Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Complaints Handling

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Project Hotel Lab
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Τα σεμινάρια και τα εκπαιδευτικά προγράμματα μας έχουν επιμεληθεί από επαγγελματίες με εκπαιδευτική εμπειρία.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο αφορά όλους τους επαγγελματίες που έρχονται σε επαφή με πελάτες και καλούνται να διαχειριστούν προβλήματα και παράπονα.

Ένα πραγματικά απαραίτητο σεμινάριο για κάθε επαγγελματία στην αγορά εργασίας.

Σκοπός

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να δώσει όλες τις πρακτικές συμβουλές και τους τρόπους αντιμετώπισης έτσι ώστε κανένας πελάτης να μην φύγει δυσαρεστημένος από την επιχείρηση μας.

Περιγραφή σεμιναρίου

Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα μάθετε τις βασικές αρχές και τους τρόπους για να αντιμετωπίζεται δυσαρεστημένους πελάτες στον χώρο εργασίας.

Ένα βασικό σεμινάριο για κάθε επαγγελματία.

Με την ολοκλήρωση δίνεται Certification.

Πληροφορίες συμμετοχής

To σεμινάριο μετά την εγγραφή είναι διαθέσιμο για παρακολούθηση όποτε θέλει ο σπουδαστής χωρίς χρονικούς περιορισμούς.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και τη διαδικασία εγγραφής, πατήστε παρακάτω για να μεταφερθείτε στη σελίδα του διοργανωτή
Σελίδα Διοργανωτή