Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Διαχειριστείτε την αρνητική κριτική στην επαγγελματική σας ζωή & κερδίστε!

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Marketing Consultant | Θέμης Σαρανταένας
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
καθημερινές ενάρξεις

Εισηγητής

Θέμης Σαρανταένας

Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (www.marketingconsultant.gr & www.marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από δέκα οκτώ χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.

Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει 6 βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και 12 ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα, καθώς και τa marketing podcasts του δημοσιεύονται στην εφημερίδα Athens Voice.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε επιχειρηματίες & ελεύθερους επαγγελματίες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.

Σκοπός

Στόχος του webinar είναι να αποκρυπτογραφήσει την αιτία της κριτικής – θετικής ή αρνητικής – και να δώσει συγκεκριμένα tips διαχείρισής της με στόχο την απρόσκοπτη επαγγελματική επιτυχία.

Περιγραφή σεμιναρίου

Πώς πρέπει να αντιμετωπίζουμε - ως επιχειρηματίες -
και να εκμεταλλευόμαστε την αρνητική κριτική;

Τι θα παρουσιαστεί:

Για πολλούς το να εκτίθενται σε κριτική από άλλους, χτυπάει μια ευαίσθητη χορδή και τους κάνει να νιώσουν ευάλωτοι. Η αρνητική κριτική δημιουργεί συναισθήματα άμυνας, θυμού, στεναχώριας, ντροπής και απόρριψης.

Γενικότερα η αρνητική κριτική αποτελεί ένα μαύρο σημείο στις διαπροσωπικές αλλά και επαγγελματικές μας σχέσεις. Αρκετοί επαγγελματίες αποφεύγουν την κριτική, φοβούμενοι μην πέσουν θύμα της και συμμορφώνονται με συμπεριφορές και καταστάσεις που δεν τους εκφράζουν.

Η αντιμετώπιση αυτού του είδους της κριτικής – που μερικές φορές είναι δύσκολο να γίνει αποδεκτή- έχει να κάνει αποκλειστικά και μόνο με τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις.

Θεματολογία:

  • ποια είναι τα είδη κριτικής,
  • ποιος ο λόγος υπάρξης της κριτικής,
  • ποια πρέπει να είναι η αντίδρασή μας στην κριτική,
  • πως να αποκρυπτογραφούμε το προφίλ του κρινοντα,
  • 11 βήματα για την σωστή αντίδραση στην κριτική,
  • 3 Τεχνικές Επικοινωνίας για την Θετική διαχείριση της κριτικής.

Πληροφορίες συμμετοχής

  • Η εκπαίδευση παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο των Biscotto Events και πλέον είναι διαθέσιμη -σε μορφή webinar με τις διαφάνειες- μαγνητοσκοπημένη.
  • Μπορείτε να το παρακολουθήσετε on demand (σε μαγνητοσκοπημένο video) από το σπίτι, το γραφείο ή το κινητό. Χρειάζεστε μόνο σύνδεση στο internet!
  • Διάρκεια: 1 ώρα
  • Η πρόσβαση στο video ισχύει για 30 ήμερες από την πρώτη προβολή.

Κόστος Συμμετοχής

70€

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και τη διαδικασία εγγραφής, πατήστε παρακάτω για να μεταφερθείτε στη σελίδα του διοργανωτή
Σελίδα Διοργανωτή