E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Marketing

Creative Media | Νέα εναλλακτικά μέσα διαφήμισης

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AKTO - Art & Design
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
15/09/2021
15 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Άννα Αλτουβά, Creative Director
Η Άννα Αλτουβά είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (1993), υπότροφος του Πανεπιστημίου της Πάδοβας (1992-1993), στην Ιταλία, όπου σπούδασε Ψυχολογία των Μέσων Επικοινωνίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Master (MA in Mass Media and Advertising, 1996) από το Πανεπιστήμιο Sussex της Αγγλίας. Από το 1995 έως το 2009 εργάστηκε σε Ελληνικές και Πολυεθνικές Διαφημιστικές Εταιρίες, ως Διευθύντρια Δημιουργικού Τμήματος, και είναι δημιουργός πολλών επιτυχημένων ελληνικών αλλά και διεθνών διαφημιστικών εκστρατειών. Έκτοτε προσφέρει δημιουργική δουλειά, ως εξωτερικός συνεργάτης, σε Έλληνες και διεθνείς πελάτες. Από το 1993 διδάσκει στον ΑΚΤΟ Art & Design, επιθυμώντας να μεταφέρει τα μυστικά της Τέχνης της Διαφήμισης σε νέους σπουδαστές.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Γραφίστες, κειμενογράφους, art & creative directors. Στελέχη από τον ευρύτερο χώρο του marketing και της επικοινωνίας. Στελέχη διαφημιστικών εταιριών, σπουδαστές και αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα.

ΣΚΟΠΟΣ

Τα τελευταία χρόνια, τα πιο επιτυχημένα μέσα διαφήμισης είναι τα εναλλακτικά, τα πιο δημιουργικά ή αλλιώς τα Creative Media. Πρόκειται για μέσα που δημιουργεί η δημιουργική φαντασία κάθε φορά, τα οποία προσαρμόζονται ακριβώς στις στρατηγικές και δημιουργικές ανάγκες του διαφημιζόμενου.
Στόχος του συγκεκριμένου σεμιναρίου είναι να γνωρίσουμε τα νέα αυτά ανατρεπτικά μέσα και να προσπαθήσουμε σκεφτόμενοι εναλλακτικά να δημιουργήσουμε μερικά καινούρια, βασισμένοι σε ανάγκες πραγματικών διαφημιζομένων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

Ενότητα 1
• Εισαγωγή στη διαφήμιση.
• Εισαγωγή στα Creative Media, ορισμός και ανάλυση του τρόπου σκέψης πίσω από τη δημιουργία τους. Παραδείγματα.

Ενότητα 2
• Ανάλυση Case Studies διαφορετικών Creative Media.
• Μελέτη του πώς σχεδιάστηκαν και πώς εφαρμόστηκαν.
• Ανάλυση αποτελεσματικότητας.

Ενότητα 3
• Η Στρατηγική των Creative Media και η σύνδεσή της με το Δημιουργικό αποτέλεσμα.
• Ανάλυση παραδειγμάτων.

Ενότητα 4
• Η επιλογή του χώρου εφαρμογής των Creative Media σε σχέση με το κοινό- στόχος και τη φύση του προϊόντος. Παραδείγματα.

Ενότητα 5
• Από τη θεωρία στην πράξη. Με συγκεκριμένο brief, προσπαθούμε από τα ζητούμενα της στρατηγικής να φτάσουμε στο δημιουργικό αποτέλεσμα νέων Creative media.
• Brainstorming.

Ενότητα 6
• Περαιτέρω εξάσκηση, βάσει συγκεκριμένου brief.
• Δημιουργούμε “Creative Media” και αξιολογούμε κατά πόσον είναι αποτελεσματικά σε σχέση με τα ζητούμενα, αλλά και κατά πόσον είναι δημιουργικά για να προκαλέσουν τις εντυπώσεις.
• Ανασκόπηση και συμπεράσματα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

• Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης. Πιστοποίηση από τον ΕΟΠΠΕΠ ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (Κ.Δ.Β.Μ.Ε.2)
• Ελεύθερη χρήση Βιβλιοθηκών
• Ελεύθερη χρήση Internet
• Ειδικές τιμές για φοιτητές και ανέργους
• Πληροφορίες για Θεσσαλονίκη: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
• Πληροφορίες για Αθήνα: Κα Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας