Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Αποτελεσματικές Πωλήσεις και Επικοινωνία με τη χρήση του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP)

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Νάσος Φωτόπουλος, ICF PCC, IAPC&M AMC, ICA CPC

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που θέλουν το προσωπικό τους, κυρίως αυτό που ασχολείται με πωλήσεις, διαπραγματεύσεις, υποστήριξη πελατών και αντιρρήσεις πελατών, να γνωρίσει το NLP και τις τεχνικές του και πως μέσω των τεχνικών αυτών μπορούν να αυξήσουν τα αποτελέσματά τους.

Σκοπός

Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες, να δημιουργήσουν άριστες σχέσεις με τον εξωτερικό πελάτη αναγνωρίζοντας τη διαφορετικότητά του, να παρουσιάζουν την υπηρεσία ή το προϊόν που αντιπροσωπεύουν όσο πιο κοντά στον τρόπο του, με αποτέλεσμα να έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στην επικοινωνία, στις πωλήσεις, στις διαπραγματεύσεις, στην υποστήριξη, στις αντιρρήσεις και στα τυχόν παράπονα των πελατών.

Το σεμινάριο είναι στηριγμένο στις αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, του Management, του Coaching, του NLP, της Θετικής Ψυχολογίας και στην οποιαδήποτε προηγούμενη εμπειρία των συμμετεχόντων.

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιεχόμενα σεμιναρίου

Αυτοδιαχείριση (Self-Management)

  • Ανακάλυψη των Προσωπικών μας αξιών
  • Αλλάζοντας τις περιοριστικές μας πεποιθήσεις
  • Εντοπισμός των δυνατών μας στοιχείων
  • Χρήση όλων των δυνάμεων που έχουμε στη διάθεσή μας για αποτελεσματικές πωλήσεις

Δεξιότητες Πωλήσεων

  • Δημιουργία εμπιστοσύνης, οικειότητας και αξιοπιστίας με τον πελάτη
  • Εστίαση στον πελάτη
  • Βελτίωση επικοινωνίας με τον πελάτη μέσω της Ενεργητικής Ακρόασης
  • Κάνοντας Δυναμικές Ερωτήσεις
  • Άμεση επικοινωνία και αποτελεσματική ανατροφοδότηση
  • Δημιουργία επίγνωσης στον πελάτη όσον αφορά τις ανάγκες του
  • Σχεδιασμός ενεργειών
  • Στοχοθέτηση και δημιουργία πλάνου πωλήσεων
  • Διαχείριση του πλάνου πωλήσεων

Εισαγωγή στο Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό (NLP)

  1. Βασικές αρχές του NLP
  2. Το μοντέλο επικοινωνίας του NLP
  3. Αισθητηριακή οξύτητα

Rapport

  • Επιτυχημένη επικοινωνία – Χτίζοντας αρμονική σχέση (Rapport)
  • Συστήματα αναπαράστασης
  • Λέξεις που δείχνουν το προτιμητέο σύστημα αναπαράστασης του πελάτη

Επαναπλαισιώσεις

  • Επαναπλαισιώσεις – αλλάζοντας την οπτική γωνία του πελάτη Στρατηγικές πωλήσεων

Στρατηγική αγοράς του πελάτη

  • Εκμαίευση στρατηγικής του πελάτη
  • Η σημασία των λέξεων και των συναισθημάτων
  • Τεχνικές επιτυχημένων συναντήσεων
  • Τεχνικές Διαπραγματεύσεων
  • Χειρισμός αντιρρήσεων
  • Ιεραρχία ιδεών
  • Το μοντέλο Milton, η ασάφεια στο λόγο – περνώντας μηνύματα στο ασυνείδητο
  • Το Μετά-Μοντέλο Satir, μιλώντας συγκεκριμένα Άγκυρες

Άγκυρες

  • Δημιουργία αγκυρών

Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Η εκπαίδευση συμπεριλαμβάνει θεωρία και βιωματικές ασκήσεις.

Πληροφορίες συμμετοχής

Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.