Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Τουριστικό Marketing - Ξενοδοχειακό Marketing

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
HELLAS NETWORK
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
καθημερινές ενάρξεις

Σε ποιους απευθύνεται

  • Άτομα που ξεκίνησαν πρόσφατα τη σταδιοδρομία τους στον ξενοδοχειακό κλάδο και θέλουν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους στο μάρκετινγκ.
  • Στελέχη και διευθυντές ξενοδοχείων, αλλά και γενικότερα στον τουριστικό κλάδο.
  • Ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων, bed and breakfast ή boutique ξενοδοχείων που επιδιώκουν να βελτιώσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ για να ανταγωνιστούν μεγαλύτερες αλυσίδες.
  • Άτομα που σχεδιάζουν να ξεκινήσουν ή που έχουν ξεκινήσει πρόσφατα μια start-up επιχείρηση στον κλάδο της φιλοξενίας.
  • Έμπειροι επαγγελματίες στον ξενοδοχειακό κλάδο που θέλουν να ενημερώσουν τις γνώσεις τους με τις πιο πρόσφατες τάσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ.
  • Σύμβουλοι που ειδικεύονται στον κλάδο της φιλοξενίας και επιθυμούν να εμβαθύνουν την κατανόησή τους σχετικά με τις τρέχουσες πρακτικές μάρκετινγκ.
  • Άτομα από άλλους κλάδους που σκέφτονται να μεταβούν στον τομέα της φιλοξενίας και θέλουν να αποκτήσουν σχετικές δεξιότητες μάρκετινγκ.
  • Άτομα με γενικό ενδιαφέρον για το μάρκετινγκ ξενοδοχείων ή τον κλάδο της φιλοξενίας, συμπεριλαμβανομένων των συνταξιούχων επαγγελματιών που αναζητούν πνευματική τόνωση ή ένα νέο χόμπι.
  • Φοιτητές

Σκοπός

  • Κατανόηση των βασικών αρχών του μάρκετινγκ στον ξενοδοχειακό κλάδο.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων στον στρατηγικό σχεδιασμό, το branding και το ψηφιακό μάρκετινγκ.
  • Ανάλυση των τάσεων της αγοράς και της συμπεριφοράς των καταναλωτών στη φιλοξενία.
  • Δημιουργία αποτελεσματικών καμπανιών μάρκετινγκ για διαφορετικούς τύπους ξενοδοχείων.
  • Κατανόηση του ρόλου της βιωσιμότητας και της ηθικής στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων.

Περιγραφή σεμιναρίου

Αυτό το μάθημα διερευνά τον δυναμικό και προκλητικό κόσμο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, εστιάζοντας σε σύγχρονες στρατηγικές και πρακτικές. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν για τη διαχείριση επωνυμίας, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τη διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες και την ανάλυση αγοράς ειδικά για τον κλάδο της φιλοξενίας.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ (30 ώρες):

  • Εισαγωγή στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων
    • Επισκόπηση του κλάδου της φιλοξενίας
    • Βασικές έννοιες του μάρκετινγκ στα ξενοδοχεία
    • Η εξέλιξη του μάρκετινγκ ξενοδοχείων
  • Ανάλυση αγοράς και συμπεριφορά καταναλωτή
    • Προσδιορισμός αγορών-στόχων
    • Καταναλωτική συμπεριφορά στη φιλοξενία
    • Ανάλυση ανταγωνισμού
  • Δημιουργία επωνυμίας και τοποθέτηση
    • Δημιουργία μάρκας ξενοδοχείου
    • Στρατηγικές τοποθέτησης
    • Προγράμματα διαχείρισης επωνυμίας και πιστότητας
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Φιλοξενία
    • Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων και SEO για ξενοδοχεία
    • Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
    • Στρατηγικές μάρκετινγκ μέσω email και περιεχομένου
  • Στρατηγικές πωλήσεων και κανάλια διανομής
    • Τεχνικές απευθείας πωλήσεων
    • Διαχείριση διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων και καναλιών διανομής
    • Βασικά στοιχεία διαχείρισης εσόδων
  • Διαχείριση Σχέσεων Πελατών
    • Δημιουργία αξέχαστων εμπειριών επισκεπτών
    • Διαχείριση σχολίων και φήμης
    • Προγράμματα πίστης και διατήρηση πελατών
  • Βιωσιμότητα και ηθικό μάρκετινγκ
    • Βιώσιμες πρακτικές στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων
    • Ηθικές θεωρήσεις και κοινωνική ευθύνη
  • Μελλοντικές τάσεις
    • Αναδυόμενες τάσεις στο μάρκετινγκ ξενοδοχείων

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 30 ώρες

Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-13.00

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Σύνδεση με το Γραφείο Καριέρας της Hellas Network.

Το σεμινάριο περιλαμβάνει πλήθος μελετών περίπτωσης από το πραγματικό περιβάλλον της αγοράς.
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...

Κόστος Συμμετοχής

495€

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.