Ολοκληρώνοντας το Σεμινάριο αυτό, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί σημαντικά, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της Πώλησης με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση αξιοποιώντας Εργαλεία που έχει σχεδιάσει η AQS, αλλά και Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης στην Αξιολόγηση της Αγοράς, των Πελατών και των Ανταγωνιστών, στη Διαχείριση Προβλέψεων, στο άνοιγμα Νέων Σημείων και στη Βελτίωση της Εξυπηρέτησης Πελάτη.
Επιπλέον παρουσιάζονται οι Διεργασίες των Πωλήσεων με την Μεθοδολογία SIPOC (Supplier - Input - Process - Output - Customer) που συμβάλλει, εκτός των άλλων, στην προσαρμογή της παραμετροποίησης των Συστημάτων CRM και ERP. Καθορίζονται τα ακριβή στοιχεία που πρέπει να είμαστε σε θέση να λαμβάνουμε σε κάθε στάδιο της Πώλησης από CRM / ERP προκειμένου να βελτιωθεί η αποδοτικότητα των Πωλήσεων και των Εισπράξεων, καθώς και οι καλές πρακτικές στο Coaching των Πωλητών για ενίσχυση της Απόδοσής τους. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου γίνεται παίξιμο ρόλων με βάση συγκεκριμένα σενάρια, ώστε μέσω των βιωματικών ασκήσεων να εμπεδωθεί η γνώση στους συμμετέχοντες στην Διάγνωση Αναγκών και στην Διαχείριση των αντιρρήσεων και ειδικών συμπεριφορών κατά το κλείσιμο της Πώλησης.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Στο Σεμινάριο ακολουθούνται τα βήματα του παρακάτω γραφήματος:

Συγκεκριμένα παρουσιάζονται αναλυτικά τα παρακάτω:
-
Ανάλυση κρίσιμων Δεικτών των Ανταγωνιστών και πώς αξιοποιούνται Στρατηγικά προς όφελος της εταιρείας: Εργαλεία σε Excel παρέχουν αυτόματα όλους τους Δείκτες
-
Συγκριτική Αξιολόγηση του Ανταγωνισμού με την Εταιρεία μας
-
Μεθοδολογία Στοχοθέτησης
-
Επιλογή του κατάλληλου Μοντέλου Πρόβλεψης: Δίνονται Εργαλεία με τα πιο σύγχρονα Μοντέλα Πρόβλεψης
-
ΑBC Analysis Πελατών. Εργαλεία με χρήση πολλών κριτηρίων: Πωλήσεις, Κερδοφορία, Αξιοπιστία στις υποχρεώσεις, Προοπτική Ανάπτυξης κ.ά.
-
Αξιολόγηση κατηγοριών Πελατών με βάση το contribution Margin
-
Εργαλεία Προγραμματισμού και Απολογισμού Πωλητή, Ετήσιου, Μηνιαίου, Εβδομαδιαίου, Ημερήσιου
-
Προετοιμασία της Επαφής με τον Πελάτη
-
Μεθοδολογία Εκμαίευσης και Διάγνωσης των Αναγκών
-
Ποιοτική Παρουσίαση του Προϊόντος – Τι πρέπει να τονιστεί και τι πρέπει να αποφευχθεί
-
Αποτελεσματική Διαχείριση ειδικών Συμπεριφορών και Αντιρρήσεων
-
Οι κρίσιμες λεπτομέρειες στο Κλείσιμο της Πώλησης
-
Πώς δημιουργούνται Σχέσεις Μακροχρόνιας Συνεργασίας με τον Πελάτη, ώστε η Επιχείρηση να επωφελείται από τη δια Βίου Αξία του Πελάτη (Life Time Customer Value)
-
Διεργασία Ανεύρεσης και Ανάπτυξης Νέων Πελατών
-
Δείκτες και Αναφορές Απόδοσης Πωλητών
-
Best Practices στο Coaching Πωλητών
Όπως αναφέρθηκε για τα σημεία επαφής Πωλητή – Πελάτη θα γίνουν βιωματικές ασκήσεις, με συγκεκριμένο σενάριο και παίξιμο ρόλων, ώστε να εμπεδωθούν οι ενδεδειγμένες συμπεριφορές.
Στο Σεμινάριο θα παρουσιαστεί και ο τρόπος χρήσης των νέων Τεχνολογιών στις Διεργασίες των Πωλήσεων, όπως για παράδειγμα το Geomarketing.