Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΤΕ ΤΟ MERCHANDISING ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Ελίνα Αρμένη

Performance Expert Growth Catalyst for the Pharmaceutical Field

Σε ποιους απευθύνεται

  • Ιδιοκτήτες φαρμακείων
  • Manager και διαχειριστές φαρμακείων.

Σκοπός

Το Merchandising στο χώρο του φαρμακείου είναι υψίστης σημασίας και ένας από τους πιο καθοριστικούς λόγους ανάπτυξης ενός φαρμακείου. Η συμβουλευτική και το Merchandising σχετίζονται και ενισχύουν το ένα το άλλο. Το Merchandising σε ένα φαρμακείο αναφέρεται στις τεχνικές και πρακτικές που χρησιμοποιούνται για την προβολή και την προώθηση των προϊόντων μέσα στο κατάστημα, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων. Εντάσσεται στην κατηγορία των εσωτερικών τεχνικών πωλήσεων.

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιεχόμενα

  • Τι είναι Merchandising
  • Πως συνδέονται οι εμπορικοί στόχοι του φαρμακείου και η επίτευξη αυτών μέσα από το Merchandising
  • Μελετώντας περιπτωσιολογίες Merchandising φαρμακείων
  • Παρατηρώντας τις ροές των πελατών με λογικό τρόπο.
  • Ταυτοποίηση στις ζεστές και τις κρύες ζώνες
  • Πώς οργανώνουμε και τοποθετούμε τις κατηγορίες μέσα σε ένα σημείο αγοράς
  • Δημιουργία διαδρομών μέσα στο φαρμακείο βασισμένες σε τεχνικές επικοινωνίας και αγοράς .
  • Δημιουργία προβολών (εποχιακών προϊόντων ή βάση στόχευσης)
  • Εργαλεία που μας βοηθούν να αξιολογήσουμε το Merchandising του σημείο μας
  • Πως τα social media συνδέονται με το σωστό Merchandising

Πληροφορίες συμμετοχής

Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται : Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.