E-Learning:
Digital Marketing, Facebook & Instagram Ads

Online Communication & Social Media I

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AKTO - Art & Design
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
15/09/2021
24 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Κυριακή Ιατροπούλη, Social Media Manager
Η Κυριακή Ιατροπούλη σπούδασε Interactive Media στο Liverpool John Moores University και εργάζεται στον τομέα της online επικοινωνίας και διαφήμισης από το 2004. Μέσω των σπουδών της και της πολυετούς της εργασιακής εμπειρίας στην Ελλάδα και την Αγγλία έχει αποκτήσει βαθιά γνώση των online μέσων και της εφαρμογής τους στη διαφήμιση, το marketing και την επικοινωνία. Από το 2008 ειδικεύεται στα Social Media. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες και οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό και διδάσκει Social Media Marketing από το 2013.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα που θέλουν να αποκτήσουν εμπεριστατωμένη γνώση των Social Media και να αναπτύξουν τις εργασιακές τους ικανότητες.

ΣΚΟΠΟΣ

Στόχος μας είναι να μάθουμε να αξιοποιούμε τα social media δημιουργικά, ως εργαλεία επικοινωνίας και marketing, και να τα εντάσσουμε στη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τα Social Media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας σε όλους τους τομείς. Σταδιακά σταματάμε να διαχωρίζουμε τα νέα αυτά μέσα από τα “παραδοσιακά” και να τα μελετάμε μεμονωμένα, και αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε την αλλαγή που έχουν φέρει στην κουλτούρα μας γενικότερα. Στο σεμινάριο αυτό θα ασχοληθούμε τόσο με τα social media ως μέσα επικοινωνίας όσο και με τον νέο τρόπο σκέψης που έχει διαμορφωθεί μέσα απ’ αυτά τα τελευταία χρόνια.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Εισαγωγή και βασικοί κανόνες επικοινωνίας στα Social Media
Τα δημοφιλέστερα Social Media και τα βασικά τους χαρακτηριστικά (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube).
Το Social Media Marketing ως επάγγελμα (ρόλοι και δεξιότητες).
Θέσπιση στρατηγικής και στόχων (τα περιεχόμενα μιας στρατηγικής Social Media).

02. Η σημασία του περιεχομένου στα Social Media
Η σημασία του ύφους στη γραφή.
Είδη και παραδείγματα περιεχομένου.
Δημιουργία περιεχομένου.

03. Ξεκινώντας μια σελίδα στα Social Media και καθημερινή διαχείριση των Social Media λογαριασμών
Facebook.
Twitter.
Linkedin.
Instagram.
Pinterest.

04. 360° στρατηγική προσέγγιση
Η ένταξη των Social Media στη στρατηγική μιας εταιρίας/ενός brand.
Επικοινωνιακές ενέργειες στα Social Media (παραδείγματα και case studies).
Δημιουργία ενός application/διαγωνισμού.
Διαχείριση μιας πιθανής επικοινωνιακής κρίσης.

05. Social Media Reporting – Metrics
Εργαλεία και πλατφόρμες.
Aνάλυση στόχων.
Οptimization & evaluation.

06. Διαφημιστική προβολή στα Social Media
Δημιουργία καμπάνιας / Θέσπιση προτεινόμενου budget βάσει στόχων.
Βασικά metrics, θέσπιση.
Best practices για επιτυχημένες Social Media Campaigns.

07α. Social media και η σημασία τους στο e-commerce
Συνδυασμός περιεχομένου και διαφημιστικών ενεργειών.
Best practices για καλύτερα αποτελέσματα.
Reporting & evaluation.

07β. YouTube
Στρατηγική δημιουργία περιεχομένου.
Παραδείγματα καλού περιεχομένου.
Πως τα “views” μεταφράζονται σε €.

08. Workshop
Προωθήστε το προϊόν/εταιρία σας στα Social Media.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες Θεσσαλονίκη: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
• Πληροφορίες Αθήνα: Κα Εύη Μαυρογιώργου (210 52 30 130)

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας