Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

BUSINESS MARKETING MANAGEMENT B2B

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TÜV NORD Hellas
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Πηνελόπη Σκεντέρη

Σε ποιους απευθύνεται

  • Στελέχη επιχειρήσεων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων
  • Υπεύθυνους Marketing : που θέλουν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στην αγορά B2B.
  • Υπεύθυνους πωλήσεων: που θέλουν να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους προς άλλες επιχειρήσεις.
  • Υπεύθυνους ανάπτυξης επιχειρήσεων: που ψάχνουν νέους τρόπους να αυξήσουν τα έσοδα της εταιρείας τους.
  • Υπεύθυνους προμηθειών: που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες προμήθειας της εταιρείας.
  • Υπεύθυνους προϊόντων: που θέλουν να δημιουργήσουν καινοτόμα προϊόντα που απευθύνονται σε επιχειρήσεις.

Περιγραφή σεμιναρίου

Ειδικές προκλήσεις και ευκαιρίες αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες των αγορών που εξυπηρετούν τις ανάγκες των οργανισμών-εταιριών/επιχειρήσεων και όχι των καταναλωτών-νοικοκυριών.

Οι πελάτες-επιχειρήσεις αντιπροσωπεύουν μια προσοδοφόρα και πολύπλοκη αγορά που αξίζει ξεχωριστή ανάλυση. Η αυξανόμενη σημασία αυτού του πεδίου οφείλεται σε διάφορους παράγοντες. Ένας μεγάλος αριθμός στελεχών βρίσκονται εντός εταιριών οι οποίες έχουν πελάτες άλλες εταιρίες / επιχειρήσεις- οργανισμούς. Yπάρχουν ειδικά χαρακτηριστικά αυτών των αγορών όπως πχ αγορές υψηλής τεχνολογίας κλπ. Επίσης στην πραγματικότητα, η δυνατότητα και η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά μεταξύ των επιχειρήσεων εκτιμάται ότι είναι αρκετές φορές μεγαλύτερη από ότι στην αγορά μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών.

Περιεχόμενα
Το σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση  των χαρακτηριστικών και των ιδιαιτεροτήτων του marketing για τις επιχειρήσεις Β2Β και συγκεκριμένα:

  • Ανάλυση της αγοράς
  • Αγοραστική συμπεριφορά ενός οργανισμού - επιχείρησης/εταιρίας
  • Τις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε έναν οργανισμό - επιχείρηση για την αγοραστική συμπεριφορά
  • Τη διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Τη διαδικασία προμηθειών/ αγορών σε έναν οργανισμό
  • Τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων
  • Την εκτίμηση ευκαιριών της αγοράς
  • Το σχηματισμό στρατηγικών μάρκετινγκ
  • Βασικά στοιχεία διαχείρισης προϊόντων για εταιρίες/επιχειρήσεις - οργανισμούς
  • Τη διαχείριση καινοτόμων προϊόντων που απευθύνονται σε εταιρίες
  • Τη διαχείριση υπηρεσιών για εταιρίες
  • Τη διαχείριση καναλιών για προϊόντα που απευθύνονται σε εταιρίες
  • Τη διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας
  • Την τιμολογιακή στρατηγική
  • Την επικοινωνία και προώθηση πωλήσεων

Οφέλη για τον συμμετέχοντα

  • Γνώσεις: Θα κατανοήσεις  τις ιδιαιτερότητες του marketing B2B.
  • Δεξιότητες: Θα αποκτήσεις απαραίτητα εργαλεία για να υλοποιήσεις επιτυχημένες στρατηγικές.
  • Δίκτυο: Θα γνωρίσεις άλλους επαγγελματίες του κλάδου και θα ανταλλάξεις εμπειρίες.

Πληροφορίες συμμετοχής

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στα ελληνικά. Οι συμμετέχοντες θα λάβουν σημειώσεις μετά το τέλος του σεμιναρίου.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.