Εισηγητής
Στέφανος Βαγιάνος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων
Σε ποιους απευθύνεται
Απευθύνεται γενικότερα σε όσους κατανοούν ότι το Front Office δεν είναι απλώς ένα σημείο υποδοχής, αλλά η καρδιά της εμπειρίας του πελάτη, το κέντρο οργάνωσης των λειτουργιών του ξενοδοχείου ή ενός καταλύματος βραχυχρόνιας μίσθωσης και ένας καθοριστικός παράγοντας για την εμπορική και λειτουργική επιτυχία της επιχείρησης.
Σκοπός
Το σεμινάριο Front Office έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει σφαιρική και εφαρμοσμένη γνώση πάνω στη λειτουργία, την οργάνωση και τη στρατηγική σημασία του τμήματος Υποδοχής σε σύγχρονες μονάδες φιλοξενίας. Καλύπτει πλήρως τις διαδικασίες εξυπηρέτησης, κρατήσεων, οικονομικής διαχείρισης, πωλήσεων, ασφάλειας και ανθρώπινων δεξιοτήτων, με στόχο την ενίσχυση των επαγγελματικών προσόντων και της αποτελεσματικότητας κάθε εργαζομένου στον τουριστικό κλάδο.
Περιγραφή σεμιναρίου
Το Front Office δεν είναι απλώς το σημείο υποδοχής ενός καταλύματος. Είναι η πρώτη εντύπωση, η κεντρική πύλη επικοινωνίας και η καρδιά της φιλοξενίας που καθορίζει τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη. Από την πρώτη επαφή μέχρι την αναχώρηση, οι επαγγελματίες της Υποδοχής είναι αυτοί που διαχειρίζονται τις προσδοκίες, επιλύουν ζητήματα και δημιουργούν αξέχαστες αναμνήσεις. Η ικανότητά τους να λειτουργούν με ακρίβεια, ευγένεια και αποτελεσματικότητα συμβάλλει καθοριστικά στην εικόνα, τη φήμη και την επιτυχία κάθε ξενοδοχείου ή τουριστικού καταλύματος.
Θεματολογία
Πληροφορίες συμμετοχής
Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Το Advanced Certificate «Front Office» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης.
Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Το υλικό αποδεσμεύεται τμηματικά ανά εβδομάδα, ενώ μετά το πέρας των 4 εβδομάδων, συνεχίζεται η πρόσβασή σας στο σεμινάριο για τουλάχιστον δύο έτη.
Κόστος Συμμετοχής
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος