E-Learning:
Οργάνωση & Διοίκηση, Management

150+ 1 επίκαιρες επιχειρηματικές έννοιες (αναδειχτείτε σε «ολιστικό στέλεχος»)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Οργάνωση & Διοίκηση, Management

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

- Κώστας Θεοφανίδης, Διευθυντικό στέλεχος σε Πολυεθνικές στις Πωλήσεις, Logistics, Engineering και ιδρυτής startups
Ηλεκτρολόγος – Μηχανολόγος, MSc Business Management
Business Development Consultant
τ. Τεχνικός Διευθυντής EKO-BP, Logistics BP-Mobil, Πωλήσεων BP-Mobil
Country Mgr BOVIS LEND LEASE
Δ/ντής Β. Ελλάδας MOBIL
Πρόεδρος ΠΣΣΑΜΕΕ
Πρόεδρος Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχείρησης ΣΥΝΔΡΩ
Πιστοποιημένος Project Manager, IPMA, First Trainer Project Management IPMA
Εγκεκριμενος εκπαιδευτης και συντονιστης προγραμματος Ευρωπαικης Πιστοποιησης Logistics ELA
Εισηγητής σεμιναρίων Management, Επιχειρηματικότητας, Προμηθειών, Project Management, Logistics, Οικονομικά για μη Οικονομικούς, κλπ

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

- Σε στελέχη που βρίσκονται τόσο στο πυρήνα της Διοίκησης (management) εταιρειών όσο και σε όλους τους τομείς και βαθμίδες και συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων
- Σε τεχνικούς, διοικητικούς, στελέχη παραγωγής, Logistics, Λογιστηρίου, πωλήσεων, marketing, που φιλοδοξούν να αναδειχθούν σε «ολιστικά» στελέχη

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων όλων των τομέων και τμημάτων, να αποκτήσουν κοινή επιχειρηματική γλώσσα ώστε να αντιλαμβάνονται όλες τις επίκαιρες και σύγχρονες επιχειρηματικές έννοιες και να συνεργάζονται αποτελεσματικά μεταξύ τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να διδάξει με απλό και συμπυκνωμένο τρόπο όλη την μοντέρνα τεχνική – οικονομική – marketing – επιχειρηματική ορολογία ώστε :

  • Να αυξήσει την “επαγγελματική ενσυναίσθηση” των στελεχών με σκοπό να αντιλαμβάνονται τις σκέψεις και τα κίνητρα των συναδέλφων άλλων τμημάτων και της διοίκησης.
  • Να διευκολύνει την γρήγορη συνεννόηση και συναινετική προσέγγιση των αποφάσεων
  • Να βοηθήσει τις οργανώσεις να λαμβάνουν αποφάσεις ολιστικά σωστές και να αποφεύγουν το φαινόμενο του σιλό και τις καταστάσεις συγκρούσεων
  • Να κατανοήσουν τις μοντέρνες έννοιες στις οποίες βασίζεται η επιχειρηματική ζωή

Θεματολογία εκπαίδευσης

1. Οικονομικές έννοιες
Amortization, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ, Cashflow, CURRENT RATIO, Depreciation Ενεργητικό, ΕΒΙΤ, ΕΒΙΤDΑ, Κόστος πωληθέντων, Life-Cycle Cost, Overheads, Παθητικό, QUICK RATIO, Working Capital, κλπ

2. Marketing
Brand awareness, inbound marketing, Cost per Lead, buyer persona, CRM, funnel, SEO, niche market, target group, 4P, marketing mix, content marketing, B2B, B2C, B2E, B2G, Unique Visitor, WOM, Affiliate Marketing, LTV, Market-Based Pricing, Market Penetration, Brand, Loss Leader, Differentiation, Unique Selling Proposition, ECR, κλπ

3. Επιχειρηματικές έννοιες
Balanced scorecard, Breakeven, Benchmarking, Bottom line, Breakthrough, Business Case, Business plan, Business model, Carbon footprint, Continuity, ERP, ΙRR, Καθαρή θέση, Margin, NPV, ROI, Payback, Pivot, Resilience, Sensitivity analysis, SLA, PARETO Analysis, PESTEL Method, Sustainability, SWOT, Value proposition,, κλπ

4. Τεχνικές έννοιες
Engineer to order, Earned value, Ishikawa diagram, PTN, RFI, RFP, RFQ, Value engineering WBS, κλπ

5. Εφοδιαστική αλυσίδα - Παραγωγή
ABC analysis, ABM, Agile, Bullwhip effect, Beer game, Cost to serve, CFPR, DELFI METHOD, DSO – DPO – DIO, Dead stocks, Decoupling point, EOQ, Fast moving, JIT, Kaizen, Kamban, Lead time, Lean MPS, MAKE To Order, MAKE to Stock, MRP, MRPII, Moving average, OTIF, Push, Pull POSTPONEMEMT, ROL, ROQ, Safety Stock, S&OP, 5s, 6σ, Slow moving, Trade-off, Value chain, VMI, WMS, κλπ

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας