Εισηγητής
Τα σεμινάρια και τα εκπαιδευτικά προγράμματα μας έχουν επιμεληθεί από επαγγελματίες με εκπαιδευτική εμπειρία.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο αφορά όλους τους επαγγελματίες που έρχονται σε επαφή με πελάτες και καλούνται να διαχειριστούν προβλήματα και παράπονα.
Ένα πραγματικά απαραίτητο σεμινάριο για κάθε επαγγελματία στην αγορά εργασίας.
Σκοπός
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να δώσει όλες τις πρακτικές συμβουλές και τους τρόπους αντιμετώπισης έτσι ώστε κανένας πελάτης να μην φύγει δυσαρεστημένος από την επιχείρηση μας.
Περιγραφή σεμιναρίου
Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα μάθετε τις βασικές αρχές και τους τρόπους για να αντιμετωπίζεται δυσαρεστημένους πελάτες στον χώρο εργασίας.
Ένα βασικό σεμινάριο για κάθε επαγγελματία.
Με την ολοκλήρωση δίνεται Certification.
Πληροφορίες συμμετοχής
To σεμινάριο μετά την εγγραφή είναι διαθέσιμο για παρακολούθηση όποτε θέλει ο σπουδαστής χωρίς χρονικούς περιορισμούς.
Κόστος Συμμετοχής
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος