ρόλος της στρατηγικής.
• Εισαγωγή στην έννοια του brief: ποια είναι η σημασία του και η συμβολή του σε μια επιτυχημένη διαφήμιση.

Ενότητα 3
Η δημιουργική στρατηγική:
• Το creative brief.
• To positioning.
• Η ανάγνωση της δημιουργικής στρατηγικής μέσα από έτοιμες διαφημίσεις.
Διερεύνηση του Positioning μέσα από το τελικό αποτέλεσμα

Ενότητα 4
Η δημιουργική στρατηγική (2):
• Από το brief στο concept. Πώς σκεφτόμαστε με βάση το brief μια δημιουργική ιδέα.
• Παραδείγματα δημιουργικών ιδεών μέσα από έτοιμες διαφημίσεις και η διερεύνηση του brief μέσα από την ιδέα.

Ενότητα 5
Το τηλεοπτικό σενάριο:
• Βασική ορολογία.
• Η δομή του σεναρίου.
• Παραδείγματα σεναρίων.

Ενότητα 6
Το τηλεοπτικό σενάριο (2):
• Διδασκαλία συγγραφής σεναρίου.
• Συγγραφή σεναρίων που ήδη είναι στον αέρα. Πώς ήταν γραμμένο στο χαρτί ένα.
• σενάριο που βλέπουμε στην τηλεόραση;
• Άσκηση συγγραφής σεναρίου από την τηλεόραση.

Ενότητα 7
Το τηλεοπτικό σενάριο (3):
• Διδασκαλία συγγραφής σεναρίου (συνέχεια).
• Συγγραφή σεναρίων που ήδη είναι στον αέρα (συνέχεια).
• Άσκηση συγγραφής σεναρίου από την τηλεόραση (συνέχεια).

Ενότητα 8
Το τηλεοπτικό σενάριο (4):
• Από το brief στη δημιουργία πρωτότυπου σεναρίου.
• Τα πλάνα και ο υπολογισμός της διάρκειας.
• Συγγραφή πρωτότυπων σεναρίων.

Ενότητα 9
Το τηλεοπτικό σενάριο (5):
• Από το brief στη δημιουργία πρωτότυπου σεναρίου.
• Συγγραφή πρωτότυπων σεναρίων.

Ενότητα 10
Το τηλεοπτικό σενάριο (6):
• Η παραγωγή του σεναρίου.
• Πώς δίνουμε το brief και πώς ελέγχουμε τη δουλειά του παραγωγού.

Ενότητα 11
Το ραδιοφωνικό σενάριο:
• Ο τρόπος γραφής ραδιοφωνικών σεναρίων.
• Ο υπολογισμός της διάρκειας.
• Παραδείγματα ραδιοφωνικών σεναρίων.

Ενότητα 12
Το ραδιοφωνικό σενάριο (2):
• Συγγραφή σεναρίων που ακούγονται ήδη στο ραδιόφωνο.
• Συγγραφή πρωτότυπων ραδιοφωνικών σεναρίων.

Ενότητα 13
Ο έντυπος διαφημιστικός λόγος
• Μια πρώτη εισαγωγή στον τρόπο γραφής των τίτλων και των καταχωρήσεων.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες για Θεσσαλονίκη: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
• Πληροφορίες για Αθήνα: Κα Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας