Εισηγητής
Γιαννόγκωνας Νικόλαος, Στέλεχος-Σύμβουλος Management
Κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος ειδίκευσης στα Οικονομικά των Επιχειρήσεων (M.B.A. Business Economics) από το Πανεπιστήμιο του Sunderland, U.K. και Maitrise A.E.S. στο Διεθνές Εμπόριο από το Πανεπιστήμιο Sorbonne Paris Nord, France. Διαθέτει 15ετή εμπειρία ως στέλεχος σε Πολυεθνικές εταιρίες και 12ετή εμπειρία στην επαγγελματική εκπαίδευση. Έχει τελέσει Εμπορικός Διευθυντής σε πολυεθνική εταιρεία Logistics, Προϊστάμενος Ανάπτυξης Πωλήσεων και Διευθυντής Καταστήματος σε πολυεθνική εταιρεία του Λιανεμπορίου, Υπεύθυνος Τεχνολογίας Εγκατάστασης στην Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004 και ανεξάρτητος Σύμβουλος Management. Έχει αναπτύξει σειρά επιχειρηματικών σχεδίων και έχει συνεργαστεί με τους μεγαλύτερους ερευνητικούς οργανισμούς της Ευρώπης, ως διαχειριστής Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων R&D.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Σκοπός
Τι θα Μάθω Στο σεμινάριο θα γνωρίσετε τις βασικές στρατηγικές και τις νέες τάσεις στο εμπόριο, τις πωλήσεις και το Marketing, καθώς και τα βασικά βήματα σχεδιασμού ενός ολοκληρωμένου commercial plan. Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είστε σε θέση να αξιολογείτε τις δυνατότητες και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της επιχείρησής σας και να αναπτύσσετε αποτελεσματικά και βάσει στρατηγικής την εικόνα της προς τα έξω, προκειμένου να προσεγγίσετε και να κερδίσετε το κοινό-στόχος. Θα μπορείτε να δημιουργήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση και να αναπτύξετε το πελατολόγιο και, ως απόρροια αυτού, τις πωλήσεις.
Περιγραφή σεμιναρίου
Ανάπτυξη εταιρικής φήμης & ανταγωνιστικότητα, σήμερα και στο μέλλον
Μια εταιρεία ή ένα προϊόν, για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό, πρέπει να έχει μία μοναδική ταυτότητα και να εφαρμόσει ένα σύνολο μεθόδων επικοινωνίας και μάρκετινγκ (branding) που θα βελτιώσει την αναγνωρισιμότητά της και θα δημιουργήσει οικονομική αξία, προσελκύοντας νέους πελάτες. Το σεμινάριο είναι σχεδιασμένο ως μία εισαγωγή στο branding και για άτομα που δεν διαθέτουν background στον οικονομικό κλάδο και το management. Εστιάζει στον καθορισμό του προφίλ του πελάτη (buyer persona), στην αξιολόγηση της παρούσας κατάστασης ως προς την εταιρική φήμη και την αναγνωρισιμότητα και την περαιτέρω δυναμική ανάπτυξή τους με συγκεκριμένες στρατηγικές και εργαλεία, με στόχο την εξασφάλιση εμπορικότητας και ανταγωνιστικότητας.
Θεματολογία
Πληροφορίες συμμετοχής
Τύπος Σεμιναρίου: Online σύγχρονη εκπαίδευση - Zoom
Διάρκεια: 3 εβδομάδες, 15 ώρες
Χρονοδιάγραμμα Ανά Εβδομάδα Ημέρα: 2 φορές την εβδομάδα Ώρα: 18:30 - 21:30 (ενδεικτικά)
Γλώσσα: Ελληνικά
Πιστοποίηση Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα λάβετε Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Κέντρο δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) του ΙΕΚ ΑΚΜΗ.
Κόστος Συμμετοχής
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος