Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Ψυχολογία και συμπεριφορά καταναλωτή

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Δρ. Παναγιώτης Κακαλέτρης

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη που εργάζονται σε τμήματα μάρκετινγκ και πωλήσεων, αλλά και πωλητές, τόσο B2C όσο και Β2Β προϊόντων και υπηρεσιών. Δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση και εμπειρία πάνω σε ζητήματα ψυχολογίας και καταναλωτικής συμπεριφοράς.

Σκοπός

Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να κατανοήσουν τον τρόπο και τα στάδια εκδήλωσης της συμπεριφορά των καταναλωτών. Επιπρόσθετα, θα είναι σε θέση να ερμηνεύουν τις επιδράσεις που ασκούν οι διαστάσεις τις ψυχολογίας και της προσωπικότητας των καταναλωτών στις αποφάσεις τους. Θα έχουν διδαχθεί τις κυριότερες θεωρίες ψυχολογίας που συνδέονται με την συμπεριφορά καταναλωτή και θα έχουν εμπεδώσει το τρόπο με τον οποίο η γνώση της καταναλωτικής συμπεριφοράς μπορεί να βελτιώσει τις μεθόδους προσέγγισης και πώλησης που υιοθετούν.

Περιγραφή σεμιναρίου

Ένα αναπόσπαστο κομμάτι της επιστήμης του Μάρκετινγκ είναι το γνωστικό πεδίο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Το αντικείμενο αυτό ουσιαστικά μελετά και περιγράφει τον τρόπο και τους μηχανισμούς με τους οποίους ο καταναλωτής λαμβάνει τις αγοραστικές αποφάσεις του. Πιο συγκεκριμένα, ο πελάτης στις αποφάσεις του επηρεάζεται από μια πληθώρα διαφορετικών παραγόντων, όπως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του, οι κοινωνικές και πολιτιστικές επιρροές από το περιβάλλον του, και κυρίως η ψυχολογία του. Συνεπώς, η σωστή προσέγγισή του και η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της λειτουργίας των πωλήσεων προϋποθέτουν τη δυνατότητα του στελέχους πωλήσεων να κατανοεί και να λαμβάνει υπόψη στο σχεδιασμό της στρατηγικής του τη σημασία αυτών των ψυχολογικών παραγόντων. Οι ανάγκες, οι επιθυμίες, οι στάσεις, τα κίνητρα, η προσωπικότητα, η αντίληψη, η μάθηση και η ανάμειξη αποτελούν ορισμένα μόνο παραδείγματα διαστάσεων που μπορούν να επηρεάσουν την τελική αγοραστική απόφαση και κατ’ επέκταση την επιτυχία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ και πωλήσεων.

Περιεχόμενα

  • Η έννοια και τα στάδια της Συμπεριφοράς Καταναλωτή
  • Παράγοντες που Επιδρούν στην Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Κύριες Θεωρίες Ψυχολογίας και Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Ανάγκες
  • Αντίληψη
  • Μάθηση
  • Προσωπικότητα
  • Ανάμειξη
  • Ερμηνεία της Γλώσσας του Σώματος
  • Η Επίδραση του Μάρκετινγκ στην Καταναλωτική Συμπεριφορά

Πληροφορίες συμμετοχής

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.