Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Ποιοτική Εξυπηρέτηση πελατών

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
EPSILON TRAINING
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Κος Καλογεράκης Μανώλης
Μεταπτυχιακές σπουδές ...

Σε ποιους απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Λογιστές, Οικονομολόγους, Φοροτεχνικούς
- Στελέχη Επιχειρήσεων
- Πωλητές
- Επιχειρηματίες
- Ελεύθερους Επαγγελματίες
- Αποφοίτους Γ-βάθμιας Εκπαίδευσης
- Σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών
- Προσωπικό τηλεφωνικών κέντρων
- Διευθυντές Διασφάλισης Ποιότητας
- Στελέχη Διαχείρισης Παραγγελιών & Μεταφορών

Σκοπός

Να δώσει την δυνατότητα σε όλους τους εργαζόμενους, ανεξάρτητα από την ιεραρχική τους θέση ή ειδικότητα, που έρχονται σε διαπροσωπική ή τηλεφωνική επαφή με πελάτες τους, να βελτιώσουν με τις κατάλληλες τεχνικές και μεθόδους τις προσωπικές τους ικανότητες στην ποιοτικότερη εξυπηρέτηση που παρέχουν και να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικότερα τα τυχόν παράπονα - αντιρρήσεις - συγκρούσεις.

Περιγραφή σεμιναρίου

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Γιατί ποιοτική Εξυπηρέτηση πελατών;

  • Τι σημαίνει ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών;
  • Τι σημαίνει ικανοποιημένος πελάτης;
  • Αυτό που νομίζω εγώ ως εργαζόμενος ή αυτό που θεωρεί εκείνος;
  • Ποια είναι η διαφορά της εκλαμβανόμενης ως καθημερινή εξυπηρέτηση του πελάτη από την πελατοκεντρική προσέγγισή του;
  • Τι περιλαμβάνεται στην πελατοκεντρική κουλτούρα μίας επιχείρησης και των εργαζομένων της;
  • Ποιές είναι οι παραδοσιακές και ποιες οι σύγχρονες αξίες στην εξυπηρέτηση του
  • Βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα οφέλη από την κατάλληλη εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Τι μας θυμίζει ο Pareto για την εξυπηρέτηση πελατείας;
  • Οι μύθοι στην εξυπηρέτηση πελατείας.
  • Τι σημαίνει κατάλληλη επαγγελματική συμπεριφορά από πλευράς εργαζομένου;
  • Ποιος είναι ο ρόλος του εργαζόμενου στην εξυπηρέτηση πελατείας;
  • Αρκούν για την εξυπηρέτηση του πελάτη τα προϊόντα-υπηρεσίες, οι τιμές, οι εγκαταστάσεις και το δίκτυο μίας εταιρίας;
  • Τι σημαίνει για μένα σαν εργαζόμενος να νοιώθω σημαντικός στην δουλειά που κάνω;
  • Τον σημαντικότερο ρόλο για να είμαι επιτυχημένος στην εξυπηρέτηση «παίζει» κυρίως το βιογραφικό μου;
  • Μήπως λειτουργούμε ως εμπόδιο έστω και άθελά μας, αντί για βοήθεια στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση της πελατείας μου;

Τα Στάδια στην Εξυπηρέτηση Πελατών

  • Ποιές είναι οι στιγμές της αλήθειας (Moments of truth) στην εξυπηρέτηση;
  • Τι περιλαμβάνει ένα ανταγωνιστικό σύστημα εξυπηρέτησης πελατείας;
  • Το πλέγμα της ποιότητας στην εξυπηρέτηση στους εργασιακούς χώρους.
  • Πώς διαμορφώνεται το κατάλληλο κλίμα για την παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης;
  • Τι αναμένουν οι πελάτες από την εξυπηρέτησή τους;
  • Πώς διαμορφώνονται οι επιθυμίες και οι προσδοκίες τους;
  • Είναι σωστό να θεωρούμε τον πελάτη μας ως ένα «νούμερο» στο πελατολόγιο μας;
  • Πως ο κάθε πελάτης νιώθει σημαντικός στην εξυπηρέτηση που του αποδίδεται;
  • Τύποι συμπεριφοράς πελατών & ανάλογη με τα χαρακτηριστικά αντιμετώπισή τους.
  • Οι ιδιαιτερότητες της ποιότητας εξυπηρέτησης στους εργασιακούς χώρους.
  • Ποια είναι τα συνήθη λάθη που δημιουργούν δυσαρεστημένους πελάτες;
  • Πως μεταστρέφουμε γενικότερα την αρνητική μας συμπεριφορά σε θετική;
  • Τι περιλαμβάνει ένα ανταγωνιστικό σύστημα εξυπηρέτησης πελατείας;
  • Φάσεις ποιοτικής εξυπηρέτησης.
  • Πως συμβάλλουμε ως εργαζόμενοι στην δημιουργία αφοσιωμένων και «πιστών» πελατών;
  • Ποια η σημασία όχι μόνο της δημιουργίας τους αλλά και της διατήρησής τους;

Ποιοτική Αντιμετώπιση Παραπόνων – Αντιρρήσεων - Συγκρούσεων

  • Γιατί οι πελάτες σήμερα γίνονται διαρκώς πιο δύσκολοι και πιό «άπιστοι»;
  • Ποιά είναι συνήθως τα παράπονα των πελατών μας και πως δημιουργούνται;
  • Πόσοι από τους δυσαρεστημένους πελάτες διαμαρτύρονται;
  • Γιατί πρέπει να ενθαρρύνουμε τα παράπονα των πελατών μας;
  • Τι σημαίνει για την εταιρία η μη επιστροφή του δυσαρεστημένου πελάτη;
  • Γιατί είναι πρωταρχικής σημασίας για την ευημερία μίας επιχείρησης ο τρόπος αντιμετώπισης των παραπόνων ακόμα και των διαφωνιών ή/και των συγκρούσεων;
  • Ποια είναι τα στάδια της επαγγελματικής αντιμετώπισης των παραπόνων του πελάτη;
  • Αποτελεσματικός χειρισμός παραπόνων - αντιρρήσεων - συγκρούσεων με πελάτες.
  • Ποια είναι η μακροπρόθεσμη επίπτωση για την επιχείρηση της μη αποτελεσματικής αντιμετώπισής τους;
  • Γιατί ορισμένοι από τους πελάτες είναι πιό δύσκολοι και πως τους αντιμετωπίζουμε;
  • Πως ένας επαγγελματίας εργαζόμενος μπορεί να επανορθώσει τυχόν λάθη και έτσι να συμβάλλει θετικά στην διατήρηση του δυσαρεστημένου πελάτη του;

Αποτελεσματική Επικοινωνία με τον Πελάτη

  • Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας στη πελατοκεντρική μας προσέγγιση.
  • Η επικοινωνία και οι στόχοι της: Πως λειτουργεί; Σαν γέφυρα ή σαν φράγμα;,
  • Η επικοινωνία είναι έμφυτη ή επίκτητη ικανότητα;
  • Υπάρχουν κατάλληλες τεχνικές στην επικοινωνία και ποιες είναι αυτές;
  • Γιατί ως ομιλητής πρέπει να συντονίζομαι στο μήκος κύματος του πελάτη μου και ιδιαίτερα του δύσκολου;
  • Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει το "βάζω την κασέτα να παίζει;"
  • Ποια είναι η διαφορά της απρόσωπης από την προσωποποιημένη εξυπηρέτησή του;
  • Ποιές λέξεις πρέπει να χρησιμοποιώ, ποιές να αποφεύγω και πως μετατρέπω τις αρνητικές εκφράσεις σε θετικές;
  • Ποιος είναι αποτελεσματικότερος στην επικοινωνία με τον πελάτη: Ο ομιλητής ή ο ακροατής;
  • Πότε πρέπει να μετατρέπομαι σε καλύτερο ακροατή;
  • Πώς ακούω ενεργητικά και όχι παθητικά;
  • Η σημασία της γλώσσας του σώματος και οι ιδιαιτερότητές της.
  • Γιατί η σωματική γλώσσα είναι συχνά πιο σημαντική από την προφορική;
  • Μέτρηση προσωπικών ικανοτήτων στην κάθε μορφή επικοινωνίας μας.
  • Μέθοδοι βελτίωσης στη διαπροσωπική, γραπτή και μη λεκτική επικοινωνία.

Επαγγελματική Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών

  • Εμείς και το τηλέφωνο. Ευκαιρία ή πρόβλημα στην επαγγελματική μας ζωή;
  • Ποιες διαφορές υπάρχουν μεταξύ διαπροσωπικής και τηλεφωνικής επικοινωνίας;
  • Πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα της τηλεφωνικής επικοινωνίας.
  • Γιατί η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατείας από το τηλέφωνο είναι πιο δύσκολη από ότι η διαπροσωπική;
  • Χαρακτηριστικά τηλεφωνικής επικοινωνίας.
  • Tα λάθη μεταξύ πομπού και δέκτη και οι αιτίες που μπλοκάρουν την τηλεφωνική επικοινωνία.
  • Βασικές αρχές χρήσης τηλεφώνου.
  • Κανόνες δεοντολογίας μέσω τηλεφώνου.
  • Κανόνες αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Ποια η Σημασία της Συνεργασίας με τους άλλους Συναδέλφους;

  • Γιατί είναι απαραίτητη στην εξυπηρέτηση η συνεργασία όλων των συναδέλφων μας από όλα τα τμήματα που εμπλέκονται;
  • Ποια είναι τα βασικά πλεονεκτήματα της εταιρικής συνεργασίας;
  • Ο «μύθος» της αποτελεσματικής ομάδας.
  • Προβλήματα & αίτια αποτυχίας ομάδας.
  • Πώς συνεργάζονται άτομα με διαφορετικές ικανότητες;
  • Γιατί ένα αποδεδειγμένα ικανό άτομο μπορεί να αποτύχει σαν μέλος μιας ομάδας;
  • Ποιες ικανότητες είναι απαραίτητες για το «κτίσιμο & το δέσιμο» μίας ομάδας;
  • Ατομικές συμπεριφορές & «δέσιμο» ομάδας.
  • Χαρακτηριστικά & προϋποθέσεις λειτουργίας αποτελεσματικής ομάδας.
  • Για μία σωστή ομάδα: Αντιπαράθεση ιδεών και όχι προσωπικοτήτων.
  • Η πυραμίδα μίας αποτελεσματικής ομάδας.

Πληροφορίες συμμετοχής

Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 3 ημέρες.
Συνολική διάρκεια: 12 ώρες.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022
17:30 - 21:30

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022
17:30 - 21:30

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022
17:30 - 21:30

Κόστος Συμμετοχής

 €200

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.