Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Tabula Rasa - Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Σωτήρης Κατσέλος

Περιγραφή σεμιναρίου

Μια πρακτική προσέγγιση στην επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις.

Λίγα λόγια για το μάθημα:
Επικοινωνία, marketing, δημόσιες σχέσεις… πόσες φορές έχουμε ακούσει αυτές τις έννοιες στη καθημερινότητα μας άραγε; Αλλά ταυτόχρονα πόσοι πραγματικά γνωρίζουμε τι σημαίνουν στη πράξη;
Ελάτε λοιπόν να εξερευνήσουμε μαζί τον χώρο της επικοινωνίας, να δούμε ορισμένα βασικά στοιχεία της θεωρίας και του περιεχομένου που αφορά αυτόν τον κλάδο και στη συνέχεια να προχωρήσουμε σε μια καθαρά πρακτική προσέγγιση για το πώς μπορούμε να λειτουργήσουμε με επαγγελματισμό σε διάφορες προκλήσεις όπου η ορθή επικοινωνιακή διαχείριση έχει κρίσιμη σημασία για την επιτυχία.
Οι γνώσεις και οι δεξιότητες που θα αναπτύξουμε θα είναι χρήσιμες τόσο ως συμπληρωματικά εφόδια για κάποιον που θέλει να προωθήσει την επιχείρηση ή τον εαυτό του, αλλά και για όσους θα ήθελαν να ξεκινήσουν μια καριέρα στον κλάδο της επικοινωνίας και της διαφήμισης.

Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:

  • Εισαγωγή στην έννοια της επικοινωνίας. Τύποι επικοινωνίας (προφορική, γραπτή, άτυπη)
  • Παρουσίαση των βασικών μοντέλων επικοινωνίας. Τα 7C της επικοινωνίας
  • Εισαγωγή στο marketing. Ορισμοί, τα 4P του κλασσικού marketing και τα 7P του τομέα των υπηρεσιών.
  • Branding – Οπτική επικοινωνία
  • Δημόσιες σχέσεις (Ορισμοί, λειτουργία και εφαρμογές)
  • Εισαγωγή στο Digital Marketing: διαφορές κλασικού και ψηφιακού marketing
  • SWOT analysis: δυνατότητες, αδυναμίες, ευκαιρίες και απειλές
  • Marketing plan: σχεδιασμός και στοχοθέτηση
  • Διαφήμιση: σχεδιάζοντας το μήνυμά μας για το κοινό
  • Είδη marketing: καλλιτεχνικό, κοινωνικό / μη κερδοσκοπικό, πολιτικό, marketing τοποθεσίας
  • Αποδοτική ιστοσελίδα, blog, landing page, αρχές SEO (search engine optimization)
  • Content marketing: πως μπορώ να κεντρίσω το ενδιαφέρον του κοινού, προσφέροντας ελκυστικό περιεχόμενο;
  • Διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα (paid ads) και στις μηχανές αναζήτησης.
  • Influencer Marketing: πως μπορώ να αξιοποιήσω την τελευταία μόδα της τεχνολογίας και να αυξήσω το κοινό μου;
  • Event Management: οργανώστε αποτελεσματικά μια εκδήλωση
  • Συγγραφή και αποστολή Δελτίου Τύπου
  • Εταιρική κοινωνική ευθύνη, χορηγίες, σύνταξη χορηγικής πρότασης
  • Συγγραφή ομιλίας
  • Δημόσιος λόγος (Public speaking): στήσιμο, χροιά φωνής, ενδυματολογία, τακτικές κλπ
  • Συνέντευξη τύπου
  • Role playing: πως μπορώ να περάσω ένα ιδιαίτερο μήνυμα στο κοινό μου
  • Networking, Lobbying: πώς μπορώ να χαρτογραφήσω τις γνωριμίες μου για να φτάσω στο στόχο που θέλω.
  • Creative thinking
  • Έντυπη διαφήμιση, off line
  • Φυλλάδιο, βασικές αρχές γραφιστικής
  • Δημιουργικό brief (workshop): μεταφέροντας την ιδέα μου στον επαγγελματία που θα την υλοποιήσει
  • Story telling
  • Pitching: παρουσιάζοντας μια ιδέα
  • Δημιουργικές βιομηχανίες, προκλήσεις και ιδιαιτερότητες στην επικοινωνία
  • Personal – Branding: βελτιόνοντας την προσωπική σου εικόνα
  • Media training: πως πλασάρεις τον εαυτό σου στα media
  • Συνέντευξη για εργασία, σύνταξη βιογραφικού, portfolio

Πληροφορίες συμμετοχής

Ώρες μαθημάτων: κάθε Πέμπτη 20:00 – 22:00
Διάρκεια σπουδών: 10 μήνες
Max. 15 άτομα

Σημείωση: Το πρόγραμμα απευθύνεται για περιορισμένο αριθμό σπουδαστών. Θα τηρηθεί απόλυτη σειρά προτεραιότητας.
Στο τέλος του προγράμματος, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση πιστοποίησης από το εργαστήρι "Tabula Rasa".

Κόστος Συμμετοχής

45 ευρώ / μήνα

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.