Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Online Communication & Social Media I

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AKTO - Art & Design
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
24/10/2022
24 ώρες

Εισηγητής

Γιάννης Φούντης:
Ο Γιάννης Φούντης είναι growth hacker και τον ενδιαφέρουν τα startups, η τεχνολογία, το Web 3.0 και τα NFTs. Έχει ασχοληθεί με digital media και διδάσκει digital marketing απο το 2015. Η πολυετής του εμπειρία τόσο σε agencies όσο και σε startups έχει όλα τα στοιχεία ενός t-shaped marketeer. Έχει συνεργαστεί με πάρα πολλές εταιρίες και οργανισμούς (H&M, Δήμος Αθηναίων, Revolut, Lidl Hellas, Costa Navarino, Echofin, Ευρωπαϊκή Ένωση, TedMed, Fortune Greece, ELLE, κ.α.) τόσο σε στρατηγικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Ως growth hacker αναζητεί συνεχώς τρόπους να αυξήσει τα κέρδη και την αναγνωρισιμότητα του εκάστοτε brand με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα που θέλουν να αποκτήσουν εμπεριστατωμένη γνώση των Social Media και να αναπτύξουν τις εργασιακές τους ικανότητες.

Σκοπός

Στόχος μας είναι να μάθουμε να αξιοποιούμε τα social media δημιουργικά, ως εργαλεία επικοινωνίας και marketing, και να τα εντάσσουμε στη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού.

Περιγραφή σεμιναρίου

Τα Social Media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας σε όλους τους τομείς. Σταδιακά σταματάμε να διαχωρίζουμε τα νέα αυτά μέσα από τα “παραδοσιακά” και να τα μελετάμε μεμονωμένα, και αρχίζουμε να αντιλαμβανόμαστε την αλλαγή που έχουν φέρει στην κουλτούρα μας γενικότερα. Στο σεμινάριο αυτό θα ασχοληθούμε τόσο με τα social media ως μέσα επικοινωνίας όσο και με τον νέο τρόπο σκέψης που έχει διαμορφωθεί μέσα απ’ αυτά τα τελευταία χρόνια.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Εισαγωγή και βασικοί κανόνες επικοινωνίας στα Social Media
Τα δημοφιλέστερα Social Media και τα βασικά τους χαρακτηριστικά (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube).
Το Social Media Marketing ως επάγγελμα (ρόλοι και δεξιότητες).
Θέσπιση στρατηγικής και στόχων (τα περιεχόμενα μιας στρατηγικής Social Media).

02. Η σημασία του περιεχομένου στα Social Media
Η σημασία του ύφους στη γραφή.
Είδη και παραδείγματα περιεχομένου.
Δημιουργία περιεχομένου.

03. Ξεκινώντας μια σελίδα στα Social Media και καθημερινή διαχείριση των Social Media λογαριασμών
Facebook.
Twitter.
Linkedin.
Instagram.
Pinterest.

04. 360° στρατηγική προσέγγιση
Η ένταξη των Social Media στη στρατηγική μιας εταιρίας/ενός brand.
Επικοινωνιακές ενέργειες στα Social Media (παραδείγματα και case studies).
Δημιουργία ενός application/διαγωνισμού.
Διαχείριση μιας πιθανής επικοινωνιακής κρίσης.

05. Social Media Reporting – Metrics
Εργαλεία και πλατφόρμες.
Aνάλυση στόχων.
Οptimization & evaluation.

06. Διαφημιστική προβολή στα Social Media
Δημιουργία καμπάνιας / Θέσπιση προτεινόμενου budget βάσει στόχων.
Βασικά metrics, θέσπιση.
Best practices για επιτυχημένες Social Media Campaigns.

07α. Social media και η σημασία τους στο e-commerce
Συνδυασμός περιεχομένου και διαφημιστικών ενεργειών.
Best practices για καλύτερα αποτελέσματα.
Reporting & evaluation.

07β. YouTube
Στρατηγική δημιουργία περιεχομένου.
Παραδείγματα καλού περιεχομένου.
Πως τα “views” μεταφράζονται σε €.

08. Workshop
Προωθήστε το προϊόν/εταιρία σας στα Social Media.

Πληροφορίες συμμετοχής

• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες Θεσσαλονίκη: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
• Πληροφορίες Αθήνα: Κα Εύη Μαυρογιώργου (210 52 30 130)

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.