Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

BUSINESS PLAN. Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
25/4/2024
09:00 - 17:00

Εισηγητής

Κώστας Θεοφανίδης,
Ηλεκτρολόγος – Μηχανολόγος, MSc Business Μanagement,  τ. Τεχνικός Διευθυντής Πετρελαϊκών (Mobil, BP, EKO) και Κατασκευαστικών Εταιριών (Bovislendlease),  τ. Πρόεδρος ΠΣΣΑΜΕΕ,  τ. μέλος ΔΣ Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων,  Business and Career Mentor

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες, Επαγγελματίες, ιδιώτες επενδυτές, Τραπεζικούς, Φορείς Επενδύσεων CEO,  Γενικούς Διευθυντές και Στελέχη Διοίκησης
  • Μεσαία και Υψηλά Στελέχη που ασχολούνται με επενδύσεις
  • Συμβούλους επενδύσεων, Συμβούλους προγραμμάτων ΕΣΠΑ, Φοροτεχνικούς
  • Αποφοίτους που φιλοδοξούν να ασχοληθούν με την επιχειρηματικότητα

Περιγραφή σεμιναρίου

Για  την υλοποίηση κάθε  επιχειρηματικής επένδυσης είναι απολύτως αναγκαία η σύνταξη ενός επιχειρηματικού  πλάνου, ενός Business Plan. Αποτελεί δε τη μοναδική μελέτη που παρουσιάζει ολοκληρωμένα την επιχειρηματική επένδυση, γι αυτό πρέπει να είναι ρεαλιστικό, εφικτό, ολοκληρωμένο, και κατανοητό.

Η σημασία  ενός σωστού και ολοκληρωμένου Business Plan είναι πολύ μεγάλη γιατί πάνω σε αυτό πολλές φορές βασίζεται η τελική απόφαση του Επιχειρηματία.

Είναι συγκριτικό πλεονέκτημα ένας Σύμβουλος ( Οικονομικός , Νομικός ,Μάρκετινγκ, Εμπορικός, Παραγωγής, Ανάπτυξης)  να διαθέτει τις γνώσεις που απαιτούνται για την κρίση ενός Business Plan.

Περιεχόμενα του σεμιναρίου:

  • Οδηγίες πως συντάσσουμε ένα Business Plan
  • Πρότυπα έντυπα, υποδείγματα πραγματικών Business plans
  • H διαφορά του με το Business Model Canvas
  • Πως αντιμετωπίζουμε τις αλλαγές στο Οικονομικό περιβάλλον
    • Pivot
    • Agile Business Plan
    • Lean – Resilience
    • Differentiation
    • H σημασία του SUSTAINABILITΥ
  • To Management Summary και πώς συντάσσεται
  • Η επιχείρηση, το όραμα, ο σκοπός, η νομική οντότητα, φορολογία
  • To προϊόν/υπηρεσία, πως εξασφαλίζουμε την καινοτομία
  • Η Αγορά, το Target Group, το επιδιωκόμενο Market Share, τα εμπόδια εισόδου στην αγορά και πως αντιμετωπίζονται
  • Ο Ανταγωνισμός, SWOT analysis
  • Το MARKETING PLAN, τα 4P, πως διαφοροποιούμαστε από τους ανταγωνιστές
  • Η Οργάνωση της επιχείρησης, Λειτουργικές και Παραγωγικές διαδικασίες
  • Ανθρώπινο δυναμικό, Οργανόγραμμα, Ρόλοι
  • Οικονομική ανάλυση
  • BREAKEVEN POINT πως υπολογίζεται, έσοδα, Μεταβλητά και σταθερά έξοδα
    • Ποιες είναι οι επενδύσεις που απαιτούνται
    • CASH FLOW, ρευστότητα vs κερδοφορία
    • PERIOD, ROI, RONA, IRR, NPV. Πότε αρχίζει να κερδοφορεί η επιχείρηση
    • SENSITIVITY Analysis
    • Κεφάλαιο επένδυσης, Κεφάλαιο κίνησης, Αρχικό κεφάλαιο
    • Τι χρηματοδότηση απαιτείται, πηγές χρηματοδότησης
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ: Σύνταξη και παρουσίαση Business Plan από τους συμμετέχοντες

Πληροφορίες συμμετοχής

Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται: Βεβαίωση Παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.