Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

150+1 Επίκαιρες Επιχειρηματικές Έννοιες (Αναδειχτείτε Σε “Ολιστικό Στέλεχος”) Σε Συνεργασία Με Την TÜV Hellas (TÜV Nord Group)

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
projectyou
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Κώστας Θεοφανίδης
- Ηλεκτρολόγος – Μηχανολόγος, MSc Business Μanagement
- τ. Τεχνικός Διευθυντής Πετρελαϊκών (Mobil, BP, EKO) και Κατασκευαστικών Εταιριών (Bovislendlease)
- τ. Πρόεδρος ΠΣΣΑΜΕΕ, τ. μέλος ΔΣ Ελληνικού Δικτύου Διαχειριστών Έργων
- First Trainer PM-Greece
- Πιστοποιημένος στο Project Management IPMA-D
- Εισηγητής σεμιναρίων Management
- Business Development Consultant
- Business and Career Mentor

Σε ποιους απευθύνεται

- Σε στελέχη που βρίσκονται τόσο στο πυρήνα της Διοίκησης (management) εταιρειών όσο και σε όλους τους τομείς και βαθμίδες και συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων
- Σε τεχνικούς, διοικητικούς, στελέχη παραγωγής, Logistics, Λογιστηρίου, πωλήσεων, marketing, που φιλοδοξούν να αναδειχθούν σε «ολιστικά» στελέχη

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει με απλό και συμπυκνωμένο τρόπο όλη την μοντέρνα τεχνική – οικονομική – marketing – επιχειρηματική ορολογία ώστε:

  • Να αυξήσει την “επαγγελματική ενσυναίσθηση” των στελεχών με σκοπό να αντιλαμβάνονται τις σκέψεις και τα κίνητρα των συναδέλφων άλλων τμημάτων και της διοίκησης.
  • Να διευκολύνει την γρήγορη συνεννόηση και συναινετική προσέγγιση των αποφάσεων
  • Να βοηθήσει τις οργανώσεις να λαμβάνουν αποφάσεις ολιστικά σωστές και να αποφεύγουν το φαινόμενο του σιλό και τις καταστάσεις συγκρούσεων
  • Να κατανοήσουν τις μοντέρνες έννοιες στις οποίες βασίζεται η επιχειρηματική ζωή

Περιγραφή σεμιναρίου

Θεματολογία Σεμιναρίου

  1. Οικονομικές έννοιες
    Amortization, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ, Cashflow, CURRENT RATIO, Depreciation Ενεργητικό, ΕΒΙΤ, ΕΒΙΤDΑ, Κόστος πωληθέντων, Life-Cycle Cost, Overheads, Παθητικό, QUICK RATIO, Working Capital, κλπ
  2. Marketing
    Brand awareness, inbound marketing, Cost per Lead, buyer persona, CRM, funnel, SEO, niche market, target group, 4P, marketing mix, content marketing, B2B, B2C, B2E, B2G, Unique Visitor, WOM, Affiliate Marketing, LTV, Market-Based Pricing, Market Penetration, Brand, Loss Leader, Differentiation, Unique Selling Proposition, ECR, κλπ
  3. Επιχειρηματικές έννοιες
    ABM, Balanced scorecard, Breakeven, Benchmarking, Bottom line, Breakthrough, Business Case, Business plan, Business model, Carbon footprint, Continuity, ERP, ΙRR, Καθαρή θέση, Margin, NPV, ROI, Payback, Pivot, Resilience, Sensitivity analysis, SLA, PARETO Analysis, PESTEL Method, Sustainability, SWOT, Value proposition, κλπ
  4. Τεχνικές έννοιες
    Engineer to order, Earned value, Ishikawa diagram, PTN, RFI, RFP, RFQ, Value engineering WBS, κλπ
  5. Εφοδιαστική αλυσίδα – Παραγωγή
    ABC analysis, ABM, Agile, Bullwhip effect, Beer game, Cost to serve, CFPR, DELFI METHOD, DSO – DPO – DIO, Dead stocks, Decoupling point, EOQ, Fast moving, JIT, Kaizen, Kamban, Lead time, Lean MPS, MAKE To Order, MAKE to Stock, MRP, MRPII, Moving average, OTIF, Push, Pull POSTPONEMEMT, ROL, ROQ, Safety Stock, S&OP, 5s, 6σ, Slow moving, Trade-off, Value chain, VMI, WMS, κλπ

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 16 ώρες

Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης.

Κόστος Συμμετοχής

300€

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.