Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

How To Sell in 2024 - Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Κ.Δ.Β.Μ. ΔΕΛΤΑ 360
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Θοδωρής Αϊβάζης
Ο Θοδωρής Αϊβάζης γεννήθηκε το 1985 στην Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Διοίκηση και Οικονομικά στην Ελλάδα και έπειτα συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Διοίκηση Μονάδων Υγείας στο εξωτερικό.
Απασχολήθηκε επί σειρά ετών ως Manager σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες και ξενοδοχειακούς ομίλους καθώς επίσης και ως καθηγητής στον ιδιωτικό τομέα. Σήμερα εργάζεται σε Διεθνές Ιατρικό Κέντρο, ενώ παράλληλα απασχολείται στον Εκπαιδευτικό Όμιλο ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 ως εκπαιδευτής του τομέα Οικονομίας & Διοίκησης και ταχύρυθμων σεμιναρίων.
Γνωρίζει τρεις γλώσσες και είναι κάτοχος πιστοποίησης του Harvard University στην βελτίωση της παγκόσμιας υγείας και του Τεχνολογικού Ινστιτούτου Τριχολογιας Βαρκελώνης. Είναι εισηγητής σεμιναρίων και διαλέξεων και διαθέτει πάνω από 25 βραβεύσεις και διακρίσεις από τον Παγκόσμιο οργανισμό Υγείας ( WHO) και την UNICEF.

Σε ποιους απευθύνεται

Το ταχύρυθμο σεμινάριο "How To Sell in 2024" απευθύνεται σε όλους όσοι επιθυμούν να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους και να αποκτήσουν σημαντικά εφόδια στο χώρο των πωλήσεων:

  • Φοιτητές/Σπουδαστές
  • Προϊστάμενους Τμημάτων Πωλήσεων
  • Πωλητές που θέλουν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους & να διδαχθούν νέες τεχνικές πώλησης
  • Στελέχη Μάρκετινγκ/ HR κτλ.
  • Διοικητικά Στελέχη
  • Σε όλους όσοι θέλουν να ασχοληθούν με τον χώρο των Πωλήσεων και να βγουν άμεσα στην αγορά εργασίας.

Σκοπός

Το σεμινάριο έχει ως σκοπό να προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια σε όσους επιθυμούν να εξοικειωθούν με τις βασικές τεχνικές του μάρκετινγκ και να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών, μαθαίνοντας σύγχρονες τεχνικές. Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων γίνεται μέσα από επιστημονικές θεωρητικές προσεγγίσεις από τον χώρο της νευροεπιστήμης (neuromarketing), που σε συνεργασία με την επιστήμη του μάρκετινγκ, αναλαμβάνουν να αποκρυπτογραφήσουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο.

Περιγραφή σεμιναρίου

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • Neuromarketing Και Πώληση (Ανάλυση Τμημάτων Ανθρωπινου Εγκεφάλου)
  • Πώληση (Ορισμός - Διαδικασία - Διακρίσεις - Ρολοι Πωλητή)
  • Πρόγραμμα Πωλήσεων (Σχεδιασμός - Ανάπτυξη - Κατευθύνσεις)
  • Η Πώληση Στον Τομέα Των Υπηρεσιών (Παραγωγική Διαδικασία - Είδη - Λειτουργίες)
  • Η Πώληση Στον Τομέα Των Υπηρεσιών (Χαρακτηριστικά Και Συστατικά Των Υπηρεσιών)
  • Customer Loyalty (Προσωπικό Και Αλληλεπιδραση)
  • Προώθηση Πωλήσεων (Στοιχεία Και Ταξινόμηση)
  • Κατηγοριοποιηση Πωλήσεων (Ταξινόμηση Διεθνών Υπηρεσιών - Ανάλυση)
  • Neuromarketing Και Πώληση (Στο Μυαλό Του Πελάτη - Ορισμός - Συμπεριφορά Καταναλωτή)
  • Πώληση Και Συναίσθημα (Πηγές Πληροφόρησης Και Επιρροής - Σταδια Ληψης Αποφάσεων)
  • Καταναλωτική Συμπεριφορά (Ερεθισματα Καταναλωτή)
  • Τεχνικές Νευροεπιστημης (Eye tracking - Κινησιολογία - Ηλεκτροδερμικη Δραστηριότητα)
  • Πελάτης Και Πώληση (Βασικά Είδη - Τεχνικά Στοιχεία - Συναισθήματα)
  • Πώληση Και Επικοινωνία (Ορισμός - Σκοπός Επικοινωνίας Και Αποτέλεσμα)
  • Μέσα Επικοινωνίας (Διαδικασία)
  • Πώληση Και Γλωσσα Σώματος (Μη Λεκτική Συμπεριφορά)
  • Πώληση Και Γλώσσα Σώματος (Τεχνική Ανάλυση)
  • Σύνδεση Πωλητή - Πελάτη (Διαμόρφωση Κλίματος - Ανάλυση Ανθρώπινης Συμπεριφοράς)
  • Neuromarketing (Σύγχρονα Παραδείγματα Διεθνών Επιχειρήσεων 1)
  • Neuromarketing (Σύγχρονα Παραδείγματα Διεθνών Επιχειρήσεων 2)

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 40 ακαδημαϊκές ώρες

Βεβαίωση Παρακολούθησης
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης ΔΕΛΤΑ 360.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.